Yves Rocher EI LOPETA - vain nettitilaaminen loppuu!
Edelleen postimyynti (kuukausittaiset postiluukusta saapuvat tarjoukset) ja puhelimella tehtävät tilaukset jatkuvat.
Vain nettisivut sulkeutuvat.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aivan uskomattoman vanhanaikaiselta 😮
Totta. Sen takia minäkin olin varma että koko juttu on keksitty. Tuntuu aivan älyttömältä että joku firma ryhtyisi tuollaiseen.
Niin kerrottiin, että verkkomyynti loppuu niin uskoit ennemmin että koko toiminta loppuu ennen kuin että vain vwrkkomyynti loppuu.
Just.
Olen eri, mutta munkin mielestä tämä on kuin huono vitsi, jota ei millään halua uskoa todeksi. Että ymmärrän tosiaan, että joku ei usko, että nykyään tällanen on mahdollista. Tekevät pahan virheen, menettävät asiakkaita.
Mikä virhe se on, jos lopettaa kannattoman osan (verrkomyynnin) ja jatkaa muilla kannattavilla osilla (posti-/puhelinmyynti)?
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin, ei varmaan moni - kuten minäkään - tiennyt, että nykyään edes on ollut muuta vaihtoehtoa kuin verkkokauppa. Todellakin luulin noiden muiden tilaustapojen jääneen historiaan aikoja sitten. Mutta kaikkea sitä oppii.
Etkö tiennyt. Onhan prismallakin, CM jne. nettikauppa ja kivijalkakauppa.
Ja Gigantillakin puhelinmyynti, verkkomyynti sekä kivijalkakauppa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta toimivalta, kun vain se kannattaa ja kannattomaton lopetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Sen takia minäkin olin varma että koko juttu on keksitty. Tuntuu aivan älyttömältä että joku firma ryhtyisi tuollaiseen.
Ei siinä mitään ryhdytä vaan jätetään jotain toimimatonta/kannattamatonta pois. Muu säilyy ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks tää nettimyynti ei voi olla rinnalla. Että sitä kautta tilais sen sijaan, että liimailee paperille. No tuleepa postille hommia, jos joku vielä tilaa. Suoraan sanottuna uskomattoman vanhanaikaista, että noin isosta firmasta ei voi netin kautta tilata.
Tavallaan se on, kun tilauksen voi toimittaa edelleen netissä. Tarjoukset vain tulevat postissa kotia, jos on tilannut ne.
"Miten tilaaminen postimyynnin kautta onnistuu?
Tilaat tuotteet kotiin lähetetyn tarjouskirjeen avulla. Tilauksen saa lähetettyä meille postittamalla, puhelimitse tai verkossa."
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ilmeisesti sitten asiakaskunta on vanhuksia suurin osa, koska useimmat muut kokee kätevämmäksi tilata netistä, ja lisäksi on halvempaa firmallekin pitää yllä verkkokauppaa kuin pyörittää sitä mainoskirje-lippus-lappus-rumbaa.
Edelleen voit laittaa tilauksen netissä menemään. Sinähän se varmaan tiedät mikä on YR halvempaa.
Eiköhän ne juuri lopettaneet sen kalliimman + vähemmän kannattavan verkkomyynnin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Askarrellaan lipareita. Tilaus lähetetään kirjeellä, jota posti saattaa kuljettaa pari viikkoa? Sitten odotellaan toiset pari viikkoa tilauksen saapumista. Eikö jää edes sähköpostia, mihin tilauksen voisi lähettää?
Miten tilaaminen postimyynnin kautta onnistuu?
Tilaat tuotteet kotiin lähetetyn tarjouskirjeen avulla. Tilauksen saa lähetettyä meille postittamalla, puhelimitse tai verkossa.
https://www.yves-rocher.fi/SEFINODK_2022_FAQ_new
Riittääkö nämä vaihtoehdot!
Minulle tuli vielä 5-6 vuotta sitten säännöllisesti Rocherin paperisia mainoskirjeitä postin mukana, mutta sitten yritys ilmoitti siirtävänsä kaikki kampanjat ja tilauslomakkeen verkkoon. Nyt sitten siirrytäänkin takaisin leikkaa ja liimaa -osastoon? No mikäpä siinä.
Sitä kyllä ihmettelen, että miksi minulle ilmoitettiin yhtä ja kuitenkin firma teki toista eli jatkoi kuin jatkoikin postimyyntiä. I feel betrayed :D
Minun muistaakseni YR ei ilmoittanut verkkokaupan päättymisen ohessa, että toiminta jatkuisi muilla vanhoilla ja hyväksi todennetuilla tavoilla. Siksi varmasti moni on nyt hoomoilasena. Ei se kenenkään typeryyttä ole.
Saiko joku tarjouskirjeen mukana nyt VIP-lappusen?
Tein juuri tilauksen YR:lle kirjeitse. Jotenkin mukavan nostalgista oli ja sieltä tulee joku 50 euron yllätyslahjakin.
Olen tilannut YR:ltä satunnaisesti viime vuosina verkkokaupan kautta ja sain yllättäen paperikirjeen pitkän tauon jälkeen. Vitsi mikä nostalgiatrippi ysärille ja 2000-luvun alkuun se olikaan. Vieläkö on olemassa niitä kauneuden vihreä kirja -katalogeja? Minulla taitaa olla niitä useampikin tallessa lapsuudenkotini varastossa, täytyypä joskus penkoa ne esille ja tunnelmoida.
Eikö kukaan ole saanut vip-lappusta tarjouskirjeen mukana?
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut YR:ltä satunnaisesti viime vuosina verkkokaupan kautta ja sain yllättäen paperikirjeen pitkän tauon jälkeen. Vitsi mikä nostalgiatrippi ysärille ja 2000-luvun alkuun se olikaan. Vieläkö on olemassa niitä kauneuden vihreä kirja -katalogeja? Minulla taitaa olla niitä useampikin tallessa lapsuudenkotini varastossa, täytyypä joskus penkoa ne esille ja tunnelmoida.
Ei ole Kauneuden vihreää kirjaa. Loppui jo tosi kauan sitten. Toivon kovasti, että se tulisi takaisin. Olisi niin paljon helpompi tilata tarjouskirjeen ulkopuolelta tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli vielä 5-6 vuotta sitten säännöllisesti Rocherin paperisia mainoskirjeitä postin mukana, mutta sitten yritys ilmoitti siirtävänsä kaikki kampanjat ja tilauslomakkeen verkkoon. Nyt sitten siirrytäänkin takaisin leikkaa ja liimaa -osastoon? No mikäpä siinä.
Sitä kyllä ihmettelen, että miksi minulle ilmoitettiin yhtä ja kuitenkin firma teki toista eli jatkoi kuin jatkoikin postimyyntiä. I feel betrayed :D
On tilauslomakkeet tulleet koko ajan paperisena kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Minun muistaakseni YR ei ilmoittanut verkkokaupan päättymisen ohessa, että toiminta jatkuisi muilla vanhoilla ja hyväksi todennetuilla tavoilla. Siksi varmasti moni on nyt hoomoilasena. Ei se kenenkään typeryyttä ole.
Jos verkkokauppa loppuu niin ei se tarkoita, että koko toiminta loppuu.
Vai ajatteletko, jos Gigantti tai Prisma kertoo sulkevansa verkkokaupan, että kivijlalkauppa loppuu eli kaikki toiminta päättyisi.
Et.
Vain varkkokauppa lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Kauneuden vihreää kirjaa. Loppui jo tosi kauan sitten. Toivon kovasti, että se tulisi takaisin. Olisi niin paljon helpompi tilata tarjouskirjeen ulkopuolelta tuotteita.
Tällä viikolla sain peinemmä kauneuden vihreän kirjan. Se on ohuempi. Tarjouksia täynnä.
kyseisen firman verkkosivut on olleet vuosien ajan aivan luokattoman huonot ja tilauksen tekeminen onnistuu jos onnistuu. yleensä ei onnistu koska "hups, jokin meni vikaan"
varmaan kannattaisi verkkokauppakin paremmin jos sieltä oikeasti pystyisi tilaamaan jotakin.
Tosin kyseisen firman tuotteet on kaliita ja suurin osa pahanhajuisia joten hirveästi ei kiinnosta sieltä mitään tilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla sain peinemmä kauneuden vihreän kirjan. Se on ohuempi. Tarjouksia täynnä.
Ei tuo ole Kauneuden vihreää kirjaa nähnytkään. KVK ei ole mikään tarjouslehtinen.
Tuleeko Yves Rocher -tuotemerkki säilymään?
Kyllä, Yves Rocher -tuotemerkki jatkaa toimintaansa Suomessa. Voit edelleen ostaa tuotteitamme postimyynnin kautta tai puhelimitse.
Miten rekisteröidyn postimyyntiasiakkaaksi?
Olet yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse
Yhteystiedot:
(09) 615 166
asiakaspalvelu@yves-rocher.fi
Miten tilaaminen postimyynnin kautta onnistuu?
Tilaat tuotteet kotiin lähetetyn tarjouskirjeen avulla. Tilauksen saa lähetettyä meille postittamalla, puhelimitse tai verkossa.
https://www.yves-rocher.fi/SEFINODK_2022_FAQ_new