Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tulkitsevat tavalliset arjen vuorovaikutus tilanteet ahdisteluksi?

Vierailija
26.11.2023 |

Puheet. Katseet. Eleet. Kosketukset?

Kommentit (310)

Vierailija
1/310 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuntuu ahdistelulta, se on ahdistelua.

Vierailija
2/310 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä koskettelet arjessa? Ei naisia saa kosketella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/310 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS AP ET TIEDÄ MITÄ ON SEKSUAALINEN HÄIRINTÄ JA MOTÄ EI OLE,NIIN ÄLÄ LÄHESRY NAISIA!!!

Vierailija
4/310 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesope ei saa mennä nyhjyttämään naisoppilaisiin kiinni ja tulla liian lähelle, kosketella. Eikä huutaa etuosassa taulun edessä kuin hinaaja, kuullaan vähemmällä?

Vierailija
5/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette näe tässä mitään ongelmaa?

ap

Vierailija
6/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on neuroottisia ja ahdistuu helpommin kuin miehet ja miehet ei tätä aina tajua. Koska miehet ei ahdistu vähän kaikesta ja usein ihan muuten vaan. 

Vierailija
7/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit puhua naisille koskettelematta kättä,selkää tai hiuksia ap. 

Vierailija
8/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehetkään samasta kohtelusta nauti mistä naiset valittaa. 

Vierailija
9/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tulkitse. Olen työskennellyt koko työikäni naisvaltaisella alalla, eikä kukaan ole koskaan syyttänyt ahdistelusta.

T. Mies

Vierailija
10/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos vaikka sattuu samaan hissiin tai vilkaisee toisen mielestä silleen ahdistelevasti?

Vierailija
11/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla todellakin niin heikko itsetunto, että sä et ota sitä imarteluna, jos mä kehun sun persettä ja sanon, että haluun kosketella sitä?

Ainiin, unohdin teidä naisten kaksinaismoralismin tässäkin asiassa, että yhtäkkiä se onkin ihan ok, kun sen tekee joku "ihana mies"

Vierailija
12/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin ehdottaminen kadulla tuntemattomalle naiselle on seksuaalista ahdistelua jos tämä on vaikea ymmärtää. Myös nenänsä laittaminen naisen niskaan kassajonossa, haarojen välin kouriminen ja kaikenlainen puristelu jota teette on ahdistelua. Ja seuraavalla kerralla kun joku mies  kadulla pyytää minua hymyilemään niin minä otan proteesin pois suusta ja todellakin hymyilen niin että sitä ei tee enää ikinä mieli vaatia.

Vierailija
13/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No sun asenteen näen ongelmana, en muuta. Mikä tarve on kosketella ketään ilman lupaa? 

Vierailija
14/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap. Miehen kuulemma pitäis tehdä aloite mutta ei saa mitään flirttiä enää heittää kun kaikki koetaan seksuaaliseks häirinnäksi. Naurettavaa. Olkaa ilman sitten ja meen maksullisiin. M30

Vierailija
15/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla todellakin niin heikko itsetunto, että sä et ota sitä imarteluna, jos mä kehun sun persettä ja sanon, että haluun kosketella sitä?

Ainiin, unohdin teidä naisten kaksinaismoralismin tässäkin asiassa, että yhtäkkiä se onkin ihan ok, kun sen tekee joku "ihana mies"

Ihan kipeä kommentti ja kertoo kyllä ihan riittävästi sun mielentilasta. Lääppiminen ei ole imartelua eikä sulla ole mitään oikeutta kajota kehenkään. Ja tästä kiellosta syyllistät vielä naisia. Sulla tässä on huono itsetunto kun et saa huomiota puheenlahjoillasi vaan pitää alentua kähmimiseen. Mutta toki, jos kommentit on laatua "haluan puristaa sun persettä" niin harvempi nainen sille lämpiää. Mikä äärikonservatiivisuus meidän maan miehiä vaivaa? Olette taantuneet sinne 60-luvulle.

Vierailija
16/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Näemme. Sinut.

Vierailija
17/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kipeä kommentti ja kertoo kyllä ihan riittävästi sun mielentilasta. Lääppiminen ei ole imartelua eikä sulla ole mitään oikeutta kajota kehenkään. Ja tästä kiellosta syyllistät vielä naisia. Sulla tässä on huono itsetunto kun et saa huomiota puheenlahjoillasi vaan pitää alentua kähmimiseen. Mutta toki, jos kommentit on laatua "haluan puristaa sun persettä" niin harvempi nainen sille lämpiää. Mikä äärikonservatiivisuus meidä

Tässä puhuttiin nyt sanallisesta flirttailusta eikä mistään lääppimisestä. Oon samaa mieltä että nykyään naiset suuttuu aiheesta kun islaminuskovaiset käy kourimaan metrossa.

Vierailija
18/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole itsetunnosta kiinni. Tuo osoittaa, että ajattelet minun kroppaani seksuaalisesti ja minä en halua sinun seksualisoivan minua lainkaan, koska ajatuskin on kuvottava. Ymmärrätkö, kaikki miehet eivät ole naisten silmissä kiinnostavia. Jos vaikka isäni ikäinen äijä alkaisi puhumaan peppuni koskettelusta, niin se olisi minulle täydellinen järkytys ja oksetus. Ja kun te törpöt miehet puhutte tällaisia ihan lapsillekin. Ei tarvitse olla kuin 12v, niin jo alkaa tulemaan tätä paskaa. 

Vierailija
19/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa. Valitsen aina mies puolisen kassan marketissakin, joita nykyisin onkin hyvin ja yleensä paljon fiksumpia kuin naiset. Jos muissa liikkeissä ei ole mies puolista asiakas palvelijaa niin vaihdan liikettä. Jos tulee puhelu jossa puhuu tuntematon nais ääni niin suljen puhelimen. Vähän aikaa sitten kadulla makasi ihminen niin kävelin lähemmäksi ja näin että se oli nainen saaneena jonkin kohtauksen niin vaihdoin toiselle puolen katua. Töissäkin naiset on jo oppineet että en heitä tervehdi enkä suostu tekemään heidän kanssaan töitä. Naisen yrittäessä tulla juttelemaan kanssani teen välittömästi selväksi miten vastenmieliseksi koen hänen yrityksensä. Naiset ovat kuin ilmaa minulle ja hyvä niin.

Vierailija
20/310 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu ja usein esitetty väite, joka ei oikein kestä kriittistä tarkastelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi