Millainen ihminen ei osta MITÄÄN mustanperjantain aleista?
Kuka on tänä ihminen ja miten hän perustelee outoa käytöstään? Onko kiva maksaa myöhemmin enemmän samasta tuotteesta? Äly hoi, älä jätä. Että ottaa aivoon nämä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Menen tänään ostamaan airfryerin mutta normaalihintaan Tokmannista kun ei tullut sellaista black friday alea vastaan joka olisi tuosta parempi kun vertailin malleja, Russel Hobbs M tulee enkä yksinasuvana isompaakaan tarvitse. Nuo osat saa laittaa tiskikoneeseen tosin kuin monen muun mallin.
Huomenna on cyber monday, odota vielä. Viime hetken tarjoukset on suurimpia jos tulee tarjoukseen
En ole kertaakaan ostanut tästä black fridaysta yhtään mitään. No ruokakaupassa oli pakko käydä, mutta jos tarvitsen jonkun tavaran ostan sen silloin kun sitä tarvitsen
Yllättävän moni vaan menee tuohon ostohuumaan ja vissiin kaupoissa taas ollut hirveät ruuhkat
Vierailija kirjoitti:
No mitä ap osti?
Tää on hyvä. Kerro ap, mitä kaikkea ostit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen tänään ostamaan airfryerin mutta normaalihintaan Tokmannista kun ei tullut sellaista black friday alea vastaan joka olisi tuosta parempi kun vertailin malleja, Russel Hobbs M tulee enkä yksinasuvana isompaakaan tarvitse. Nuo osat saa laittaa tiskikoneeseen tosin kuin monen muun mallin.
Huomenna on cyber monday, odota vielä. Viime hetken tarjoukset on suurimpia jos tulee tarjoukseen
Tuo kyseinen malli tuskin tulee alennukseen kun on nytkin vain satasen kaikkialla. Tokmannista saan samantien mukaani, muualla joutuisi odottelemaan ja olen tässä jo kuukauden sinnitellyt ilman kyseistä laitetta niin tarve jo on.
Jos ei juuri silloin joku kodinkone tai muu mene rikki niin miksi maksaa ylihintaa "tarjouksesta". Muuten aina saanut ennakkohintaan halvemmalla.
En osta mitään, koska elintarvikkeiden hinnat on nostettu pilviin. Olkoon sitten ruokakauppaketjujen ahneus pois muilta kauppiailta.
Asun yksin vuokralla.Elän työeläkkellä,ilman sosiaali tukeja..Minulla on kaikki mitä tällä hetkellä tarvitsen.Mieli tekee uutta talvitakkia.Älypuhelinta ei ole ja en sitä tarvitse vaikka halavalla nyt saisi.Jäi ostamatta takki.Kun vanha viellä toimii.
Tuntuu että aina on joku alennusmyynti. Ärsyttää mennä ruokaostoksille kun hirveä hullunmylly ja kaiuttimessa mainostetaan sitä ja tätä
Oliko sulla kovastikin huono myyntipäivä kun noin kiukuttaa?
Ap on turhautunut kauppias, jonka alennusvedätys ei mennytkään läpi.
Ei minun tarvitse ostaa "sitä tuotetta" myöhemminkään. Minulla on jo kaikkea tarpeellista. Uutta on ostettava silloin, kun entinen menee rikki.
Ei ole tarvetta ostaa ostamisen riemusta. Tällä viikolla olen ostanut ruokaa ja yhden joululahjan normaalihinnalla. Vähän harmitti, kun tuli ostettua se juuri tällä viikolla, mutta pitkän toimitusajan vuoksi olin jo vähän myöhässä.
Mun mies ei ostanut mitään. Ei suunnittele tekevänsä mitään hankintoja. Mitä haluat hänestä tietää?
Meinasin tulla kirjoittamaan että en osta mitään, koska olen huomannut, että tarjouksista tulee ostettua tavaraa jota en lopultakaan tarvitse. Parhaiten säästää, kun ostaa vain sen mitä oikeasti tarvitsee, oli päivä sitten mikä hyvänsä. Itselläni ei ole varsinaisesti kiinni rahasta, enemmänkin siitä että en halua ylimääräistä tavaraa.
Kunnes sitten katsoin toisessa välilehdessä sähköpostia ja tajusin, että tilasin silmälasit, -30% alennuskoodilla Blank Fridayn tarjouksista. Mutta tämä ei ollut heräteostos, nämä on olleet ostoslistalla jo kauan. Miksipä en hyödyntäisi alennusta, kun olen ostamassa jotain mitä joka tapauksessa ostaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua ottaa aivoon se, ettei toinen halua ostaa itselleen turhia asioita? Jos ei tarvitse mitään, niin miksi ostaa?
Taidat olla kauppias itse?
Ihan lässäslää-tasoa tämä kommenttisi. Mustanperjantai on oston juhlaa. Kai sen nyt jokainen älyää. Häh?
AP
Provosi huononee koko ajan. Kai sen tajuat? Häh?
Aikoinaan vielä noin 20 v sitten oli just 25.11 aina ÄLÄ OSTA MITÄÄN PÄIVÄ Onko se enää ? ? ?
En tarvinnut mitään, niin miksi ostaisin vain kun halvalla saa. Tosin iso osa näistä alennuksista on vain silmänlumetta, samalla hintaa ne saa muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan vielä noin 20 v sitten oli just 25.11 aina ÄLÄ OSTA MITÄÄN PÄIVÄ Onko se enää ? ? ?
On se samaan aikaan kuin musta perjantai
Ei kauppiaiden vaan ketjujen. Kauppias myy tappiolla kun muuten kuukauteen Ei tule mitään myyntiä kun -80% hinnat vievät asiakkaat.