Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa kuulutetaan: "Kassa 3 aukeaa", jonka jälkeen alkaa taistelu siitä kuka ehtii sinne jonottamaan ensiksi.

Vierailija
27.11.2023 |

Oletko huomannut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Prismassa kait kuulutetaan "hyvät asiakkaat, avaamme uusia kassoja". Siinä sitten saakin arpoa, että mihinkähän päähän kassalinjastoa...

No mä asioinkin pääsääntöisesti itsepalvelukassalla.

Vierailija
22/27 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perisuomalaista käytöstä lähteä suunnilleen juosten rynnimään jonon hänniltä aukeavalle kassalle. Pahimpia ovat vanhemmat miehet, olen monesti ajatellut että no siinäpä taas kunnon herrasmies kun hyvä ettei ole minua naisihmistä kampannut mennessään että varmasti ehtii ensin. Yäk.

Se jonon hänniltä lähteminen sekoittaa vähiten muiden kassojen toimintaa. Ei ole millään muotoa järkevää toimintaa että seuraavaksi palveltavaksi pääsevä lähtisi toiselle kassalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perisuomalaista käytöstä lähteä suunnilleen juosten rynnimään jonon hänniltä aukeavalle kassalle. Pahimpia ovat vanhemmat miehet, olen monesti ajatellut että no siinäpä taas kunnon herrasmies kun hyvä ettei ole minua naisihmistä kampannut mennessään että varmasti ehtii ensin. Yäk.

Ne viihtyy kaikista huonoimmin siellä kaupassa. Ihan oikein, että ne jotka eniten haluaa ulos sieltä, niin  tekee sen asian eteen jotain ja pääsee pois.

Vierailija
24/27 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin jätin suosiolla edes menemästä pitkään jonoon ja odotin, että uusi kassa avataan. Siis jhos oli esim reunimmainen tai toiseksi reunimmainen kassa auki valmiiksi, että osaa olla odottamassa oikeassa paikassa. Aina on toiminut.

Vierailija
25/27 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa esteitä sinne.

Vierailija
26/27 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisikin. Kaikki vaan seisoo paikoillaan, eikä kukaan liiku mihinkään.

Tämä. Olen aina ensimmäisenä kassalla ja vasta silloin jotkut alkavat valua kohti jonoa. Oudot reaktionopeudet.

Vierailija
27/27 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläiset on muuten hämmästyttävän ketteriä tuossa vaiheessa. Vaikka olisi millainen hitaalla käyvä klenkkaaja niin uuden kassan auetessa se ehtii livahtaa eteen kuin rasvattu ankerias. Ja sen jälkeen se kiire taas tietysti loppuu siihen. 

Koronapiikkien metsästys on toinen milloin saavat yli-inhimillisen taistelutahdon päälleen.

Lopetuspiikit eivät taida olla suosittuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi