Pitäisikö minun hakea sairaslomaa?
Olen töissä yläasteella ja olen raskaana. Tällä hetkellä oksennan vähintään 5 kertaa päivässä pitkin päivää. Paha olo tulee niin äkkiä, että taatusti joutuisin oppitunnin aikana oksentamaan jossain vaiheessa päivää.
Kaikki vaan hokee että raskaus ei ole sairaus, mutta mitä kavereiden raskauksia olen seuraillut, niin heillä esimerkiksi pahoinvointi on ollut " vain" aamuisin, sitä mitenkään väheksymättä, mutta kun kuitenkin suurin osa päivän ruuista pysyy sisällä, niin veikkaisin, että ei ihan näin huonoon kuntoon mene kuin minä, jota huippaa ja oksettaa koko päivän läpi ja eipä se huippaus ole ihme, kun mikään ei kestä sisällä. Ihan Kirsi Salolle en onneksi sentään pärjää, hänhän tais joutua ihan tiputukseen kun pahoinvoi niin paljon.
Onko joku siis ollut sairaslomalla ihan vaan pahoinvoinnin takia? Veikkaisin, että jotkut toimistotyöt tms. saisin tämmöisellä ololla hoidettua, mutta kirurgin toimea en...
Kommentit (3)
juttelen varmasti hänen kanssaan sitten asiasta.
et miten pitkään oli sairaslomaa pahoinvoinnin takia?
Mä olin vielä ihan vain silloin tällöin oksentelukunnossa ennen joululomaa ja nyt joululomalla tilanne pahentunut.
Minä ainakin aikoinani jouduin/pääsin hyvin herkästi lomalle.