Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yves Rocher EI LOPETA - vain nettitilaaminen loppuu!

Vierailija
27.11.2023 |

Edelleen postimyynti (kuukausittaiset postiluukusta saapuvat tarjoukset) ja puhelimella tehtävät tilaukset jatkuvat. 

Vain nettisivut sulkeutuvat. 

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas, te postimyyntiasiakkaat, että kuinka usein sitä postia YR:ltä tulee? Kun ei nyt jaksaisi mitään viikoittaista paperisilppuakaan. Toisaalta ihan nostalgiasyistä kiinnostaisi vähän leikkailla ja liimailla :D

3-4 viikon välein tulee, jos erikseen tilaa tarjouksia kotiin.

Jos et tilaa tarjouksista koskaan mitään tiotteita niin tarjouksien tulo VOI loppua.

Minulle kävi näin. Soitin miksei tarjouksia tule. Vastasivat, ettet ole tilannut mitään. Sanoin, enhän voi tilata kun ette lähetä tarjouksia. Lupasi laittaa niitä uudestaan. Ja laittoi. Nyt olen tilannut ja tarjouksiakim tlee postista kuusittain. 

Vierailija
22/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas, te postimyyntiasiakkaat, että kuinka usein sitä postia YR:ltä tulee? Kun ei nyt jaksaisi mitään viikoittaista paperisilppuakaan. Toisaalta ihan nostalgiasyistä kiinnostaisi vähän leikkailla ja liimailla :D

Eikö tuo aloituksessa jo lukenut.

"Edelleen postimyynti (KUUKAUSITTAISET postiluukusta saapuvat tarjoukset) ja puhelimella tehtävät tilaukset jatkuvat."

Hyvin sisäistetty lukeminen ja ymmärtäminen kunniaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän sitten pääsee nettiasiakkaasta takaisin postimyyntiasiakkaaksi? Ei mulle mitään lippulappusia ole tullut 30 vuoteen.

A) soitat heille

B) kerrot haluamasi tarjouksia kotiin

C) avot, nyt vain odotat että posti kuljettaa niitä sinulle 

D) helppoa kuin heinänteko 

Siis pitääkö sinne oikeasti soittaa että toimittavat taas askartelulipukkeita? Elääkö tuo firma edelleen 90-lukua? 

Ilmeisesti asiakkaat elävät edelleen 90-lukua. Ja mikä ettei, minäkin eläisin vielä mielelläni 80-lukua, jolloin kaikki toimi: posti toi postilähetykset päivittäin kotiin saakka ja postitoimistoista korkeintaan kilometrin päästä haettiin paketit, jotka saapuivat yhdes

Eikö TK, sairaala, läökäri, hampila maksanut yhtään mitään! 

Vierailija
24/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö juttuja ap kirjoittelee, ja jengi uskoo. Puhelinmyynti 2023, juu ei.

Vierailija
25/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ilmeisesti sitten asiakaskunta on vanhuksia suurin osa, koska useimmat muut kokee kätevämmäksi tilata netistä, ja lisäksi on halvempaa firmallekin pitää yllä verkkokauppaa kuin pyörittää sitä mainoskirje-lippus-lappus-rumbaa.

Vierailija
26/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri kolahti viimeksi postimyyntikirjekuori postiluukusta sisään.

Ihanaa

Vierailija
27/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Viimeksi tänään soitin ja tilasin postissa tulleita tarjouksia. Oli ruuhkaa. Joutui odottamaan minuutteja. 

Ihanaa. Niin kuin nuorena. 

Joten? 

Vierailija
28/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Askarrellaan lipareita. Tilaus lähetetään kirjeellä, jota posti saattaa kuljettaa pari viikkoa? Sitten odotellaan toiset pari viikkoa tilauksen saapumista. Eikö jää edes sähköpostia, mihin tilauksen voisi lähettää?

Vierailija
29/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat ovat valinneet postimyynnin ja puhelinmyynnin koska vain ne jatkuvat. Verkomyynti lopetti huonon tilausmäärien vuoksi. Joten siinä sun jengit. 

Vierailija
30/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on, että perinteinen postimyynti tekee vielä comebackin. Verkkokauppoja on kuin sieniä sateella, somessa ei saa enää näkyvyyttä, mainössähköpostit menevät suoraan roskapostiin - on todella vaikea erottua joukosta.

Pienet yritykset siirtyvät koko ajan enemmän verkosta esim. livetapahtumiin. On pakko löytää muita keinoja saada asiakkaiden huomio, kun netissä sitä ei enää saa.

Yves Rocherilla on jo valmiiksi vuosikymmenien kokemus postimyynnistä, miksi ihmeessä ei siis keskittyisi siihen minkä parhaiten osaa.

Vierailija
31/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Askarrellaan lipareita. Tilaus lähetetään kirjeellä, jota posti saattaa kuljettaa pari viikkoa? Sitten odotellaan toiset pari viikkoa tilauksen saapumista. Eikö jää edes sähköpostia, mihin tilauksen voisi lähettää?

Huoh.

Etkö voi valita postitarjouksista ja SOITTAA tilauksesi.

Aivojakin on lupa käyttää.

Verkkomyynti ei kannattanut. Asiakkaat ovat tehneet valintansa ja käyttävät puhelinta tai postia. 

Vierailija
32/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Verkkomyynti ei kannattanut. Asiakkaat ovat tehneet valintansa ja käyttävät puhelinta tai postia. 

Viestisi on minusta asiaton ja loukkaava. Minulla on vamma, jonka johdosta en voi soittaa.

Vierailija
33/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yves Rocherilla on ollut kolme (3) tapaa tilata tuotteita:

- NETTIMYYNTI  (lopettaa)

- PUHELINMYYNTI  (ei lopeta)

- POSTIMYYNTI  (ei lopeta)

Ymmärretty? 

Todella huonosti infottu yrityksen puolelta, kun näin iso ja myyntiinkin vaikuttava väärinkäsitys on päässyt syntymään!

Kuka mahtaa hoitaa yrityksen PR? Huh!

Tämä.

Porukka on niin hoopoa ettei ymmärrä postimyynnin ja verkkomyynnin eroa.

Postimyynti tapahtuu postin välityksellä.

Verkkomyynti verkossa/netissä.

Ymmärretty.

Näin pihalla ihmiset nykyään on kun puhutaan että verkkomyynti loppuu niin porukka luulee että KOKO toiminta loppuu.

Huh huh. 

Vierailija
34/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään nuori (yli 50), mutta hyvin vastenmielinen ajatus joutua SOITTAMAAN johonkin, ei kiitos. Ja kirjeposti taas on kyllä niin aataminaikaista ja hidasta että huhhuh. Minä olin suht aktiivinen nettitilaaja, mutta tähän tais nyt tyssätä - ei ne tuotteet nyt ihan NIIN hyviä ole kuitenkaan.

Vierailija
35/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Viestisi on minusta asiaton ja loukkaava. Minulla on vamma, jonka johdosta en voi soittaa.

Sori siitä.

Sitten vain liima käteen ja askartelemaan.

Tai nitojallakin voi niitä lappua juntata tilauslomakkeeseen.

Tämä tyyli siitä johtuen kun ei aina tiedä onko juku tosissaan eli oletko sinäkin oikeasti vammainen vaiko et.

Jos olet, olen pahoillani.

Jos ei ole vammainen niin sori siitä jne jne.

Vierailija
36/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään nuori (yli 50), mutta hyvin vastenmielinen ajatus joutua SOITTAMAAN johonkin, ei kiitos. Ja kirjeposti taas on kyllä niin aataminaikaista ja hidasta että huhhuh. Minä olin suht aktiivinen nettitilaaja, mutta tähän tais nyt tyssätä - ei ne tuotteet nyt ihan NIIN hyviä ole kuitenkaan.

Minä tykkään.

Vaikka kaikki muut asiani hoidan verkossa ja kaikki tulee sähköisenä (postia myöten) jo vuosia niin ehkä juuri siksi niin ihanaa ja nostalgista tilata YR soittamalla/postilla.

50v

Vierailija
37/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli postissa askartelupaketti Ykältä. Nyt on palattu juurille kun korujakin saa jo tilaajalahjana tai pyyhkeen. Harmittaa vaan kun ei nää kaikkia tuotteiden ainesosia eikä sitä onko esim dödö alumiinitonta. Enpä tiedä jaksanko alkaa tilailla tähän tyyliin.

Vierailija
38/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimyyntiasiakkaasti pääsee soittamalla tai sähköpostitse, ohje:

https://www.yves-rocher.fi/SEFINODK_2022_FAQ_new

Vierailija
39/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat kuvat tuolla nettikaupassa

Vierailija
40/112 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ainakin loppuu tilaaminen, jos ei verkon kautta onnistu. Olen milleniaali.