Miksi joku voi asua asunnoissa, joissa on erillinen keittiö?
Tällainen ihminen ei ilmeisesti välitä hyvästä mausta tai trendeistä.
Kommentit (74)
Meillä on ollut avokeittiöt jo 25 vuotta joten trendien perässä ei juosta vaan käytännöllisyys ja tila edellä
https://i.pinimg.com/736x/5b/f9/ed/5bf9ed6783c2abea418be803cb2a540e.jpg
Tämä on jo nerouden multihuipentuma.
Miksi joku kirjoittaa tällaista paskaa?
Onko tämä joku seinäkeittövalmistajan lobbausyritys? Jos minulta kysyttäisiin pitäisi olla erillinen keittiö ja siihen kuulua vielä oma ruokailutila jossa on suuret ikkunat.
Erityisesti halusin asunnon, jossa on erillinen keittiö mihin mahtuu myös ruokapöytä. Asuin opintojen jälkeen pitkään kerrostaloasunnoissa, joissa oli se hemmetin avokeittiö, ja kyllästyin totaalisesti näkemään keittiön kaapit ja kodinkoneet istuessani olohuoneen sohvalla.
Erillinen keittiö on best.
T. Sellainen jolla ei ole erillistä keittiötä
Samasta syystä, miksi sikarihuoneenikin on erillinen.
Istun just syömässä erillisessä keittiössäni jossa on vain kaikkea keittiöön liittyvää. Kohta siirryn olohuoneen puolelle jossa on vain kaikkea olohuoneeseen liittyvää joka ei liity millään tavalla ruokaan.
Keittiö eteisessä/olohuoneessa? Ei kiitos. Ap saa pitää trendinsä ja muotitietoisuutensa.
Meillä oli/on tällainen 4h+k 102m2 Munkassa. Keittiö oli sisääntullessa ensimmäisenä ja mallia 9m2 putki. Sitten oli kolme makuuhuonetta ja lopuksi valtava 49,5m oh. Oli kyllä hankalaa kannella ruokaa toiseen päähän asuntoa Rempattiin keittiöstä pesutilat. Olohuoneeseen tehtiin peräseinälle keittiökaapistot ja iso saareke erottamaan ruokailun. Täydellinen ratkaisu.
Kiitos kysymästä, hyvin onnistuu. Sitävastoin edellisen asunnon avokeittiö olohuoneen nurkassa oli nolo ja epäkäytännöllinen.
Paras on ollut sellainen asunto, jossa on ollut erillinen keittiö ja sen jatkeenaa ruokailutila ikkunalla. Nyt on myös erillinen keittiö ja siinä ruokapöytä. Avokeittiötä ei ole ollut, mutta tiedän, että en ole niin tarkka, että jaksaisin pitää avokeittiön siinä mallissa, että se näkyy kaikille olohuoneeseen. Myös en rakasta keittiöhommia niin paljon, että haluan keittiön olevankaan koko ajan pramilla.
Olohuone on olohuone ja keittiö on keittiö.
Mulla ei ole tarvetta "viihdyttää vieraita / ketään samalla kun kokkaan".
99,9 % niistä kerroista kun teen tuokaa, teen sitä omalle ruokakunnalle ja haluan tehdä sen omassa rauhassa. Myös sotkut pysyvät keittiössä. Myöskään lemmikin ei tarvitsisi aina päästä vapaati vaeltamaan keittiötasoilla, saati hääräämään apukokkina.
Kyllä olisi ihanaa olla taas ihan oikea keittiö. Valitettavasti nykyisessä vuokrakämpässä "keittiö" on olohuoneen nurkka.
Minä myös tykkään parjatuista avokeittiöistä. Isomman kyllä haluaisin kuin tässä kerrostaloasunnossa, mutta kiva kun voi kesken telkkarin katselun mennä suorittamaan jonkun pikkujutun eikä tarvitse eristäytyä muiden vapaa-ajanvietosta.
Voi kun lapsellinen trolli, mutta vastaan silti.
Asumme 70 vuotta vanhassa omakotitalossa ja olen todella tyytyväinen kun täällä on erillinen keittiö. Mä en tykkää avokeittiöistä vaan keittiö pitää ehdottomasti olla erillinen. Mä en tee asioita muiden mieliksi ja trendien perässä vaan oman maun mukaan tässä mennään. Eikä tässä ole mitään epäkäytännöllistä, että keittiö on erikseen. Paljon parempi näin kuin avokeittiö.
Nainen 44
Tupakeittiö oli trendi jo 1800-luvulla. Siihen vierelle ruokasali ja sali, niin ollaan trendien aallonharjalla.
Minulla on erillinen keittiö. Asun yksin, joten minun ei tarvitse seurustella ruokaa laittaessa toisten kanssa. Keittiö on oikeastaan minun etätyötila ja syön olohuoneessa sohvalla. Tämäkin itsekseen asumisen etu, kun kukaan ei valita olkkarin lattian murustamisesta.
Ei voi.