Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaan omaa lapsuudenkotiani tämän päivän varakkaisiin. Epäilen että verrattuna heihin elämäni on ollut niin... nyt olen rutiköyhä!

Vierailija
26.11.2023 |

Vertaan omaa lapsuudenkotiani tämän päivän varakkaisiin. Epäilen että verrattuna heihin elämäni on ollut niin tasokasta että nykyvarakkaat jäävät ihan nollille. Olen miettinyt paljonko meidän elämäntyyli tuhosi esimerkiksi luontoa ja se oli kyllä minimaalista. Irtorahaa ei ollut koskaan! Kokosin elämämme valokuvin ja siitä tuli ihan ruhtinaallinen... Tämä nykyvarakkuus on sellaista millä ei tee mitään... Epäilen suuresti että ihmiset joilla on vähemmän ovat paljon onnellisempia vaikka 'rahaläjä' voikin rauhoittaa... mutta täällä yhteiskunnissamme on se vika että kaikki pyörii rahalla - se on vika joka pitäisi korjata mitä pikimmin... Onneksi ei ole nyt mitään menetettävää, koska olen yhä köyhä kuin kirkonrotta...

Jag jämför mitt barndomshem med de som är förmögna idag. Jag mistänker att jämfört med dem har mitt liv varit av så hög standard att dessa förmögna hamnar på noll. Jag har funderat hur mycket vår livsstil förstörde t ex naturen och nog var det minimalt. Lösa pengar hade vi aldrig! Jag samlade vårt liv till ett fotoalbum och det blev riktigt furstligt... Dagens förmögenheter är sådana som man gör ingenting med... Jag mistänker starkt att människor som har mindre är mycket lyckligare även om en hög med pengar kan lungna en... men här i våra samhällen finns det fel att allt rullas med hjälp av pengar - det felet bör fixas snarast... Lyckligt nog har jag ingenting att förlora idag eftersom jag är fattig som en kyrkråtta...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän