50+ miehet
Olen itse tuon ikäinen nainen ja puhunut viime aikoina monen saman ikäisen naisen kanssa ja he pyysivät minua kysymään teidän tuon ikäisten miesten mielipidettä ja näkemystä täällä. Suurin osa heistä siis ei ole tällä palstalla ollenkaan ja ja sittenkin teille miehille nyt sitten kysymyksen.
Eli minkälainen naisen ja nyt siis yli 50 vuotiaan naisen pitäisi teidän mielestänne olla ollakseen viehättävä ja muutenkin sopiva ? Ja nyt ei kysytään niiltä alle 50 vuotiailta miehiltä tällä kertaa yhtään mitään. Eli kuinka on meikkaamiseen laita tai mitä ajattelettte kauneuteen kohdistuisi toimenpiteistä esimerkiksi hiusten pidennyksistä tai silikonista tai muusta vastaavasta? Ja mitenkäs sitten on sen karvoituksen kanssa, meidän nuoruudessamme kun se oli ihan normia kuitenkin? Entäs luonne tai persoonallisuus? Kuvatkaa muutenkin vähän laajemminkin mielestänne tuon ikäistä viehättävää naista. Ja nyt tänne varmaan laukkaa iso joukko niitä nuoria miehiä kertomaan mielipiteensä tai sitten YV on yli 50 vuotias mies ja sanoo, Että kaikki samanikäiset naiset ovat jo totaalisesti viimeisen käyttö päivän ylittäneet kaikissa merkityksissä. Ja tällä palstalla kuuluu asiaan kysyä ajatuksianne seksin suhteen. Ainakin tässä minun tuntemieni naisten keskuudessa on varsinainen villitys seksin suhteen tainnut iskeä vasta 50:n vuoden jälkeen.
en nyt jää korjailemaan näitä sanelun tekemiä virheitä kun on muutenkin kiire. Mutta vastauksia toivotaan.
Kommentit (36)
No onpa täällä tosiaan ollut ihania vastauksia aikuisilta miehiltä!
kirjoitan tähän myöhemmin lisää nyt on vähän kiire. Mutta tuo porukka 50+ naisia kokoontui siis viettämään iltaa yhdessä ja tämä aihe tuli puheeksi. Kukaan meistä ei nyt olen lähdössä etsimään mitään ja parilla on jo omakin suhde. Mutta kun nuoret miehet käyttävät nämä foorumit Naisvaatimuksillaan, päätimme kysäistä mitä ikäisiä me miehet naisten suhteen tästä asiasta ajattelevat. Enpä usko kenenkään meistä haluavan näyttää yhtään nuoremmalta tai yrittävän olla nuorekas. Kellään ei taida olla ainakaan tästä porukasta mikään mummolook ja kauneusleikkauksiin ei todellakaan olla ryntäämässä enää tässä iässä.
ap
Kunhan on siisti yleiskuva, ja mielellään jonkinverran harrastaa liikuntaa, että on vähintään normaalissa kunnossa. En pidä ylimeikatuista, ja varsinkaan yli hajustetuista. Mitä vanhemmaksi olen tullut, on alkanut naisen älykkyys tuntumaan mieltä kiihottavalta. Ikä saa siis näkyä.
Mies 51 v
Sen olen huomannut, että ne tuntemani naiset, jotka kiinnostivat ja kiihottivat alle 50-vuotiaina, ovat edelleen kiinnostavia ja jos mahdollista, niin vielä kiihottavampia nyt 50+ iässä. Sellainen tasoittuminen tai rauhoittuminen tuo suhteeseen rentoutta kun ei tarvitse koko aikaa olla varpaillaan sanomisten tai mielipiteidensä kanssa. Pidän ulkoisesti monen näköisistä naisista, eikä tuohon asiaan ole oikein mitään yksittäistä vastausta. Tykkään edelleen keskustella naisten kanssa erilaisista asioista, kun molempien aivot toimivat monesti aivan erilailla. Se on kiinnostavaa. Yksittäinen asia, jota kysyttiin, niin tykkään kyllä karvoituksesta, toki siistitystä. Jos jotain 90-luvun alun ns. adultfilmeistä jäi mieleen, oli naisten upeasti muotoiltu karvoitus. Ihmiset eivät mielestäni hirveän paljon muutu, vaikka täyttäisivät 50-vuotta.
Mies 50+
Itsevarma ja ylpeydellä oman nasellisuutensa kantava nainen on iästä riippumatta kaunis. Sopivan huoliteltu kaikilta osin, mutta luonnollisesti. Sopivan rohkea ja estoton aikuisten leikkeihin.
M50
Luonnollinen oma itsensä ,terveet elämäntavat ja jalat maassa luonne. Sopivan itsetietoinen ja itsevarma sekä pitää itsestään huolta . Normaali pukeutuminen .
Itse olen 50+ mies mutta tykästynyt itseäni selvästikin vanhempiin naisiin. Viime aikoina ollut useampi 70+ nainen. Seksi on ollut hyvää kaikin puolin.
Heitä yhdistää tietty aktiivisuus elämässä yleensä. Ovat ainakin liikkuneet. Minusta lihavuus on huono juttu seksin kannalta.
Erään kanssa pääsin liukkaille kun rakastaja oli käynyt.
Tuon ikäisessä naisessa viehättävyyteen vaikuttaa eniten luonne. Ulkonäössä kukaan ei ole tuossa iässä enää täydellinen, mutta iso osa on hyviä. Silikonit, leikkauksen yms. täytteet vievät ulkonäköä päässääntöisesti huonompaan suuntaan.
Seksissä olisi kiva kun halut olisivat tallella, samoin kuin kokeilunhalu. Karvoitus saa olla sellainen kun sattuu olemaan. Ehkä mielummin alapään karvoilla, koska tuolloin on usein visuaalisesti paremman näköinen.
Vanha ukko- nuori neito- kauheaa. Miksi? Vanha ukko voi tulla omaishoitovaiheessa raskas.
Myös terveyshuoltomme kaatuu. 0rpovalta tietää herroille ja rikkaille hyvää.
zZ
Viiskybäset ukot ovst kuuminta hottia, osaavi, kestäviä, kärsivällisiä, eikä huutele tekemisistään toreilla kuten nuo siloposket tekee
Nainen on silloin erinomaisessa iässä seksualiseti mielestäni. On tarpeeksi rohkea kokeilemaan erillaisia seksualisia kokeiluja. Hyvä esimerkki on Ranskalaiset naiset ne on naisellisia hautaan saakka lyhyillä mekoillaan ym. Silikoonit ja muut on erinomainen lisä arkeen. Karvoitus ehdottomasti posliini koska otetaan vaimosta naku kuvia luonnossa erillaisissa asennoissa. Vaimolla todella kaunis pillu siksi näitä otetaan ja välillä vahingossa saan niitä näyttää muille miehille jos hän antaa luvan. Molemmat olemme 52 v.
Hyväntuulisuus ja iloisuus säväyttää +50v naisissa. Kaikillahan meillä on ollu hankalia aikoja mutta ne pitää heittää mielestä(!) ja elää tätä päivää. En tykkää tatuoinneista ja ois kiva jos nainen olis sporttinen ja vartalostaan huolta pitävä. Vaikka ois painoakin niin silti voi olla sporttinen, se näkyy ihan liikkumisessakin eli se on naisellista eikä jätkämäistä. Ei mitään silikooneja, hiustenpidennyksiä todellakaan tartte olla. Pääasia et on ladylike olemus:-) Jos jotain roikkuu niin so not. Pistää muotoilevia sukkahousuja tms päälle niin hyvältä näyttää. Makuuhuoneessa ei roikkumisia tiirata, en ainakaan minä. Plussaa on jos nainen on sivistynyt. Sivistynyt voi olla ilmankin maisterin papereita;-)
Ja tuollaisia naisia ei sitten muuten löydä mistään. Menevät niin hyvin kaupaksi.
mies 54v
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuulisuus ja iloisuus säväyttää +50v naisissa. Kaikillahan meillä on ollu hankalia aikoja mutta ne pitää heittää mielestä(!) ja elää tätä päivää. En tykkää tatuoinneista ja ois kiva jos nainen olis sporttinen ja vartalostaan huolta pitävä. Vaikka ois painoakin niin silti voi olla sporttinen, se näkyy ihan liikkumisessakin eli se on naisellista eikä jätkämäistä. Ei mitään silikooneja, hiustenpidennyksiä todellakaan tartte olla. Pääasia et on ladylike olemus:-) Jos jotain roikkuu niin so not. Pistää muotoilevia sukkahousuja tms päälle niin hyvältä näyttää. Makuuhuoneessa ei roikkumisia tiirata, en ainakaan minä. Plussaa on jos nainen on sivistynyt. Sivistynyt voi olla ilmankin maisterin papereita;-)
Ja tuollaisia naisia ei sitten muuten löydä mistään. Menevät niin hyvin kaupaksi.
mies 54v
Pitääkö olla posliini?
Vierailija kirjoitti:
mies 54v
Mut "palautettiin" takaisin markkinoille. T. Nainen 51.
Onneksi olkoon. Missään nimessä ei elämää kannata lopettaa tuossa iässä. Nyt vaan kaasupohjassa elämästä nauttimaan. M52
Nämä ihan mun ajatuksia. En pidä juuri mistään keinotekoisesta kuten silikonista, tekohiuksista, täytehuulista...
Meikkaus on parhaimmillaan, jos se ei ole liian voimakas. Pidän trimmatusta alapään karvoituksesta ja kyllä karvattomat sääret voittaa karvaiset.
Tärkeimmät asiat mihin voi vaikuttaa ovat sporttisuus ja asenne. Sporttinen ja pirteä olemus vetoaa. Asenne taas näkyy ilmeissä, ryhdissä, puheessa. Pelkästä yhdestä hymystä voi nähdä paljon miten nainen suhtautuu minuun ja elämään.
Noin 50v mies
Suurimmalla osalla kysymyksistä ei ole mitään merkitystä. Persoona ja elämänasenne ratkaisee.