Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa naiset: miksi niin moni nainen haluaa erota 40-50 -vuotiaana?

Vierailija
26.11.2023 |

Tuttavapiirissäni tämä alkaa olla jo surkuhupaisia piirteitä saanut epidemia. Lähes kaikki naiset ovat yhtä äkkiä todenneet, että parisuhde ei olekaan hyvä eikä koskaan ole ollutkaan. 

Enkä nyt siis sano etteikö erota saisi, mikäli suhde on huono, mutta monessa tietämässäni tapauksessa suhteet on ainakin ulkopuolisen silmin vaikuttaneet vähintäänkin hyviltä. Jos ihan rehellinen olen niin tämä on saanut ajattelemaan onko kyse vain vaihdevuosien mukanaan tuomasta hormonaalisesta myrskystä, jonka seurauksena naiset eivät osaa erottaa omia ja parisuhteen ongelmia toisistaan. Olenko oikeassa?

Kommentit (1045)

Vierailija
341/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän miehet panee siinä kohtaa jo 25-vuotiaita ja naisen rooliksi jää ruuanlaitto ja imurointi. Ei sitä kaikki jaksa, joten menevät ja eroavat. 

Vierailija
342/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se on vaihdevuosioireilua pitkälti. Kun ei tunne enää itseään kauniiksi, seksikkääksi ja halutuksi. Varsinkin, kun puoliso on haluton eikä osoita huomiota tai kiinnostusta. Miksi olla yhdessä, kun mies kuitenkin haaveilee nuoremmista naisista? Itsellä edessä vain rapistuminen.

N43

Ikävää jos noin käy joillekin naisille.

Sanoisin, että naisten rapistuminen 23 vuoden iän  jälkeen on karu fakta. Ja vielä yli 40v naiset ei saa mistään huomioita enää. Ne on niin kuin walking and talking lehmiä. 

Ja ne hakee muutosta elämäänsä siinä vaiheessa. 

Miesten pitää vaan ymmärtää naisten todellinen luonne eli huomion eteen naiset tekee mitä vaan, jopa pettää ja jättää hyvän miehen!  

Niin niin, iha varmasti. Mä olen sitten poikkeus. Olen parisuhteessa. Tapasin mieheni pari vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja erektiovaikeuksien myötä miehestä tulee kärttyinen ja syyttelevä. 

Erektiovaikeudet johtuvat yleensä naisen kymmenien kilojen lihomisesta ja kärttyisyys tulee väkisinkin miehelle, kun ei naiselle voi sanoa, että laihduttaisi.

Vierailija
344/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uikuti uikuti uikuti, nyt minä suutuin teille naisille. Nih

T;palstaulí

En ymmärtänyt. Miksi suuttuisin naisille? Naiset elää niin kuin ne haluavat elää ja olkoon niin.

Tässä halutaan vaan miesten ymmärtävän naisten todellinen luonne ja ne ajaisivat vain omia etuja, mutta sekö sulla meni tunteisiin? Menkööt sitten!!!

Vierailija
345/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T;palstaulí

En ymmärtänyt. Miksi suuttuisin naisille? Naiset elää niin kuin ne haluavat elää ja olkoon niin.

Tässä halutaan vaan miesten ymmärtävän naisten todellinen luonne ja ne ajaisivat vain omia etuja, mutta sekö sulla meni tunteisiin? Menkööt sitten!!!

Moi miesvihakiimanarttu, sinä se vaan jaksat uikuttaa täällä mammoille.

Vierailija
346/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keskustelu. Kysynkin nyt teiltä naisilta että mitä asioita ennenkaikkea toivoisitte uudelta mieheltä?

M

Terveet elämäntavat, ei ylipainoa, hoidetut hampaat, talous kunnossa ja tärkein tietysti sopiva luonne. 

Läsnäoloa,kuuntelemista,huomaavaisuutta ja ystävällisyyttä.

Vierailija
347/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erektiovaikeudet johtuvat yleensä naisen kymmenien kilojen lihomisesta ja kärttyisyys tulee väkisinkin miehelle, kun ei naiselle voi sanoa, että laihduttaisi.

Helpompi naisen on syyttää miehen erektiovaikuksia oli niitä tai ei, kuin omia vaihdevuosioireitaan tai rupsahtamista.

Tai helpompi syyttää miestä oikeastaan ihan kaikesta.

Vierailija
348/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T;palstaulí

Moi miesvihakiimanarttu, sinä se vaan jaksat uikuttaa täällä mammoille.

Täh? Kenestä puhut? Tää on mun toinen postaus tänne koko marraskuussa. Hanki elämä!!! 

Vierailija
349/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin puolisosta 20+ avioliittovuoden jälkeen. Alkoholi vei aina vaan isomman siivun ex:n arjesta ja lopulta päätin pelastaa itseni ja lapset.

En kadu yhteistä aikaa, mutta en myöskään eroa.

Vierailija
350/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin nelikymppisenä kun kyllästyin mieheen, joka edelleen käyttäytyi kuin 5 v. Kun on vastuussa kaikesta jo muutenkin, niin miksi enää hyysätä aikuista miestä siihen päälle? 

Olen edelleen tyytyväinen ja onnellinen päätökseeni ja edelleen sinkku. Yhtään aikuislasta en enää ota passattavaksi.

Vierailija
351/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitäkin joilla on 3 avioeroa vuosikymmennessä. Mutta se kyllä kertoo jo eroajasta itsestään usein kaiken tarpeellisen.

Vierailija
352/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siksi, ettei miestä kiinnosta enää mikään ja kaikkein vähiten seksi.

50-vuotiaat naiset eivät totisesti enää kiihota seksuaalisesti.

Ei kyllä miehetkään. 

Heteromiehiä nyt ei toiset miehet yleensäkään kiihota ikään katsomatta. Jos et vielä tiennyt.

-eri

Vierailija
353/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai tarkoita kaikkia miehiä? 

Vierailija
354/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän miehet panee siinä kohtaa jo 25-vuotiaita ja naisen rooliksi jää ruuanlaitto ja imurointi. Ei sitä kaikki jaksa, joten menevät ja eroavat. 

Kerrothan vielä, ketä sitten 25-vuotiaat miehet panevat? Niitä 25-vuotiaita naisia kun ei riitä sekä nuorille että vanhoille miehille, ellet nyt tarkoita ihmiskäsitystäsi siitä, että naiset äitisi mukaan lukien ovat vain hyödykkeitä ja kauppatavaraa. Taitaa jokunen mies elää ihan omissa harhakuvitelmissaan.

Vierailija
355/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisillä harvoin on vaihdevuodet. 

Taitaa olla enemmän se, kun tajuaa, että yksin on parempi elää. Ei tarvi passata k u s i päätä.

Nyt kannattaa muistaa ihan tutkittukin fakta, että nainen ottaa AINA omaa tasoaan hieman paremman miehen.

No kun olet taso asiantuntija niin voitko kertoa mikä se tasoni sitten olisi ollut kun mieheni on olleet pitkäaikaistyöttömiä alkoholisteja ja sekakäyttäjiä, ylipainoisia, lyhyitä, kaljuuntuvia, heikosti koulutettuja, varattomia sekä minua huomattavasti vanhempia. Niin mikä se minun tasoinen mies sitten olisi jos tuo on ollut minua korkeatasoisempi.

Kerroit jo kaiken ihan itse.

Vierailija
356/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 16 vuoden suhteesta, koska mies juopotteli enenevässä määrin ja sitten tuli muitakin laittomia päihteitä mukaan. Seuraava mies juopotteli joka viikonloppu, ja koska välimatkan vuoksi saatoimme tavata vain viikonloppuisin, en nähnyt häntä juuri koskaan selvin päin. Jos ei tule vastaan päihteetöntä miestä, niin en viitsi edes yrittää tutustua.

Vierailija
357/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla enemmän se, kun tajuaa, että yksin on parempi elää. Ei tarvi passata k u s i päätä.

Nyt kannattaa muistaa ihan tutkittukin fakta, että nainen ottaa AINA omaa tasoaan hieman paremman miehen.

On se vaan kumma, että miehiä noin vain otetaan eikä heillä itsellään ole mitään mielipidettä asiaan. Miten he on edes oikeustoimikelpoisia?

Vierailija
358/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun katselee kuvia tai videoita niistä äijistä, jotka hakevat itselleen puolison esim. kaukoidästä, niin mitenhän sen kauniisti sanoisi. Vaikka että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Siihen on oikeasti syynsä miksi hakevat puolison kaukaa ja se syy on se, että täältä ei puolisoa löydy. Joten antaa heidän hakea. En usko, että haluaisit niitä hurmaavia ukkoja itsellesi."

Ovatko samaa tasoa naisten kanssa, jotka hakevat "puolison" jostain savimajakylästä?

Varmaankin. Olen aina pitänyt surkuhupaisana sitä, että suomalaiset miehet hakevat vaimon muualta, koska haluavat naisellisen vaimon. Suomalainen nainen hakee muualta miehen, koska haluaa miehekkään miehen. Siis mitä ihmettä me suomalaiset oikein olemme?? 😀

On siinä se ero, että suomalainen nainen hakee miehekästä miestä vain sen vuoksi, että saisi tehtyä seuraavistakin aivan munattomia lapatossuja ja essu-einareita. Suomalainen mies taas hakee perinteisiä naisellisia naisia siksi, että sellaista on ilo katsella ja kosketella, sekä arvostaa kaikkea hyvää mitä naisessa on. Suomalaiselle naiselle miehekkyys on sitä, että osaa imuroida ja viedä roskapussin.

Vierailija
359/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se on vaihdevuosioireilua pitkälti. Kun ei tunne enää itseään kauniiksi, seksikkääksi ja halutuksi. Varsinkin, kun puoliso on haluton eikä osoita huomiota tai kiinnostusta. Miksi olla yhdessä, kun mies kuitenkin haaveilee nuoremmista naisista? Itsellä edessä vain rapistuminen.

N43

Tässä ketjussa kommentoineista naisista on hyvin vaikeaa saada mielikuvaa, että mies vilpittömästi voisi kehua teitä millään muotoa.

Vierailija
360/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan kumma, että miehiä noin vain otetaan eikä heillä itsellään ole mitään mielipidettä asiaan. Miten he on edes oikeustoimikelpoisia?

Mies oman elämänsä objekti 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi