Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeus aloittaa seksielämä uudestaan

Vierailija
26.11.2023 |

Kauhean pitkä tauko ja nyt miehet ovat taas alkaneet kiinnostaa. Ongelmaksi on muodostunut aloittaminen.

Jos haluaisi tuoda jonkun kotiinsa muhinoimaan pitäisi ensin siivota ja tiskata, että kehtaa vieraan ihmisen tuoda kotiinsa. Sänkykin on yhden hengen mallia..Sitten mies on kuitenkin joku outo hiippari josta tulee iänikuinen riesa.

Puhumattakaan kaikesta muusta. Haulikolla ammutut pikkuhousut pitäisi uusia johonkin hepeniin, pitäisi sheivata, kuoria iho, meikata ja kähertää tukkaa jne.jne.

Sitten jos isket jonkun oman ikäisen, niin se on joku lyhyt kaljamaha ja mistään ei tule mitään. Joka nettipalvelussakin pyörii samat naamat ja nimimerkit. "Pertsa2007" etsii edelleenkin seuraa...

Sitten jos isket itseäsi nuoremman, jolla vielä on virtaa, niin pitää ostaa kirjainlyhenteet-suomi sanakirja, että tiedät mitä se tyyppi toivoo.

Niin ja pitää varata aika johonkin pakoputken valkaisuun. Pumppauttaa suu kumiveneen näköiseksi ja asennuttaa itseensä niin paljon akryyliä, ettei enää edes voida haudata perinteisin menoin. 

Ihminen ei enää saa näyttää enää tavalliselta. Ja pitää olla niin h*lvetin kokeilunhaluinen, vaikka ei tietäisi edes etunimeä toisesta.

Oikeastaan mua on alkanut kiinnostaa sittenkin toi postimerkkien keräily...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan molemmin puoleinen ongelma, sukupuoleen katsomatta.

No siivoomiseen en ota kantaa. Ne pikkuhousuthan voi ottaa pois ennen tai vähentää valaistusta, auttaa siihen siivoamiseen myös. Hepeneitä ehtii hankkia myöhemmin, jos tarvetta. Meikkaaminen on itsestä kiinni ehkä joskus vähempi parempi. Eikä ne kumivene huulet ole mikään välttämättömyys.

Ei meistä kaikista tule ikuista riesaa.

Menestystä harrastukselle mikä se sitten onkin.

Vierailija
2/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Lohdullinen kommentointi. Ehkä minulla on vääristynyt käsitys "markkinoista". Olen irl saattanut jollekin mieleiselle miehelle saattanut heittää jonkun kehun saamatta vastakaikua. Siis selvinpäin ja päivänvalossa. Ei toivottua vaikutusta. Baarit ja kännisohlaaminen ei oo mun juttu. No, jatkan miesten ostoskorien tarkkailua ja saatan small talkata jotain vaikka tyyliin "hei, sulla on pienemmät ostokset. Mee mun eteen vaan" Ehkä se sopiva jostain tipahtaa eteen. Netti on nyt kouluttu läpikotaisin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en ihan ymmärrä, että miten mainitsemasi siivoaminen ja tiskaaminen ja normaali itsestään huolehtiminen liittyvät seksiin. Itsekin elin vuosia ilman seksiä, silti siivosin ja tiskasin ja sisustin. Meikkasin myös. Kesäisin sheivasin sääret ja bikinirajat ja kainalot. Nämä asiat teen, oli mies tai ei.

Nyt parisuhteessa, sheivaan sääret myös talvella ja joitain alusvaatteita ostanut, mutta muuten ihan samalla lailla elelen kuin sinkkuna. Pimppikarvoja en sheivaa, peppua en valkaise, enkä mitään täytteitä itseeni laittele.

Kyllä ihmisen on hyvä pitää itsestään huolta, etsi seksiseuraa tai ei. Se kai oli pointtini. Kannattaa ap ehkä vielä punnita, että mitkä asiat on sellaisia mitä teet vain miehiä miellyttääksesi ja mitä teet ihan itseäsi miellyttääksesi. Keskittyisin ensin itseeni, sitten vasta etsisin seuraa. Nyt olet lähdössä matelevalla asenteella liikkeelle. 

Vierailija
4/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

erästä miestä tapailin kävelyn merkeissä ja sit piti mennä sen luokse vklp  niin se lähetteli viestejä että älä laita mitään hienoa päälle ja risaiset pikkarit riittää kun ne kuitenkin revitään veke päältä  juttuja

no laitoin kuitenkin siistit mutta meno oli kyllä luvattua toimintaa

Vierailija
5/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää ongelma melko samanlainen myös rumemmalla sukupuolella. Tottunu avoiliiton jälkeiseen yksinelämään ja tapoihin, myös seksistä pidättäytymiseen. Kuitenkin naisen seuraa eri tavoin on ikävä. Miten saisi koneiston käyntiin matalalla kynnyksellä ja ehkä sen tukahdutetun seksuaalisuudenkin heräteltyä ilman pelkoa epäonnistumisesta.

Vierailija
6/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää ongelma melko samanlainen myös rumemmalla sukupuolella. Tottunu avoiliiton jälkeiseen yksinelämään ja tapoihin, myös seksistä pidättäytymiseen. Kuitenkin naisen seuraa eri tavoin on ikävä. Miten saisi koneiston käyntiin matalalla kynnyksellä ja ehkä sen tukahdutetun seksuaalisuudenkin heräteltyä ilman pelkoa epäonnistumisesta.

Pistät itsesi ja ympäristösi kuntoon. Alat viritellä itseäsi oikeaan tunnelmaan. Alat katsella naisia, lähdet radalle.  Bongaat jonkun kivan ja alat tutustua. 

Siitä se lähtee. T. Sinkkunainen.

Vierailija
7/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en ihan ymmärrä, että miten mainitsemasi siivoaminen ja tiskaaminen ja normaali itsestään huolehtiminen liittyvät seksiin. Itsekin elin vuosia ilman seksiä, silti siivosin ja tiskasin ja sisustin. Meikkasin myös. Kesäisin sheivasin sääret ja bikinirajat ja kainalot. Nämä asiat teen, oli mies tai ei.

Nyt parisuhteessa, sheivaan sääret myös talvella ja joitain alusvaatteita ostanut, mutta muuten ihan samalla lailla elelen kuin sinkkuna. Pimppikarvoja en sheivaa, peppua en valkaise, enkä mitään täytteitä itseeni laittele.

Kyllä ihmisen on hyvä pitää itsestään huolta, etsi seksiseuraa tai ei. Se kai oli pointtini. Kannattaa ap ehkä vielä punnita, että mitkä asiat on sellaisia mitä teet vain miehiä miellyttääksesi ja mitä teet ihan itseäsi miellyttääksesi. Keskittyisin ensin itseeni, sitten vasta etsisin seuraa. Nyt olet lähdössä matelevalla asenteella liikkeelle. 

En haluaisi ikinä viettää aikaa kanssasi. Tekstistäsi käy hyvin ilmi, miten suhtaudut ihmisiin, jotka eivät ole sinun kaltaisiasi.

Minusta on jokaisen oma asia, miten elelee ja mihin energia riittää. Vaikuttaa, että olet täydellisyydessäsi myös erittäin huumorintajuton niuhottaja.

-ap

Vierailija
8/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, perustetaanko kerho?

Sen nimi voisi olla vaikka "seksistä vieraantuneet huithapelit".

Ihanaa kuulla, että myös miehillä samaa ongelmaa.

-ap

Vierailija
9/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikea mies joka haluaa sinua, ei hän välitä luettelemistasi asioista. Ainakin minulle riittäisi, että olisit mukava, edes hieman huolehtinut itsestäsi, suhtautuisit minuun ja seksiin positiivisesti sekä kertoisit, että viime kerrasta on aikaa. Paljon on näitä tekoripsi-tekotissi-fitnesskanoja, joiden ulosanti on pelkkää nipottamista ja täydellisyyden hakua ja seksi nuivaa suorittamista.

M37

Vierailija
10/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin tässä miettinyt miehenä että mitä jos tämä meidän reilu 20 vuoden yhteiselo nyt sitten loppuu (ollaan tässä pitkin syksyä puhuttu asiasta) niin kuinka sitä osaa enään ottaa uuden kun muutenkin tapoihini kangistunut olen. No ehkä siinä mielessä on helpompaa löytää kaltaistansa seuraa kuin sillon 90 luvun lopussa kun ei ollut nettejä yms. Voi siis jo ilmoittaa mistä pitää ja muutenkin kertoa itsestään ennenkuin edes oikeasti tapaa. Meille valitettavasti vaan kävi niin että ei puhuttu ajoissa ja sit lapset,talot,autot veneet hommattuna ei vain osaa irtautua vaikka seksi jäikin aikaa sitten. Ja onhan sitä yritetty harrastaa ja pelastaa suhde mutta erillemme on kasvettu. No mutta se mun pointti oli kuitenkin se että kannattaa hieman udella että mistä tykkää ja mikä haittaa että ei sitten joudu tämmöiseen kuplaan.

Vierailija
11/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennne seksiä tarvitse sheivata eikä meikata. Mistä olet saanut sellaisen käsityksen? Ihan normaalisiivoinen koti riittää, kunhan nyt ei mihinkään banaaninkuoreen liukastu kun yrittää makkariin päästä...

Vierailija
12/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu itelläki monta kertaa sama tilannejoo kun ne jotkut tapaamat naiset kuvittelee jonkun ajan päästä aina omistavansa sen toisen, mies kumppanin mutta niin käy aina, heti ne ovat myös marttyyreina suuttumassa.tms naivia ko.asiasta kun se oma uys mies ehkä haluaa itsekin toteuttaa niitä ihan omia seksuaalifantasioita.tms kivaapukkukivaa puuhaa ja mielellään myös, muidenkin kuin tämän ihan uuden tavatun 'hiukan tiukkapipoisen 'ns.omistajansa' kaa. On vaa niin kummaa tällästä käytöstä huomannut ja ihmetellyt, niin monen uuden naisenikaa tämän ihan saman, 'kumman omituisuuden ja otsakireyden.tms aina vaa? En ymmärrä..

Vierailija
13/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus, tunnistan ongelman.

Ollanpa rehellisiä, ei sinua AP miehet (enää) kiinnosta kuin hieman. Mistäkö tiedän? No siitä että silloin nuorena kun sinua miehet kiinnosti ihan oikeasti, niin et uhrannut puolta ajatusta siivoamisesta, tai tiskaamisesta, tai sängyn kapeudesta tai perssilmän vaaleudesta, tai ihon kuorinnasta vaan läksit radalle ja annoit mennä. Nuorena vain meni, sen kummemmin miettimättä.

Niin minäkin, mies nyt jo +60 vee, tein. Nyt ajattelen kuten sinä, naisystävä olisi periaatteessa ihan kiva, mutta ketä tahansa en huoli. En huoli siksi että tiedän voivani menettää enemmän kuin mitä voin saada. Nimittäin, minä pärjään vallan mainiosti myös yksikseni. Nuorena ajatteli että miltei kuka tahansa käy, antaa palaa vain! Nyt tiedän että miltei kuka tahansa ei todellakaan käy. En todellakaan halua mitään hemmetin riivinrautaa tai varttihupsua elämääni. Parisuhteessa on tullut oltua, yli kaksikymmentä vuotta joista 17 vuotta naimisissakin. Niin että aivan täysin peräkammarilainen en ole.

Oli äskettäin eräs josta luulin jotakin kehittyvän. Hänen kanssaan oli kuin olisi yrittänyt vastahakoiselle lapselle kurahaalareita pukea. Kun kerroin hänelle tykkääväni, oli vastauksena järkyttynyt radiohiljaisuus. Hän ei koskaan soittanut minulle. Kysyin häntä treffeille kolmasti, kolme kertaa joko suora kieltäytyminen tai asian vaikeneminen kuoliaaksi. Yskä ymmärretty, ja neito voi pitää tunkkinsa. Olikin siveä suhde, en edes pussattu... Ei ollut nuorena noin hemmetin vaikeaa. Kuitenkin se oli hän joka haki minuun kontaktia... En ymmärrä. No, eipä enää tarvitsekaan.

Kyllä se, AP, vaikuttaa siltä että se parasta ennen päivä on ollut ja mennyt niin minulla kuin sinullakin. Ärhäkin parinmuodostus- ikä on jäänyt vuosikymmenten taakse, ja siinä missä kuusysi merkitsi ennen villiä seksiä, niin nyt se merkitsee Lahtelaista jalkapalloseuraa. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

On muisto vain, on muisto vain, tää laulu mun nuoruudestain.

Vierailija
14/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Valkeus aloittaa sen elämän uudestaan.

Uskotko?

Käänny Hänen puoleen..

Vierailija
15/49 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja edelliseen jatkoksi sananlasku: "Jos krapula pelottaa noin mahdottoman kovasti, niin kannattaa miettiä todella tarkasti kannattaako yleensäkään alkaa ryyppäämään". Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
16/49 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi ikinä viettää aikaa kanssasi. Tekstistäsi käy hyvin ilmi, miten suhtaudut ihmisiin, jotka eivät ole sinun kaltaisiasi.

Minusta on jokaisen oma asia, miten elelee ja mihin energia riittää. Vaikuttaa, että olet täydellisyydessäsi myös erittäin huumorintajuton niuhottaja.

-ap

Harmi ettei meistä tule kavereita. En tuomitse elämäntapaasi, toivottavasti löydät samanhenkistä seuraa. Jos sulle itsellesi käy joku pieruverkkarimies, joka ei imuriin tai partakoneeseen tartu (paitsi ehkä kerran vuodessa treffejä varten), niin jatka toki valitsemallasi tiellä. Kyllä aika moni itsestäänhuolehtiva mies toivoo itsestäänhuolehtivaa naista.

Minusta se on vähän surullista, että pelkästään treffejä varten tsempataan, mutta muuten eletään kuin pellossa. Surullista siis sen ihmisen itsensä kannalta, miksi ei pidä itseään sen arvoisena, että pitäisi kämpän viihtyisänä ja itsensä viehättävänä. Vain treffejä varten kunnostaudutaan. Tuntuu vähän huijaukselta myös treffikumppania kohtaan. Tietysti jos etsit pelkästään seksiseuraa, etkä parisuhdetta, niin ei kai tuo haittaa. 

Vierailija
17/49 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Lohdullinen kommentointi. Ehkä minulla on vääristynyt käsitys "markkinoista". Olen irl saattanut jollekin mieleiselle miehelle saattanut heittää jonkun kehun saamatta vastakaikua. Siis selvinpäin ja päivänvalossa. Ei toivottua vaikutusta. Baarit ja kännisohlaaminen ei oo mun juttu. No, jatkan miesten ostoskorien tarkkailua ja saatan small talkata jotain vaikka tyyliin "hei, sulla on pienemmät ostokset. Mee mun eteen vaan" Ehkä se sopiva jostain tipahtaa eteen. Netti on nyt kouluttu läpikotaisin.

Ap

Nettideittisivuille tulee jatkuvasti uusia käyttäjiä. Ei ole mitään "nyt se on koluttu". Pitää tarkistella ajoittain uudet käyttäjät, jos siis olet tosissasi.

Vierailija
18/49 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmisen on hyvä pitää itsestään huolta, etsi seksiseuraa tai ei. Se kai oli pointtini. Kannattaa ap ehkä vielä punnita, että mitkä asiat on sellaisia mitä teet vain miehiä miellyttääksesi ja mitä teet ihan itseäsi miellyttääksesi. Keskittyisin ensin itseeni, sitten vasta etsisin seuraa. Nyt olet lähdössä matelevalla asenteella liikkeelle.&nbs

Kyllä ap sinä olet ennemmin se niuhottaja, jos olet sitä mieltä että seksiä varten tarttee koti puunata ja naama ja vaatekaappi laittaa uuteen uskoon. Sinällään ymmärrän että kynnys aloittaa seksielämä tauon jälkeen on iso, mutta lähes kaikki aloituksessa luetellut seikat on kyllä aivan turhanpäiväistä höösäystä.

T.eri 

Vierailija
19/49 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan samoja ajatuksia. Pitkä seksitön kausi takana (ja vieläkin päällä). Olen ollut sairaana ja sen vuoksi ei ole jaksanut lähteä viihteelle etsimään seuraa. Seksihaluja olisi ollut, mutta kaikki sairastaminen (ei mitään vakavaa, mutta sillä lailla, että on ollut ennenkaikkea väsynyt ja oma keho tuntunut vieraalta)   saanut  vieraantumaan jotenkin omasta kehosta ja tuntuu ettei oikein enää osaa mitään. 

Nyt sitten olen viestitellyt erään miehen kanssa ja ollaan suunnittelemassa seksitreffejä. tosin siten, että olen jo ilmoittanut, että en tiedä yhtään mite se miun osaltani menee. Mutta toisen kutsuminen kotiin, siis kuitenkinv ieraan ihmisen kutsuminen tilanteessa, jossa potentiaalisesti tulee olemaan seksiä, niin se on oikeasti aika jännä juttu. JA miten sitä voi arastella tätäkin asiaa, vaikka on jo aikuinen ja seksiä on ollut. Kai se on se kuuluisa vieraan ihmisen jännitys ja se, että siinä missä tutustuu sitten toisen kehoon, niin pitää antaa toisen tutustua omaan kehoon - asia, joka on ollut pitkään pois omasta elämästä. Tämä mies tykkää ottaa ohjat käsiinsä, joten siltä osin minun ei tarvitse stressata aloitteen tekemisestä. Saa nähdä miten käy. Molemmilla nyt vähän kiireitä oman elämänsä kanssa, joten siltä osin tulee pakollista "pakko edetä hitaasti" skenaariota. Haluja kyllä minulla on, elimistö on alkanut heräillä ja seksiä todellakin kaipaan, siis miehen kanssa, ei mitään omaa kättä nyt vähään aikaan. 

Saa nähdä miten käy. Minua ei pelota sinällään kutsua vierasta kotiin, koska naapurimies osaa kyllä tulla apuun, jos alkaa kuulua seinän takaa sellaista äänimaailmaa ja olen mielestäni aika hyvä ihmistuntija, mutta silti muuten se on aikamoinen kynnys.

Ajatukset siitä, että oma koti pitäisi puunata kuntoon, voi joidenkin mielestä olla turhaa höösäystä, mutta toisille ihmislle oman kodin puunaus on vähän sama asia, kuin että laittaisi itsensä valmiiksi seksiin. Siisti koti, siisti ja terve keho (tai jotain sen suuntaista). Itskein tunnistan itsessäni piirteitä, että pitää ainakin vähän siivota ennen seksiä ja laittaa kotia valmiiksi - ihan kuin laitan kehoani valmiiksi seksiin: ajattelen miten ihanalta toisen kosktus tuntuu ja miten ihanalta puhdas iho tuoksuu ja miehen tuoksu jne., mietin ajelenko karvat, trimmaanko, vai annako olla sellaisenaan jne. 

Vierailija
20/49 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalalla kynnyksellä liikkeelle vain, on ihan hyvä, että itse lähestyt miehiä, jotka vaikuttavat kiinnostavilta.

Tunnetko sinkkumiehiä? Onko ystäväpiirissäsi paljon mukavia miessinkkuja? Ihan valintamyymälästä ei välttämättä onnistu kovin helposti valitsemaan hyvää ja toimivaa seksikumppania.

Ehkä joku ystäväsi tuntisi jonkun sopivan ja miellyttävän miehen? Ja jos on yhteinen tuttu, myös riski miehen epätoivottuun tai jopa uhkaavaan käytökseen on paljon pienempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän