Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko 40+ vuotiaana että parisuhde löytyy parhaiten jos alkaa katsella vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+?

Vierailija
26.11.2023 |

Onko samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te nelikymppiset akat jotka haikailette nuorempien miesten perään:

-Kelpaatte korkeintaan pikaiseen kassien tyhjennykseen, ette muuhun.

Jätkäporukassa aina naureskellaan kun joku taas käynyt kännipäissään poraamassa jotain vanhaa mammaa.

M35

Vau mikä alfauros meillä on eksynyt vauvapalstalle 😂😂😂😂 Huulipunaa ja korkokengät tälle sankarille ja äkkiä

Vierailija
62/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissa ammateissa miehillä riittää naisia joten ainakaan tietystä ammatista en ottaisi vanhempaa miestä. 

En tykkää miehistä jotka on olleet monen naisen kanssa. 

Enkä muuttaisi samaan asuntoon. En ala omaishoitajaksi. Voisi vaan soittaa miehen aikuiselle lapselle, että sun isällä on aivoinfarkti, heippa, etsin uuden miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella kierroksella iät menee jotakuinkin noin

Eron jälkeen eka tapailusuhde 6 vuotta nuoremman kanssa mutta nykyinen on jo 14 vuotta nuorempi

M48

Vierailija
64/65 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te nelikymppiset akat jotka haikailette nuorempien miesten perään:

-Kelpaatte korkeintaan pikaiseen kassien tyhjennykseen, ette muuhun.

Jätkäporukassa aina naureskellaan kun joku taas käynyt kännipäissään poraamassa jotain vanhaa mammaa.

M35

Vau mikä alfauros meillä on eksynyt vauvapalstalle 😂😂😂😂 Huulipunaa ja korkokengät tälle sankarille ja äkkiä

Hehheh

Vierailija
65/65 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin kyllä 50+ miehistä, mut ne tuntuu usein todella väsähtäneiltä jo! Olen 40v nainen, timmissä kunnossa ja kai nuorekas kun usein arvioidaan 10v nuoremmaksi.

Niillä 50+ miehillä on kaikenlaista vaivaa, puhkutaan ja puhistaan ja mitään ei jakseta. Yhdestä jäi traumat kun edes sängyssä ei jaksanut olla päällä, vaan mun olisi pitänyt hoitaa hommat! Ei kiitos.🙄

Miehet vanhenee nopeammin kuin naiset ja vaikka tykkäisin kyllä, niin oon kallistunut oman ikäisiin...