Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukulaiset eivät kysy mitään minulta

Vierailija
26.11.2023 |

Viisi vuotta yhdessä ja näen heitä, hänen 45+ veljeään ja veljen perhettä sekä äitiä, muutamia kertoja vuodessa. Eivät ole varmaan ikinä kysyneet minulta mitään. Eivät edes missä olen töissä tai miten lomani tai mitä koiralleni/lapselleni kuuluu tai mitään. Ovat koulutettuja, normaaleja ihmisiä. Mistä tuollainen voi johtua? Näennäisesti ainakin ovat ihan "ystävällisiä", eivät vain puhu minulle. Eivätkä kysy ikinä mitään soittaessa miehellekään. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät siis kysy minusta soittaessaan. Ja ei, en ole huomionhakuinen vaan ihmettelen. Itse jutustelen myös esim. veljeni puolison asioista. Ap

Vierailija
2/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa🙄🙄🙄🙄🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö sinä heiltä kysymyksiä? 

Vierailija
4/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea?  Joskus 30v sitten esitin kysymyksen serkkuni hämäläiselle miehelle, en vielä ole vastausta saanut.  Miettii ensin ettei turhia möläyttele.

Vierailija
5/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Yhdessä miehen kanssa 22 ja kolme lasta. Appivanhempien kanssa ei olla vieläkään tultu niin tutuiksi, että niitä kiinnostaisi mun asiat. Ja hyvä niin. 

Vierailija
6/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö sinä heiltä kysymyksiä? 

Itseasiassa kysyn kyllä. Paljonkin. Ap

Vierailija
7/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö varmasti jouluksi kotilomalle, että voimme kysellä Sinulta kaikenlaista kiinnostavaa?

Vierailija
8/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole koskaan suvun kesken juurikaan kyselty. Vaan jokainen kertoo sen mitä haluaa. Ja niistä esille tuoduista asioista sitten jutellaan. Kyseleminen on tungettelevaa.

Vierailija
9/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt miniältä kysellä,  miniähän ottaisi raivarit.  Mitä ne utsii ja utelee ja sotkeentuu mun elämään.

Vierailija
10/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kyselemättä. Mihin niitä kysymyksiä tarvitaan. Osaat kai itsekin avata suusi oma-aloitteisesti.

Vierailija
11/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 60+ on aikoinaan opetettu, ettei henkilökohtaisia asioita saa udella. Sitä pidettiin siihen aikaan epäkohteliaana. Kuului odottaa että henkilö itse aloittaa kertomisen omista asioistaan, jos haluaa. Vasta sen jälkeen keskustelu syvenee. Nykyisin ollaan paljon avoimempia kuin ennen. 

Vierailija
12/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt miniältä kysellä,  miniähän ottaisi raivarit.  Mitä ne utsii ja utelee ja sotkeentuu mun elämään.

Ei taida olla edes miniä vaan pelkkä avokki. Kai ajattelevat, että turha tutustua kun pian kuitenkin taas vaihtuu. 

Vierailija
13/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole koskaan suvun kesken juurikaan kyselty. Vaan jokainen kertoo sen mitä haluaa. Ja niistä esille tuoduista asioista sitten jutellaan. Kyseleminen on tungettelevaa.

Keskustelut etenevät meidänkin suvussa näin. Rohkeasti vain mukaan!

Vierailija
14/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, 20 v. yhdessä, lapsetkin jo aikuisia. 

Vierailija
15/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan kohteliasta kysyä vaikkapa mitä kuuluu? Siihen voi sitten vastata sen verran mitä haluaa.

Vierailija
16/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.Oma sisareni ei koskaan kysy minulta mitään.Mutta vailttaisi kello 21-24 asti siis puhelu 3h. minulle,ihan turhista asioista.En enää vastaa hänen puhelut.piste

Vierailija
17/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuneeko vuosia sitten tapahtuneesta yhteydestä saunassa?

Vierailija
18/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes tapaat heitä jopa muutaman kerran vuodessa? Jättäisin tapaamiset väliin. 

Vierailija
19/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin, ettei udella yksityisasioista. Mukavampi jutella vaan vaikka päivän uutisista. 

Vierailija
20/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kertonut kuulumiset puolestasi, niin ei ole enää mitään kysyttävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi