Orpon hallituksen vastaus Venäjän operaatioon on ollut erittäin tiukka ja johdonmukainen
Pisteet siitä hallitukselle. Tuskin olisi kukaan muu hallitus aiemmin suljettua raja-asemia...
Kommentit (53)
Presidenttiehdokkaat kannattavat itärajan sulkemista vain yksi vastustaa
Arvatkaa kuka?
No Li Andersson yllättäen.
Paras pääministeri ikinä. Arvostan.
Mees nyt petteri helvettiin siitä! Sinä perkeleen vammainen et näytä muuta osaavan kuin aukoa suutasi ja heilutella käsiäsi kuin joku tuulimylly. Miten se rajan täysi sulku etenee? Aiotko TAAS hämmästyä jossain tv-lähetyksessä?
"Jos te ette lopeta tätä, se jatkuu!" - Siinä Petteri Urpon jämäkkä viesti Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kerrankin meillä hallitus joka uskaltaa toimia suomalaisten edun mukaisesti!
Taitaa avaaja kompata itseään. Kukaan muu ei ole tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mees nyt petteri helvettiin siitä! Sinä perkeleen vammainen et näytä muuta osaavan kuin aukoa suutasi ja heilutella käsiäsi kuin joku tuulimylly. Miten se rajan täysi sulku etenee? Aiotko TAAS hämmästyä jossain tv-lähetyksessä?
Noh noh. Petteri on sentään kykypuolueen kermaa. Toiminut sisäministerinä samanlaisena kriisiaikana ja kerännyt silloin arvokasta kokemusta siitä, miten pitää toimia.
Googlesta:
"Mari Rantanen, perussuomalaisten kansanedustaja | Perussuomalaiset, Helsinki. ... Koulutus: ensihoitaja amk; sairaanhoitaja amk; poliisin perustutkinto ..".
Tästä syystä Mari Rantanen on niin kuutamolla Suomen nykyhistorian vaativammassa tehtävässä. Ja Orpo on antanut tehtävän tällaiselle. Kertoo paljon siitä, miten kuutamolla hän itse on.
Kaikki on Rantasen avustajien varassa, koska itse päämöhkäle ei omaa mitään perustietotaitoja tällaisen tilanteen hoitamiseen minkään vertaa. Hän ei omaa edes kommunikointitaitoja, jotta voisi pelata passiivis-aggressiivista peliä, kuten nähtiin A-studiossa. Sen sijaan sanoo kuin lapsi, mitä ajattelee ja kun media nostaa joka virheen tikunnokkaan, se ei kohta uskalla sanoa sitäkään vähää.
Ei ihme, että apulaisoikeuskansleri vie kuin litran mittaa.
HaH HaH..... Saamattomin hallitus KOKO MAAILMASSA.
Venäjän uhrit, ukrainalaiset, jälleen joutuvat kokomaan ja vieläpä SUOMESSA ,jonne tulivat turvaan, joutuvat kokemaan VENÄJÄN UHKAN.
TÄÄLLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kerrankin meillä hallitus joka uskaltaa toimia suomalaisten edun mukaisesti!
Jahas, Petteri itse on nyt Vauva-palstalla. Hyvä minä.... Eiku mä oon paras.
No niin oonki. Kyl mää sen tiedän.
Petteri, paljon saat rahaa Kremiltä? Näyttää siltä, että saat sieltä rahaa. Jos et saa, raja olisi jo kiinni.
Kuka sössi että lakimuutosta ei saatu?
Unohtuiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh noh. Petteri on sentään kykypuolueen kermaa. Toiminut sisäministerinä samanlaisena kriisiaikana ja kerännyt silloin arvokasta kokemusta siitä, miten pitää toimia.
Tarkoitat varmaan kyykkypuolueen.
Verrataanpa noin 2 viikon ajalta Suomen Hallituksen ja Orpon puheisiin.
Niin.
Sama puhe. 2 viikkoa. Samat sanat, hieman eri järjestyksessä. Mutta sisältö sama. Samaan aikaan Venäjä kyntää sotaratsullaan Suomea rikki .
Hallitus puhuu. Samaa puhetta. Toissa viikolla, viime viikolla, tällä viikolla.
Jos asuisimme jossain Etelä-Amerikassa , niin kansalaiset jo mellakoisivat rajan sulkemisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Petteri, paljon saat rahaa Kremiltä? Näyttää siltä, että saat sieltä rahaa. Jos et saa, raja olisi jo kiinni.
Pelottaako kovin ? Niin paljon että rajan sulkemista pitää viivytellä ja viivytellä. Kuin Erdoganin Ruotsin Natoon hyväksymistä..
Rajan voi sulkea. Niin voi, mutta ei USKALLETA.
On kyllä saamatonta touhua, kun mustaa saastaa valuu aina vaan Suomeen.