Yves Rocher EI LOPETA - vain nettitilaaminen loppuu!
Edelleen postimyynti (kuukausittaiset postiluukusta saapuvat tarjoukset) ja puhelimella tehtävät tilaukset jatkuvat.
Vain nettisivut sulkeutuvat.
Kommentit (112)
^Tätähän voi vaan arvella. Itselle ei ole tullut mitään ilmoituksia vain verkkoon siirtymisestä. "Samat vanhat" tarjouskirjeet rallanneet kaikki nämä vuodet. Ehkä luulivat, etten käytä nettiä, koska en ole antanut sähköpostiosoitetta. :D
Onko täällä joku tilannut verkkokaupan sulkeutumisen jälkeen? Onko postikulut tai hinnat muuten nousseet?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku tilannut verkkokaupan sulkeutumisen jälkeen? Onko postikulut tai hinnat muuten nousseet?
Olen tilannut. Hinnat samanlaiset kuin ennenkin, mutta voi tilata vain niitä tuotteita mitä postin kautta lähettämissään papereissa esittelevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitten pääsee nettiasiakkaasta takaisin postimyyntiasiakkaaksi? Ei mulle mitään lippulappusia ole tullut 30 vuoteen.
A) soitat heille
B) kerrot haluamasi tarjouksia kotiin
C) avot, nyt vain odotat että posti kuljettaa niitä sinulle
D) helppoa kuin heinänteko
Yhtä helppoa kuin heinänteko 70-luvulla. Noin toimien varmasti firma kaatuu suhteellisen pian. Aikakoneella 1970-luvulle takaisin meni yr.
viime kuun tilaus saapumatta. as.no 076170906 1-28- F245RP60. Missä vika. terveisin Irma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitten pääsee nettiasiakkaasta takaisin postimyyntiasiakkaaksi? Ei mulle mitään lippulappusia ole tullut 30 vuoteen.
A) soitat heille
B) kerrot haluamasi tarjouksia kotiin
C) avot, nyt vain odotat että posti kuljettaa niitä sinulle
D) helppoa kuin heinänteko
Siis pitääkö sinne oikeasti soittaa että toimittavat taas askartelulipukkeita? Elääkö tuo firma edelleen 90-lukua?
Se 90-luku sattuu olemaan niin kannattavaa, että VAIN se (postimyynti/puhelinmyynti) jatkuu.
Verkkomyynti loppui, kun ei kantanut!
Asiakkaathan tämän on tehneet. Ne tilaa vain postimyynnistö - ei verkosta!
So!
Katsotaanpa muutama vuosi eteenpäin että miten kannatti :-)
Ostin aikanaan paljon ja usein. Välillä oli tarjouksia tai tuotteet tuli postimaksuttakin usein. Joskus sai voiteen tms kaupan päälle. Osa tuotteista oli ok, suurin osa halpiskamaa.
Nyt firma on kuin Neuvostoliiton berioshkat. Myyjä on kuningas. Länsimaissa asiakas on kuningas näin markkinataloudessa.
Kun sinne soitti oli puhelimessa jotain hoono soomivenakkoja ja hinnat tuotteista ja voimassa olevan postikulut saisi tietoonsa vain antamalla henkilötunnuksensa ja yhteystietonsa!!!
Onko hinta eri siis eri asiakkaille, kun sitä ei voi suoraan sanoa ilman tunnistautumista? Lähinnä kysyin hintoja ja ehtoja ennenkuin tilaisin.
En IKINÄ palkkaisi aspaan noita entiste NL-maiden tyyppejä, epäkohteliasta ja kökköä palvelua heiltä vain saatavissa.
Yrjö R varnaan loppuu kohta kokonaan Suomessa, harva tällain tilaa kun 80-luvulla.
Mulle ei enää tullut edes niitä kirjeitä ton jälkeen, taisi Ludmila ottaa tietoni pois järjestelmästä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aivan uskomattoman vanhanaikaiselta 😮
Totta. Sen takia minäkin olin varma että koko juttu on keksitty. Tuntuu aivan älyttömältä että joku firma ryhtyisi tuollaiseen.
Niin kerrottiin, että verkkomyynti loppuu niin uskoit ennemmin että koko toiminta loppuu ennen kuin että vain vwrkkomyynti loppuu.
Just.
Koko toiminnan loppu on vain ajan kysymys. Todella amatöörimäistä touhua kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tänään Yves Rocherilta paksu kirjekuori postissa ihan kuin 90-luvulla. Ihmettelin että miksi, kun olen tilannut netistä vuosia, mutta jahas, siksi. Eli nyt pääsee taas liimaamaan niitä pieniä tuotekuvia siihen tilauslomakkeeseen.
Eipä muuten ole. En saanut paperikirjeitä moniin vuosiin, paitsi nyt ykskaks sellainen tupsahtikin muun postin mukana. Osa asiakkaista on ilmeisesti sellaisia vastaanottanut, mutta ei läheskään kaikki. En tiedä millä logiikalla tämä jaottelu on tehty.