Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko 40+ vuotiaana että parisuhde löytyy parhaiten jos alkaa katsella vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+?

Vierailija
26.11.2023 |

Onko samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 49, mies 43. 🤩

Ja ei meinaa kyllä vauhdissani pysyä. 🙊

Vierailija
22/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hoidokkia vaan normaalin ja tasa-arvoisen suhteen joten en katsele vanhempia miehiä, korkeintaan muutaman vuoden ikäero ylöspäin on vielä siedettävissä mutta ei enempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan mieluiten 80-vuotiaan varakkaan papparaisen ja menen hänen kanssaan nopeasti naimisiin. Eräänä päivänä hän on mystisesti kuollut ja minä saan rahat.

Vierailija
24/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei🤣

Nelikymppisenä mulla oli 35v mies! 

Ja edelleenkin sama mies on mua 5v nuorempi, mt olemme 63/58v.

Vierailija
25/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan itselleni, sillä itseäni etoo ajatus, että sitten ollessani 55-vuotias se mies on jo 70-vuotias jolla tuskin enää seisoo, fyysinen kunto ihan romuna itseeni verrattuna.

Se seisominen loppuu jokaisella joskus, mutta muistisairaan omaishoitajuus on oikeasti kauheaa katseltavaa. 

Kenelle vain voi vanhuus tuoda mitä vain vaivoja, mutta jos nelikymppisenä ottaa viisivitosen miehen, katuu sitä varmasti myöhemmin.

Vierailija
26/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen oikea ikä on ; (naisen ikä - 7) * 2

Eli 40v naiselle sopiva mies on 66v. Samalla tavalla kun 20v naiselle sopiva mies on 26v.

Miksi, no siksi että naiset kypsyvät nopeammin kuin miehet - joten ovat samanikäisiä aikuisia noissa luvuissa.

Miehelle 50v, sopiva nainen on 32v - molemmille sopiva perheellistymisaika.

Vierailija
27/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan mieluiten 80-vuotiaan varakkaan papparaisen ja menen hänen kanssaan nopeasti naimisiin. Eräänä päivänä hän on mystisesti kuollut ja minä saan rahat.

Ei Suomessa kuolla mystisesti. Oikeuslääketieteellinen avaus tehdään aina, jos kuolema tapahtuu kotona eikä ole saattohoitotilanne päällä.

Kannattaa ennemmin ottaa nuori mies, jolla on kunnianhimoa, muttei kiinnostusta avioehtoon. 

Vierailija
28/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 40v naiselle sopiva mies on 66v. Samalla tavalla kun 20v naiselle sopiva mies on 26v.

Miksi, no siksi että naiset kypsyvät nopeammin kuin miehet - joten ovat samanikäisiä aikuisia noissa luvuissa.

Viisikymppinen mies on jo sen verran elämää nähnyt että ymmärtää kolmekymppisen vaimon tarvitsevan säännöllisesti seksiä ikäisensä miehen kanssa. Jos molemmille osapuolille on ok, että lapsi voi biologisesti olla myös salarakkaan, ja mies vielä jaksaa yövalvomisia vauvan kanssa, sujuu perheellistyminen oikein hyvin. 

Vierailija
29/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on 60 ja mies 75 kukaan ei huomaa ikäeroa

Vierailija
30/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen ikä nyt ei ihan toimi näin. Kyllä se 66v mies on fyysiseltä kunnoltaan ihan 66v tasolla. Kuolemaan 66v miehellä on keskimäärin 13 vuotta aikaa.

Vierailija
31/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen mies on jo sen verran elämää nähnyt että ymmärtää kolmekymppisen vaimon tarvitsevan säännöllisesti seksiä ikäisensä miehen kanssa. Jos molemmille osapuolille on ok, että lapsi voi biologisesti olla myös salarakkaan, ja mies vielä jaksaa yövalvomisia vauvan kanssa, sujuu perheellistyminen oikein hyvin. 

Kolmekymppisen kanssa viisikymppinen mies jaksaa ja jaksaa

Vierailija
32/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella kierroksella iät menee jotakuinkin noin

Aika usein noin

Vierailija
33/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tunnu. Jo monet oman ikäiset nelikymppiset miehet ovat aika väsyneitä ja raihnaisia. Itse katselen nuorempia miehiä. N40. 

Vierailija
34/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei seksiä halua, niin saattaapi löytyäkki.

Eihän kukaan nelikymppinen nainen seksiä halua. Ne ajat on mennyt.

Vierailija
35/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaishoitajuushan tossa kohta on käsillä. Ja tuon ikäinen mies ei enää ole kovin suorituskykyinen. Näin 42-vuotiaana naisena kohdistan mielenkiintoni alle nelikymppisiin miehiin. 

Vierailija
36/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kierroksella otin 15 vuotta nuoremman miehen, hyvin on mennyt lähes 30 vuotta - vaikka hän on jo viiskymppinen hopeakettu.

Vierailija
37/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, missäs oikein olet ollut kun näitä aloituksiasi ei ole hetkeen näkynyt? Laitoksessa??

Vierailija
38/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 vuotias nainen ja minulla on 44vuotias mies, hyvin on mennyt.

Vierailija
39/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+40 v nainen on liian vanha +55 v miehille, kaikki miehet iästä riippumatta - ne dementiapapparaisetkin - haluaa max 25-vuotiaan timmin ja kauniin naisen

Vierailija
40/65 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu.