Luottaisitko mieheen?
Mies sanoo että on huono sosiaalisesti ja huono ilmaisemaan tunteitaan.
Vaikka alkuun hän oli todella hyvä ilmaisemaan niitä ja viestitti paljon. Hän on myös taitava keskustelemaan.
- Miehellä on lapset lähes koko ajan ja siksi tapaaminen on hankalaa. Hänen luona tapaamisesta ei edes puhuta.
Kun tapaamme, on miehellä tapaamisen lopuksi kiire lähettää yksi lyhyt viesti ja yleensä puhelinkin soi, johon miehen täytyy vastata. Vaikka tuskin se mummola lapsista aina soittelee. Kun olen kysynyt asiaa, mies on kertonut että exä ja lapset saavat soittaa koska vaan (?) Mutta joka kerta kun tapaamme?
- Minusta tuntuu että mies hieman etääntyy kun lähennyn ja toisin päin. Jos puhun tunteistani mies aivan kuin pelästyy. Viesteihin vastaaminen kestää kauemmin jne. Mutta hän saa puhua tunteistaan ja tunnusti rakkautta 5. treffeillä.
- Mies katsoo minua todella rakastavasti, tätä on lähes mahdotonta teeskennellä.
- Mies on hiljaisempaa tyyppiä, jolle moni näistä asioista voi toki olla luonnollista.
- Hän haluaa tavata syrjäisellä. paikalla.
-Hän ei ole seksin perään, vaan ehdottaa yleensä muuta, mutta siihen kuuluu pussailua.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manipuloi. Toissapäivänä tuli Tiktokissa vastaan pershäiriöinen mies jonka listaan kuului yllämainitut selitykset. Neuvoi muitakin miehiä käyttämään samoja. Miksi mies toimii näin? Pitääkseen edut käden ulottuvilla.
Mitkä edut? Ap sanoi että eivät edes harrasta seksiä tämän miehen kanssa.
Mies haluaa edetä hitaasti, että vaikuttaisi aidommalta. Tietää että ei ole uskottava, jos eteneminen liian nopeaa. Itsellä kävi niin että ujosta ja introvertista *pussailijasta* paljastui väkivaltainen sm-harrastaja. Jos tuon olisi paljastanut heti, olisi se ihmissuhde jäänyt huomattavasti lyhyemmäksi.Nyt alkaa sulla olla aikamoiset vainoharhat tulilla. Teetkö useinkin noin pit
Kaikki ovat aluksi ystävällisiä. Jos rajaat elinpiiristäsi kaikki vähänkin ystävälliset ihmiset pois "koska he ovat häiriintyneitä", niin saat olla meidän seurana vauvapalstalla koko ikäsi. Ja ihan ypö ypö yksin.
Joo, teidän ei ainakaan kannata olla omia itsejänne
Kuulostatte sekopäitä
Ehkä mies väistää luodin
En luottais naiseen (tai mieheen) joka tulee vinkumaan nettiin yksityisasioista
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte sekopäitä
Ehkä mies väistää luodin
Minulla on huonoja kokemuksia ja siksi vaikeaa luottaa.
Vierailija kirjoitti:
En luottais naiseen (tai mieheen) joka tulee vinkumaan nettiin yksityisasioista
Voi voi, oikein vinkumaan.
Ainoa joka vinkuu olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte sekopäitä
Ehkä mies väistää luodin
Minulla on huonoja kokemuksia ja siksi vaikeaa luottaa.
Sun pitää valita luottaa
Vierailija kirjoitti:
Mies on naimisissa ja perhe odottaa kotona. Ehkä kyllästynyt avioliittoonsa ja puntaroi nyt, saisiko sinusta seuraavan naisen, jonka luo karata, jos ero tulee. Miehet eivät uskalla erota, ennen kuin on seuraava syli varmistettu. Mies tekee nyt tätä varmistelua. Haluaa pitää puhtaan omatunnon, siksi ei harrasta seksiä kanssasi. Mutta unohtaa, että tuo tapailunne on pettämistä sekin. Mieti haluatko mukaan tuohon kuvioon ja haluatko miehen, joka on sinulle epärehellinen / salailee asioita. Voi olla, että olen väärässä, mutta joka tapauksessa - luota intuitioosi.
Jotain tällaista olen mietiskellyt.
Ap
Ihan selvästi varattu mies. Jos jo rakastaa sinua 5 treffien jälkeen eikä halua tuoda sinua kotiinsa niin siellä odottaa justiina eli vaimo eikä se halua sinua sinne. En luottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvästi varattu mies. Jos jo rakastaa sinua 5 treffien jälkeen eikä halua tuoda sinua kotiinsa niin siellä odottaa justiina eli vaimo eikä se halua sinua sinne. En luottaisi.
Ja lisäksi erittäin todennäköisesti Ap ei ole ainoa sivusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi erittäin todennäköisesti Ap ei ole ainoa sivusuhde.
Miehen Tinder on jumittanut sijainnin siihen missä se oli kun vielä siellä kommunikoimne. Eli ilmeisesti hän ei ole sitä avannut.
Hän on sanonut haluavansa poistaa sen kokonaan.
Enkä tiedä missä välissä hän muita ehtisi.
Mutta vaimoa tms. Kyllä mietin.
Meillä oli hieman riitaa ja minä olin viimeksi se joka ehdotti tapaamista.
Olisiko törkeää odottaa miehen ehdottavan tapaamista. On jotain tiettyä mistä puhuimme, mutta minusta tuntuu että hän sanoi osan vain miellyttääkseen. Hän vaikuttaa sillä tavalla välttelevältä.
Eli jos odotan onko hän sanan mittainen? Jos ei, niin lopetan suhteen.
En yleensä pelaa mitään kenenkään kanssa.
Taitaa miehellä olla vaimo ja lapset. Sinä olet vain tuomassa piristystä hänen nykyiseen parisuhteeseensa. Ei tule koskaan jättämään perhettään, jollei jää kiinni pettämisestä, jolloin vaimo lähtee ja ottaa lapset mukaansa.
Syrjäisellä paikalla tapailu kuulostaa epäilyttävältä.
Siis rupeaa aina naurattaa miten helposti mammapalstalla jaetaan narsisti-korttia. Nytkin odotin milloin mainitaan, niin jo toisessa kommentissa 😄 meinasi kahvit lentää näppikselle. Oman elämänsä psykologit. Kuinkahan moni teistäkin on narsisteja jos analysoidaan jokaista elettä?
Vierailija kirjoitti:
Siis rupeaa aina naurattaa miten helposti mammapalstalla jaetaan narsisti-korttia. Nytkin odotin milloin mainitaan, niin jo toisessa kommentissa 😄 meinasi kahvit lentää näppikselle. Oman elämänsä psykologit. Kuinkahan moni teistäkin on narsisteja jos analysoidaan jokaista elettä?
Siksi halusin kysyä, kaikenlaista voi tulla mitä en itse ole ajatellut. Hyvääkin.
Ap
Syrjäisellä paikalla tapailu? Vaikuttaa varatulta mieheltä. Ei halua tapailua omassa kodissaan? Sama juttu.
Onko mies koskaan luonasi koko yötä? Tai lähteekö illalla jo pois. Mihin aikoihin siis tapaileminen tapahtuu?
Tuo pienen viestin lähettäminen ennen luotasi lähtöä kyllä kielii, että laittaa viestin vaimolle tai jollekin muulle joka odottaa kotiin menemistä tai ainakin, että miehen pitää olla muualla kuin luonasi hetken päästä. Myös sama juttu kun puhelin soi aina kun mies tekee lähtöä.
Alkaako mies vilkuilla kelloa ennen kuin tekee lähtöä luotasi tai muuten tulee levottoman tuntuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko mies koskaan luonasi koko yötä? Tai lähteekö illalla jo pois. Mihin aikoihin siis tapaileminen tapahtuu?
Tuo pienen viestin lähettäminen ennen luotasi lähtöä kyllä kielii, että laittaa viestin vaimolle tai jollekin muulle joka odottaa kotiin menemistä tai ainakin, että miehen pitää olla muualla kuin luonasi hetken päästä. Myös sama juttu kun puhelin soi aina kun mies tekee lähtöä.
Alkaako mies vilkuilla kelloa ennen kuin tekee lähtöä luotasi tai muuten tulee levottoman tuntuiseksi?
Minustakin tuo viesti näyttää siltä että laittaa kohta tulossa tms.
Mutta niin hänen pitääkin kohta olla lasten kanssa. En vaan ymmärrä miten kenenkään pitää olla koko ajan tavoitettavissa.
Niinkö. Minulle kävi näin. Monet väkivaltarikolliset ovat myös aluksi hyvin ystävällisiä - muutenhan eivät saisi ketään koukkuun. Ovat havainneet että aina ei kannata olla oma itsensä.