Miten joku voi pitää 75kg miestä miehenä?...
Viitaten tuohon miten joku nainen voi painaa 70kg keskusteluun...
Anteeks vaan, toki pää merkkaa enemmän kuin paino ja painoakin voi olla monenlaista ja sen asettumisella lihaksiin ja läskiin on toki väliä. Mutta kyllä mun mielestä miehen pitää olla miehen kokoinen!!! Olip sitten lihava tai lihaksikas, niin kyllä iso mies on aina miehekkäämpi kuin hippiäinen :).
Kommentit (26)
Eikä mielestäni lainkaan liian iso.. Itse olen tälläinen alle 160cm ja painoa 57kg..=)
Eiköhän meitä maailmaan mahdu ihan joka mallisia, ja makuasioista ei voi kiistellä, toinen tykkää isästä ja toinen pojasta;)
On nyt ihan normaali, tyylikäs sutjakka mies 175/67.
Pituutta kun löytyy vain 175cm (itse olen 159cm). Painoa on normaalisti n.74kg. Nytkin kyllä painoa tiputtaa kun kisat ovat ensi kuussa ja paino pitää saada alle 70kg. Oikein miehekäs mies minun makuuni sopivasti lihaksikas ja jäntevä. Toisin kuin naapurin 185cm ja 100kg mies (yösk).
itse en voi honteloihin kukkakeppeihin päin vilkuillakaan, ei sytytä yhtään. Mulle miehen pitää olla iso ja vahva, kun itse olen tällainen pikkuruinen. Kunnon vahva yläkroppa ja vahvat jalat viehättää minua.
Oma mies on 120 kg ja 186 cm. Läskiä ei yhtään, jos joku sitä epäilee. Taustalla on runsaasti treeniä eräässä yleisurheilulajissa ja ilman dopingia.
Mun mies painaa 63kg ja ei millään sit liho, joka päivä syö töissä roskaruokaa ja muutenkin isoja annoksia kotonakin.
Ja minä taas en ole mikään pienikokoinen, meidän suku on isokokoisia täys ja olen tottunut isoihin miehiin (isä 192cm 125kg, veli 196cm ?kg)
Mut siltikään en miestä valitse koon perusteella vaan pääkopan. Oma mieheni on ollut minun oma kohta 20v ja en ole missään vaiheessa odottanut et kasvaisi tuosta, tuskin hänkään odottaa että pienenisin tästä, enkä puhu nyt mistään läskistä.