Kaupassa kuulutetaan: "Kassa 3 aukeaa", jonka jälkeen alkaa taistelu siitä kuka ehtii sinne jonottamaan ensiksi.
Kommentit (27)
Eläkeläiset on muuten hämmästyttävän ketteriä tuossa vaiheessa. Vaikka olisi millainen hitaalla käyvä klenkkaaja niin uuden kassan auetessa se ehtii livahtaa eteen kuin rasvattu ankerias. Ja sen jälkeen se kiire taas tietysti loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ja kassalla menee 5-10min ennenkuin saa kassan auki ja toimintakuntoon.
Ainoastaa Lidlissä noin.
Alkaisikin. Kaikki vaan seisoo paikoillaan, eikä kukaan liiku mihinkään.
Olen pari kertaa sanonut jonon perältä rynnistävälle, että olin jonossa ennen sinua ja menen ennen sinua tähän kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaa Lidlissä noin.
Sinne kutsutaan lähinnä asuva henkilö.
siksi mä en yleensä jaksa edes vaihtaa jonoa kun pari edellä olevaa rynnii siihen ja muutama perässä oleva ja mun jono just lyheni parilla tyypillä :D saahan sitä juosta kaikesta jos haluaa. Menee samaan sarjaan näiden ikuisten kaistanvaihtajien kanssa, enemmän säätöä kun hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Kassanhoitajalla menee kassan avaamiseen sen verran aikaa, että hän näppäilee koneeseen salasanan ja poistaa hihnan päästä kyltin joka kertoo kassan olevan suljettu.
Olen huomannut. Kannattaa aina jäädä jonoon niin pääset suoraan tyhjälle kassalle, kun edelliset siirtyvät jonottamaan avautuvalle kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset on muuten hämmästyttävän ketteriä tuossa vaiheessa. Vaikka olisi millainen hitaalla käyvä klenkkaaja niin uuden kassan auetessa se ehtii livahtaa eteen kuin rasvattu ankerias. Ja sen jälkeen se kiire taas tietysti loppuu siihen.
Koronapiikkien metsästys on toinen milloin saavat yli-inhimillisen taistelutahdon päälleen.
En ole huomannut, olen käyttänyt IP-kassoja niin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa sanonut jonon perältä rynnistävälle, että olin jonossa ennen sinua ja menen ennen sinua tähän kassalle.
Niin koska siitä jonon etupäästä ihmiset ei koskaan lähde enää vaihtamaan jonoa. Jos ei osaa liikkua, niin turha alkaa marisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jonotitko sä siis siihen tyhjälle kassalle?
Ilmoittaisivat kuulutuksella myös, kun kassa nro x suljetaan. Laukkaat kaukaa valo päällä olevalle kassalle ja perillä huomaat et siinä on hihnalla kyltti et suljettu. Risoo!
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, olen käyttänyt IP-kassoja niin pitkään.
Aivan. Tavallisen kassan pitäisikin olla sallittu ainoastaan alkoholin ja tupakan ostajille, joiden ikä ja kunto pitää tarkistaa.
Perisuomalaista käytöstä lähteä suunnilleen juosten rynnimään jonon hänniltä aukeavalle kassalle. Pahimpia ovat vanhemmat miehet, olen monesti ajatellut että no siinäpä taas kunnon herrasmies kun hyvä ettei ole minua naisihmistä kampannut mennessään että varmasti ehtii ensin. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaisivat kuulutuksella myös, kun kassa nro x suljetaan. Laukkaat kaukaa valo päällä olevalle kassalle ja perillä huomaat et siinä on hihnalla kyltti et suljettu. Risoo!
Kivat asiat on kiva kuuluttaa, mut ikävät asiat jää sanomatta, että palvelu PÄÄTTYY kassalla 3. Auttais kyllä asiakasta suuntaamaan.
Minun mummoni kanssa on todella piinaavaa olla kaupassa juuri tämän takia. Ihan valehtelematta hän jyräisi kärryillä muut asiakkaat, jotta pääsee avautuvalle kassalle, jos en pitäisi niistä kiinni. Kaikki polvi- ja lonkkavaivat unohtuvat, kun tulee tuo kuulutus.
miten se on ap:lta pois, jos jonosta lähtee ihmisiä edestä ja takaa? eikö se ole vaan hyvä asia?