Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kirpparille enää edes viedä vaatteita

Vierailija
03.01.2007 |

myyntiin. Ostaako kukaan niitä. Nyt alkoivat alet ja tuntuu että monesti samanlaisen vaatteen saa uutena halvemmalla kuin saisi kirpparilta. On älytöntä laittaa esim. vanhalle lapsen puserolle hintaa 2 euroa, uusiahan alkaa saada jo kolmella eurolla. Itsellä olis monta säkillistä jo pieneksi menneitä vaatteita, mutta olen empinyt tätä asiaa ja kun paikka jo yksin maksaa yli 30 euroa viikkoa, saisi siihen myydä 30 vaatetta ennenkuin voittoa alkaa tulla. Jos tulee sittenkään. Miten on, ostatteko enää vaatteita kirppareilta. Muitakin kuin joitain helmiä, joita ei ole paljoa pidetty ja hinta on kohdallaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syksyllä (talvivaatteita). Nyt en itse veisi myyntiin, vaan vasta myöhemmin.

Vierailija
2/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain niistä muistaakseni 280¿. Ihan tavallisia vaatteita, suurimman osan möin 1-2¿ hintaan. Hyväkuntoiset haalarit ja villahaalarit kalliimmalla. Tavarasta jäi n. puolet, jotka lahjoitin hyväntekeväisyyteen. Kannattaa seuloa vaatteet hyvin etukäteen: kestotahrat, muodottomaksi venähtäneet, rikkinäiset eivä taatusti mene kaupaksi, eikä niitä kannata edes minnekään lahjoittaa.

Kirppiksissäkin on eroja. Mä möin sellaisella lapsiperheille suunnatulla kirppiksellä, jonne tulee paljon ihmisiä nimenomaan lastenvaatteita varten. Esim. hyväkuntoiset poikien 98cm ja suuremmat housut olivat kysyttyjä ja menivät heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppiksellä kaupaksi, mutta ei nyt ale-aikaan. Laita vaatteet siisteinä esille (pese ja jos haluat hyvän hinnan niin myös silitä ainakin tärkeimmät). Ja muista että on jo hyvin jos puolet menee kaupaksi!

Esimerkkihintoja hyväkuntoisille vaatteille (lindex, hm ym. peruskama):

pitkähih. paita 1-2 e

housut 1-2 e

collegeasu 3 e

body 0,5-2 e (riippuu paljon kunnosta, merkistä, muodista...)

potkuhousut 0,5-1 e

Merkkivaatteet tuplaten nuo hinnat. Tai enemmänkin.

ulkovaatteet on sitten enemmän, 5-30 e yleensä.

jne.