Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko 40+ vuotiaana että parisuhde löytyy parhaiten jos alkaa katsella vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+?

Vierailija
26.11.2023 |

Onko samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene niin. Olen 63 ja mies 59. 

Vierailija
42/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Suominainen rupsahtaa ja lihoaa nopeasti ja näyttää 50-vuotiaana vähintään 10 vuotta todellista ikäänsä vanhemmalta. 60-vuotiaana nainen näyttää 70-vuotiaalta jne. Miehet näyttävät ikäiseltään tai nuoremmilta. Kyse on hormonituotannosta, ei muusta, joten naisten on turha loukkaantua. Kyseessä on biologinen fakta.

Tuo on totta vain sinun pienessä päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisi vielä voinut ajatellakin jotain 10 vuotta vanhempaa miestä, mutta ei enää tässä iässä. Nyt pitää olla suunnilleen saman ikäinen (max pari vuotta suuntaan tai toiseen) jotta ollaan yhtälailla jaksavia eikä ainakaan lähtökohtaisesti ole tiedossa mitään terveysmurheita vielä vuosiin. Toki kuka vaan voi sairastua koska vaan tai joutua onnettomuuteen, mutta ainakin ne ikääntymisen tuomat vaivat on vasta parin vuosikymmenen päässä toisin kuin liki 60v miehen kanssa.

N45

Vierailija
44/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nelikymppiset akat jotka haikailette nuorempien miesten perään:

-Kelpaatte korkeintaan pikaiseen kassien tyhjennykseen, ette muuhun.

Jätkäporukassa aina naureskellaan kun joku taas käynyt kännipäissään poraamassa jotain vanhaa mammaa.

M35

Vierailija
45/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 45 masentunut sinkku eikä mulla ole energiaa tapailla ketään, kun raskas työ vie kaikki voimat. Mutta heti jos jaksan pestä hiukset ja laittaa vähän meikkiä, tulee 25-55 vuotiaita miehiä pyytämään puhelinnumeroa ja ehdottamaan treffejä kun istun vaikka junassa. En anna, kun en usko että kukaan olisi oikeasti kiinnostunut minusta, noin nuoret varsinkaan. Mutta piristäähän sellainen päivää.

Vierailija
46/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 45 masentunut sinkku eikä mulla ole energiaa tapailla ketään, kun raskas työ vie kaikki voimat. Mutta heti jos jaksan pestä hiukset ja laittaa vähän meikkiä, tulee 25-55 vuotiaita miehiä pyytämään puhelinnumeroa ja ehdottamaan treffejä kun istun vaikka junassa. En anna, kun en usko että kukaan olisi oikeasti kiinnostunut minusta, noin nuoret varsinkaan. Mutta piristäähän sellainen päivää.

Seksisuhteeseen saat kaikenikäisiä miehiä, ovat sen osalta täysin vakavissaan.

Vierailija
47/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska itse ei pysty kiinnostumaan noin vanhoista. Ja kun itse ei heistä kiinnostu, ei sieltä voi löytyä suhdettakaan. Olen 45-vuotias ja kumppania etsin max 50-vuotiaista. Tai no tällä hetkellä en etsi mitään, koska olen jo kiinnostunut yhdestä 46-vuotiaasta ja juttu vaikuttaa sen verran lupaavalta, että pitää katsoa, mitä siitä tulee.

Erotatko miehestä onko 51 vai 50?

Vierailija
48/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu.

Ei kiinnosta itseäni 10-15 vuotta vanhemmat miehet. Hyvin riittää tarjontaa oman ikäisissä, +/- 5 vuotta on ikähaarukka josta katselen. 

Vierailija
49/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
50/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te nelikymppiset akat jotka haikailette nuorempien miesten perään:

-Kelpaatte korkeintaan pikaiseen kassien tyhjennykseen, ette muuhun.

Jätkäporukassa aina naureskellaan kun joku taas käynyt kännipäissään poraamassa jotain vanhaa mammaa.

M35

Ja me nauretaan, että olipa ruma 35-vuotias, lyhyt, kalju ja pieni vehje. 

Vierailija
51/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen nyt 27 vuotiasta ja oon +40 v. Miehen mielestä en ole liian vanha hälle.

Vierailija
52/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ruma vanha äm mä joudut tyytymään vanhoihin ukonkuvatuksiin. Jos olet seksikäs puuma, saat nuoren ja hyvännäköisen miehen. Niin yksinkertaista se on.

Mua yököttää seksi joten miksi haluaisin ketään miestä.

Vierailija
53/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ruma vanha äm mä joudut tyytymään vanhoihin ukonkuvatuksiin. Jos olet seksikäs puuma, saat nuoren ja hyvännäköisen miehen. Niin yksinkertaista se on.

Mua yököttää seksi joten miksi haluaisin ketään miestä.

Kun nuolee jäätelöä niin se on kyllä paljon kivempaa kuin nuolla... hyi yök

Vierailija
54/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä halua miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita. Sehän on voinut käydä myös maksullisilla yök, en halua sisälleni tollasta. 

Vierailija
55/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 mies haisee kalmalle, sen sperma maistuu hapansilakalle ja sen korvista valuu nestevaikkua. Ai niin ja sen kalsarit on koko ajan märät, kun pissat lirahtelee ihan vahingossa.

Yli 50v miestä en siis ottaisi muuten kuin mammonan takia!

Vierailija
56/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu siltä. Kysyjä voi ottaa papan kumppaniksi vai mitä.

Vierailija
57/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella kierroksella iät menee jotakuinkin noin

Mulla vasta 7. kierroksella.

Jakorasia!

Vierailija
58/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä halua miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita. Sehän on voinut käydä myös maksullisilla yök, en halua sisälleni tollasta. 

Telkkarissa tuli juttu pariskunnasta, missä mies oli käynyt maksullisilla joskus aikanaan ennenkuin tuo pariskunta alkoi seurustelemaan, mutta tuota asiaa piti käydä selvittämässä terapiassa. 

Kyllä jos mies on käynyt maksullisilla niin se on yököttävää ja pilaa tulevan parisuhteen, samoin kuin jos miehellä on ollut paljon seksikumppaneita. Miten hän voi korvata nuo jutut uudelle naiselle, en tiedä voiko tuollaisesta selvitä. 

Vierailija
59/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Nelikymppiselle naiselle sopii kolmikymppinen mies. Siinä iässä mies ei ole enää pojankloppi.

Ollaan sopusuhtainen onnellinen pari.

Vierailija
60/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en halua sisälleni miestä joka on uittanut kaluaan ties kuinka monen naisen sisällä yök. Ja voisin saada vaikka mitä tauteja. 

Yök, en halua parisuhdetta. Haluan keskittyä uusiin vaatteisiin ja muuhun.