Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon itkut seksin jälkeen?

Vierailija
26.11.2023 |

Vaimolla kertoi minulle haluttomuudesta viimeisen lapsen jälkeen. Seksiä toki oli, mutta se oli tylsää ja sitä oli harvoin. Vaimoa ahdisti jos edes mainitsin sanan seksi. Yritin ymmärtää, että lapsiaika on ollut raskasta. Vaimo rupesi liikkumaan ja tapaamaan kavereitaan. Jos vaimolla oli ollut enemmän vastuuta kodista ja lapsista lasten ollessa pieniä, nyt minä kannoin enemmän vastuuta, että vaimolla enemmän omaa aikaa. Halusin kyllä vaimoa, mutta kehuni ja pelkkä läsnäoloni tuntuivat ärsyttävän häntä. Seksiä oli harvoin ja se oli tylsää kaavoihin kangistunutta. Vaimo ei halunnut puhua seksistä tai oikein mistään muustakaan kanssani. Vaimo oli tavannut eri kavereitaan ja yksi kaveripiiri tapasi aina yhtenä viikonloppuna kerran vuodessa. Sitten yhtäkkiä vaimo tulikin näistä tapaamisista ihan villinä takaisin, mitä ei ollut aikaisemmin tapahtunut. Makuuhuoneessa riitti menoa useamman kerran viikossa. Sitten jonkin villin seksikerran jälkeen vaimo itki sängyssä. Kysyin että, mikä on? Vaimo selitti on ikävä kuollutta mummoansa. Tämän jälkeen seksistä tuli taas harvinaista ja tylsää. Seuraavana vuonna kaikki sama toistu villiä seksiä ja itkua sängyssä, ja sitä seuraavana vuonna. Aina kysyttäessä itkun syyt vaihtelivat ja oli ikävä aina jotain eri henkilöä. Mistä tämä kertoo?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo panee kerran vuodessa jonkun toisen kanssa.

Vierailija
2/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Saat paremman naisen ja rauhan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että teidän pitäisi keskustella enemmän toistenne kanssa.

Vierailija
4/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei avaudu. Jos kysyn hän, hän kokee sen hyökkäävänä tai vastaus on ettei mikään.

Vierailija
5/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei avaudu. Jos kysyn hän, hän kokee sen hyökkäävänä tai vastaus on ettei mikään.

Ei kannata hyökätä suoraan asiaan, vaan rakentaa luottamusta ensin ihan muista aiheista keskustelemalla. Hitaasti, usein ja ajan kanssa. Jos kokee ettei voi kertoa kaikkea, voi kunnollisen keskusteluyhteyden uudelleen(?)rakentaminen olla varsin aikaavievää.

Vierailija
6/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu haiskahtaa että sai munaa mistä ei sinulle kerrota  et sitten haistelllut onko  mälli pikkareissa sillä

ex vaimo kanssa harrasti samaa pomonsa kansa ja vihelsin pelin poikki. siitähän sai.

ei minun muna päivällä kelvannut suuhun kun ei oltu hetimiten pesty mutta pomon munaa pystyi imemään autossaan ilman ongelmia.

Vierailija
7/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hyökätä suoraan asiaan, vaan rakentaa luottamusta ensin ihan muista aiheista keskustelemalla. Hitaasti, usein ja ajan kanssa. Jos kokee ettei voi kertoa kaikkea, voi kunnollisen keskusteluyhteyden uudelleen(?)rakentaminen olla varsin aikaavievää.

Kyllä tätä olen yrittänyt ja olen mielestäni kuunnellut vaimoa aika paljon. En siis hyökkää vaan kysyn ihan normaalilla äänellä jotain ja asian on samantien solmussa. Ihan kuin vaimo välttelisi vaikeista asioista puhumista.

Vierailija
8/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan täysin ymmärtänyt aloitusta. Minun ex usein itki varsinkin hyvän seksin jälkeen. Oli tunneihminen ja orgasmin tuoma hyvä olo toi oudosti pintaan kaikenlaisia tuntemuksia ja traumoja menneisyydestä ja sen hetkisestäkin elämästä. Saattoi käydä niinkin, että seksin aikana itki onnesta, kun tuntui niin hyvältä saada m*naa, mutta kliimaksin jälkeen pintaan tuli joku muisto ja saattoi kääntyä jopa riidaksi. Minulle itku (onnestakin) oli turn-off ja ikään kuin mitätöi hyvän seksikokemuksen.

Vierailija
9/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex tyttis vähän itki aina kun liukastettuun hanuriin tuli kaljupäinen kostaja kylään aina iltaisin kun vkpl tapailtiin, toinen ex tyttis antoi ihan ilman ongelmia hanuria nauuttaa. joskus jopa samana päivänä laskin kumpaakin kakkoseen vertailun vuoksi ja voin kertoa että hanureissakin on eroja

Vierailija
10/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan. Molemmat.

Tai sitten lusikat jakoon.

Vierailija
11/11 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu haiskahtaa että sai munaa mistä ei sinulle kerrota  et sitten haistelllut onko  mälli pikkareissa sillä

ex vaimo kanssa harrasti samaa pomonsa kansa ja vihelsin pelin poikki. siitähän sai.

ei minun muna päivällä kelvannut suuhun kun ei oltu hetimiten pesty mutta pomon munaa pystyi imemään autossaan ilman ongelmia.

Pomon munan imeminenhän on jopa suosiletavaa, urakehityksen vuoksi. Et taida olla penaalin terävin kynä kun tuollaisen naisen dumppasit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi