Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeus aloittaa seksielämä uudestaan

Vierailija
26.11.2023 |

Kauhean pitkä tauko ja nyt miehet ovat taas alkaneet kiinnostaa. Ongelmaksi on muodostunut aloittaminen.

Jos haluaisi tuoda jonkun kotiinsa muhinoimaan pitäisi ensin siivota ja tiskata, että kehtaa vieraan ihmisen tuoda kotiinsa. Sänkykin on yhden hengen mallia..Sitten mies on kuitenkin joku outo hiippari josta tulee iänikuinen riesa.

Puhumattakaan kaikesta muusta. Haulikolla ammutut pikkuhousut pitäisi uusia johonkin hepeniin, pitäisi sheivata, kuoria iho, meikata ja kähertää tukkaa jne.jne.

Sitten jos isket jonkun oman ikäisen, niin se on joku lyhyt kaljamaha ja mistään ei tule mitään. Joka nettipalvelussakin pyörii samat naamat ja nimimerkit. "Pertsa2007" etsii edelleenkin seuraa...

Sitten jos isket itseäsi nuoremman, jolla vielä on virtaa, niin pitää ostaa kirjainlyhenteet-suomi sanakirja, että tiedät mitä se tyyppi toivoo.

Niin ja pitää varata aika johonkin pakoputken valkaisuun. Pumppauttaa suu kumiveneen näköiseksi ja asennuttaa itseensä niin paljon akryyliä, ettei enää edes voida haudata perinteisin menoin. 

Ihminen ei enää saa näyttää enää tavalliselta. Ja pitää olla niin h*lvetin kokeilunhaluinen, vaikka ei tietäisi edes etunimeä toisesta.

Oikeastaan mua on alkanut kiinnostaa sittenkin toi postimerkkien keräily...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites muuten kun on noita palveluita, joissa lähetetään puhelimella viesti ilmoituksen tehneelle, niin jos omasta puhelimesta vain estää oman numeron näkymisen ja lähettää toiselle tekstiviestin, niin onko se varma keino pitää oma puhelinnumero salaisena niin ettei vastaanottoaja sitä näe missään olouhteissa vai pitääkö näitä juttuja varten vain hankkia se prepaid-liittymä?

Vierailija
22/49 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on "pitkä tauko"? Kyselee hän joka ollut 1.8 vuotta vastentahtoisesti ilman seksiä ja alkais olla jo aika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samoilla linjoilla. 60+ ja eronnut minäkin. En todellakaan voi kuvitella minkäänlaista suhdetta naisen kanssa joka vähät välittää itsestään. Puutarha pitää olla kunnossa samoin kuin ulkonäkö muutenkin kuosissa.

Senssisovellukset on täynnä mitä hirveimmän näköisiä "sporttisia" kuntosalillakävijöitä korkeine vaatimuksineen koulutuksesta ja ties mistä toiveinaan samanmielistä ja harrasteista miestä. Kirjekaveria ei haeta vaan heti pitäisi olla naiselle ohjelmatoimisto ja mielellään matkustella jonnekin trendikohteeseen kuten ilmaisevat. En varmasti siltä seisomalta lähde 8 tunnin lennolle esim. Dubaihin ja viikkoa viettämään samassa huoneessa jos lentokentällä tavatessa ei mikään toimi ja se ja tämä on pielessä. Kyllä ne suhteet alkavat pienimuotoisemmin kotimaassa ja aivan tavallisten kahvittelujen merkeissä eikä tuo viestienvaihtokaan aluksi huono juttu ole. Silloin voi selvittää sen ollaan ollenkaan samalla aaltopituudella ja hakemassa samoja asioita.

Kuulemma ei enää meikata vaan "olen sellainen kuin olen" ota tai ole ottamatta. Ja kaikilla vähänkään hyväksyttävämmän näköisillä on kissa lemmikkinä. Kissa allergikolle painajainen. Tosin kissa senssipalstalla mainittuna kertoo sen että oikukkaita ollaan ja ei maksa vaivaa edes yrittää luoda suhdetta.

Eli pärjään ihan hyvin omillani yli 30 avioliittovuoden jälkeen. Muutaman naisen kanssa olen eron jälkeen seksiä harjoittanut mutta sattuivat kaikki olemaan näitä kuningattaria joille mies on vain seksilelu ja ei tarvitse kuin maata selällään. No se ei kyllä minulle riitä eikä monelle muullekaan.

Itsestään ja kodistaan huolta pitävä nainen on seksikäs ja ainakin minulle sopiva :)

Vierailija
24/49 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava kirjoitus :D Mä "taistelen" vaikka yksikseni tätä kertakäyttö/muovi/silikoni-kulttuuria vastaan. Siis luonnollisuushan on kaikkein parasta. 👍

N31

Vierailija
25/49 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kävi nyt niin, että alle kuukausi sitten käväisin hotellimajoituksessa ja eräiden käänteiden jälkeen löysin itseni sitten harrastamasta seksiä erään ruotsalaismiehen kanssa. Emmekä olleet edes nauttineet miestä/naista väkevämpiä. Tilanne nyt vain meni siihen, luultavasti tuon ruotsalaisen miehen täydellisen täydellisen hyvän asenteen vuoksi, varmaan sosiaaliset taidotkin olivat niin hyvät, että unohdin tyystin, että mistä tähän on tultu. Tällä kertaa olin vielä omasta mielestäni todella rähjäisen näköinen, koska olin käynyt syksymmällä pahan sairastumisen läpi ja nyt sitten vielä olin liukastunut ja selkä oli kipeä ja kun tapasimme 1. kerran hotellissa, niin minulla oli takana hyvin pitkä päivä eräässä tilaisuudessa ja odotin lähinnä vain sitä, että pääsen omaan huoneeseeni suihkuun ja sitten pienet nokoset. No näin sitten kävi, ehdin kyllä sinen huoneeseeni virkistäytymään, koska minä olin menossa ylös ja hän alas, mutta noita käänteitä kun oli, niin tapasimme sitten myöhemmin taas uudelleen ja sen tapahtumasarjan jälkeen löysin itseni sitten sängystä toisen kanssa ja kohtalo näemmä sitten   järjesti mnulle jonkun maailman seksuaalisesti vapautuneimman ja rennoimman ruotsalaisvahvistuksen.

Mitähän tässä sanoisi.... Tosiaan ymmärrän ap:n arkuuden uudelle kierrokselle lähtemisen suhteen. Samanlaisia mietteitä on ollut, mutta näin "uus"neitsyydestäni päästyäni täytyy sanoa, että  "eka" kerta on paljon parempi kuin  varsinainen eka kerta ja kannattaa kyllä lähteä  tielle matkaan, vaikka hirvittäisikin. Lopultahan hyvin paljon riippuu näemmä myös toisesta osapuolesta, että jos onnistuu tulemaan sellainen oikealla lailla rento fiilis ja unohtaa tyystin, että minunhan pitäisi tässä olla "enkehtaakunonpitkäkuivakausitakana" -fiiliksissä, niin näemmä  sitten sitä löytää itsensä toisen hotellivieraan kanssa harrastamasta seksiä (omasta puolesta nyt toki puhun, kun tämä puoli minussa on nyt jäänyt aiempina vuosina huomaamatta ja nyt sen löysin)

Vierailija
26/49 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, et voi olla aivan väärässä: 

P o s t i m e r k k e i l y ? (Ei ole huono.. ;)

Kyllä, niinhän se on: ' Seksin harrastaminen vaikka pelkkänä seksinä on niin hyvä ihmisen terveyteen vaikuttava asia, että sitä pitäisi kannustaa alati vain enemmän ihmisille ja tämän (umpiahdasmielisen ja seksuaalisesti homeisen) ilmapiirin tulisi muuttua jo vapaammaksi.' - On jo kohta 2024..

Vierailija
27/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä hei!

Täällä oli ihaniakin kommentteja seassa. Ei vain niitä täydellisten ihmisten itsensä nostamia.

Ratkaisin ongelman niin, että yritin löytää sokean miehen..Olisin raivannut hänelle lumentyönnintä apuna käyttäen polun suoraan tapahtumien polttopisteeseen. Sokeita on hirmu vaikea löytää!

Sitten otin käyttöön suunnitelman B. Alan siistiksi ja sieväksi ihmiseksi. Aloitin siitä, että laitoin huulipunaa kun lähdin lenkille. Onneksi on talvi, niin tukkaa ei tarvi kähertää. Pipo piilottaa "putkimiehen hampun".

Tänään pyydystän jääkaapista kaiken mikä liikkuu ja ajan astioilta parran.

Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu. Ja jos ei muutu, niin olen ainakin niin stressissä, etteivät miehet eikä postimerkit jaksa enää kiinnostaa.

Vierailija
28/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikea mies joka haluaa sinua, ei hän välitä luettelemistasi asioista. Ainakin minulle riittäisi, että olisit mukava, edes hieman huolehtinut itsestäsi, suhtautuisit minuun ja seksiin positiivisesti sekä kertoisit, että viime kerrasta on aikaa. Paljon on näitä tekoripsi-tekotissi-fitnesskanoja, joiden ulosanti on pelkkää nipottamista ja täydellisyyden hakua ja seksi nuivaa suorittamista.

M37

Kiva kommentti!

Jotenkin noita nettikeskusteluja lukiessa tulee vaikutelma, että miehet vihaa naisia ja naiset vihaa miehiä. Paitsi niitä joilla on jossakin höpö höpö sivustolla miljoona seuraajaa.

Ja heitäkin kyllä vihataan, mutta ei niin paljon kuin jotain sotanorsua tai suomilehmää.

Ulkonäkö on se mitä palvotaan. Pää saa kolista tyhjyyttään, kunhan on täyteaineet hyvin naamassa.

Itse olen vähän tällainen sapioseksuaalinen, mikä osaltaan vaikeuttaa seuran löytämistä. En vaan kertakaikkiaan halua koskea "siinä mielessä" pinnallista ja tyhmää ihmistä. Ja vaikuttaa siltä joskus, että mitä tyhmempi ja pinnallisempi nainen on - sitä haluttavampi.

Sun kommentointi oli niin lohdullinen! Kiitos sulle siitä!

Vierailija
29/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä oikeasti välillä, useinkin, katsoa nettikeskusteluiden sijaan sitä reaalimaailmaa. Nettipalstoilla melskaa ne kaikkea vihaavat katkerat äkäpussit, sekä ne jotka ihan tietentahtoen haluaa aiheuttaa eripuraa toisissa. Tosielämässä miehet ja naiset tulee huomattavasti paremmin toimeen keskenään eikä kukaan puhu mistään "suomilehmistä". 

Vierailija
30/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samoilla linjoilla. 60+ ja eronnut minäkin. En todellakaan voi kuvitella minkäänlaista suhdetta naisen kanssa joka vähät välittää itsestään. Puutarha pitää olla kunnossa samoin kuin ulkonäkö muutenkin kuosissa

"Itsestään ja kodistaan huolta pitävä nainen on seksikäs ja ainakin minulle sopiva :)"

Tietysti sinun ikäinen mies ajattelee noin. Teidät kasvatettiin siihen, että nainen on huomaamaton ja siisti kodinkone.

Uskon että olet vähän hukassa deittimarkkinoilla oltuasi 30 vuotta saman ihmisen kanssa.

Mutta onneksi sinun ikäisiä naisia on pilvin pimein joka harrastuksessa. Ja saattaa olla yksi mies seassa. Et joudu kovin paljon kilpailemaan huomiosta.

Vierailija
31/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava kirjoitus :D Mä "taistelen" vaikka yksikseni tätä kertakäyttö/muovi/silikoni-kulttuuria vastaan. Siis luonnollisuushan on kaikkein parasta. 👍

N31

LOISTAVAA, N31!

Kylläkyllä, niiku toi ap:kin täällä kirjoitti: ' 

Ratkaisin ongelman niin, että yritin löytää sokean miehen..Olisin raivannut hänelle lumentyönnintä apuna käyttäen polun suoraan tapahtumien polttopisteeseen. Sokeita on hirmu vaikea löytää!

Sitten otin käyttöön suunnitelman B. Alan siistiksi ja sieväksi ihmiseksi. Aloitin siitä, että laitoin huulipunaa kun lähdin lenkille. Onneksi on talvi, niin tukkaa ei tarvi kähertää. Pipo piilottaa "putkimiehen hampun".

Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu. ' 

--

Näinhän se on, ihmisen (omasta;) päästä kiinni kaikki (tämä ylläoleva) hyvä, niin myös..

naisillakin?

--

MAINIOTA tietää.

Vierailija
32/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erästä miestä tapailin kävelyn merkeissä ja sit piti mennä sen luokse vklp  niin se lähetteli viestejä että älä laita mitään hienoa päälle ja risaiset pikkarit riittää kun ne kuitenkin revitään veke päältä  juttuja

no laitoin kuitenkin siistit mutta meno oli kyllä luvattua toimintaa

En ole ajatellut että meno on ihan noin reipasta, kun näen iäkkäitä pariskuntia mummokävelyllä.

Vierailija
33/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen tilanne, kuin aloittajalla, paitsi että huomattavasti minua nuorempi mieskokelas kynnyksellä odottaa ekaa "koti-iltaa".

Olen vähän paniikissa, on niin todella pitkä aika edellisestä kerrasta, että en edes muista. Kuinka näitä taitoja päivitetään vuosien varrella? Mihin piilotan ryppyiset käsivarteni ja harmaat karvat?

Onneksi tiedän tästä kokelaasta sen verran, että on huomaavainen ja rento tyyppi, ei mikään "äijä", uskon, että on sellainen myös sänkyhommissa.

Alusvaatekokoelma on mennyt uusiksi, luulin jo, että näillä vanhoilla mennään hoitokotiin saakka, mutta ei. Kohtalo (nettideittisovellus) päätti toisin.

34/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

LOISTAVAA, N31!

--

Näinhän se on, ihmisen (omas

Niinhän se on,ihmisen omasta päästä kaikki lähtee, joskus pää on sumeampi eikä ajatus juokse mutta joskus kirkastuu. Olisiko helpompaa tutustua seksiin uudelleen jonkun vieraan kanssa kun ei tuota samassa taloudessa asuvaa kiinnosta 🤔

Vierailija
35/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun maailma ja näkemys ihmisistä kuulostaa melkoisen mustavalkoiselta ja rajoittuneelta. Elätkö vain netin maailmassa, vai käytkö joskus myös ihan ihmisten parissa?

Ohis

Vierailija
36/49 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu, oikeasti puhu ennen kuin pussaat. Pääkopat kun on kunnossa seksistä puhuminen ja mieltymysten toteuttaminen on helpompaa. Itse juttelin puhelimessa kuukausia naisen kanssa ja nyt yli 10 vuotta parisuhde.

Vierailija
37/49 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kyllä oikeasti välillä, useinkin, katsoa nettikeskusteluiden sijaan sitä reaalimaailmaa. Nettipalstoilla melskaa ne kaikkea vihaavat katkerat äkäpussit, sekä ne jotka ihan tietentahtoen haluaa aiheuttaa eripuraa toisissa. Tosielämässä miehet ja naiset tulee huomattavasti paremmin toimeen keskenään eikä kukaan puhu mistään "suomilehmistä". 

Tottakai mulla on "oikeakin elämä" ja ystävämiehiä. Mutta nämä "pariutumismarkkinat" ovat vähän eri asia kuin puhua jätkien kanssa jostain jakopäänketjusta tai mikä makuupussi on hyvä.

ap

Vierailija
38/49 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42269 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

LOISTAVAA, N31!

Ilman muuta joku uusi ihminen! Yritän pitää työkaverit, naapurit ja varatut ulkopuolella näistä kuvioista.

Tosin kun viettää melko kilttiä elämää, niin tapaa melko vähän ihmisiä. 

Silloin voi tulla kiusaus seota "kiellettyyn ryhmään'🤭

Ap

Vierailija
39/49 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimiehen hampun😂😂oot mahtava

Vierailija
40/49 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: