Tarvitsen apua. Pitäisi saada unohdettua työpaikan ihastus. En pysty katkaisemaan yhteyttä
Hän keksii työhön liittyen tikusta asiaa, vaikka emme edes tee samaa työtä. Haluaisin katkaista kaikki yhteydet. Viime aikoina nähtiin pikkujouluissa ja viime viikolla sattumalta työpaikan ruokalassa. Näiden kohtaamisten jälkeen, mulle on tullut aivan tajuttoman huono olo. Olen masentunut ja itkuinen ollut tapaamisen jälkeen monta päivää. Ennen ei ole ollut näin, vasta nämä viime aikojen tapaamiset ovat saaneet noin voimakkaat reaktiot aikaan. Olen mielestäni viime aikoina päässyt enemmän yli tuosta ihmisestä tai hyväksynyt sen enemmän ettei meistä tule mitään, joten en ymmärrä, miksi hänen näkemisensä aiheuttaa nyt tuollaisia reaktioita. Mielenterveyteni ei kestä hänen näkemistään enää. Mitä teen?
Tekisi mieli jotenkin sanoa että haluan että jutellaan vain pakollisista työasioista, ei muusta. Mutta en tiedä aiheuttaako tuo vain lisää ongelmia työpaikan ilmapiiriin jne. Toisaalta en kestä tätä oloa, joka tulee hänen näkemisestä ja turhista kontakteista hänen kanssaan.
Kommentit (5)
Mulkvisti vaan haluaa seikkailua, pettäävaimoaan/miestään!
Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla.
Tarvitsen apua tuohon, miten annetaan olla?
ap
Ainiin. Ja olen menettänyt ruokahaluni noiden tapaamisten jälkeen. Reagoin nyt niin voimakkaasti, että alan jo itsekin huolestua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla.
Tarvitsen apua tuohon, miten annetaan olla?
Et katso, et koske, et juttele, siirry sivuun kun tapaat, nopea hei ja siinä kaikki.
ap
Ymmärrän nyt, miksi sanotaan että älä syö kuormasta. Olen jopa miettinyt työpaikan vaihtamista, mutta pidän työstäni. Maito on jo kaatunut. Ongelma ratkeaisi, jos hän ei enää ottaisi yhteyttä kuin vain pakollisissa työasioissa.
ap