Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei osta MITÄÄN mustanperjantain aleista?

Vierailija
26.11.2023 |

Kuka on tänä ihminen ja miten hän perustelee outoa käytöstään? Onko kiva maksaa myöhemmin enemmän samasta tuotteesta? Äly hoi, älä jätä. Että ottaa aivoon nämä.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen-hullun aloitus.

Vierailija
82/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt en tarvitse mitään. Kauppoihin en lähde missään tapauksessa minkään aleryntäyksen aikana. Minulla on varaa ostaa tarvitsemani normaaliin hintaan ja kaikessa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kokonaan tukien varassa (vasten tahtoani) elävä, en ostanut mitään. Mustaa perjantaita on näkynyt päiväkausia ennen ja jälkeen perjantain, mutta en silti ole ostanut mitään.

Rahat riittävät ruokaan, koska en liiku minnekään enkä harrasta mitään. Haluaisin toki kaikenlaista, mutta kun on tämä tärkeysjärjestys.

Silloin, kun tulin kivasti toimeen, kävin kaupoissa vain ruuhka-aikojen ulkopuolella. Mikään ei olisi saanut minua lähtemään Hulluille päiville tai muihin myyjäisiin. Nythän kauppa on siirtynyt verkkoon, mutta mieluummin näen kauppatavaran omin silmin kuin ostan sian säkissä.

Vierailija
84/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään omalla rahallani koskaan sillä siksi minulla on MIES.

N34

Tyypillinen Nainen,ei siinä mitään. Miltä tuntuu tollanen prinsessa elämä?

Vierailija
85/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin yhdestä nettikaupasta kauan haaveilemaani islantilaista villalankaa. Oli alennuksessa ja nyt maltoin ostaa. Teen itselleni villatakin noista langoista.

Mua ei kiinnosta ostaako joku muu mitä tai ostaako mitään. Ap on varmaan trolli koska ei kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä, että ärsyyntyy tuollaisesta asiasta.

N44

Vierailija
86/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä. Itse valitettavasti ostin...

Vierailija
87/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En tarvitse mitään. Ensi talven tarvittavat hommaan maalis-huhtikuulla, molemmille uudet villakerrastot ja ukolle toppahousut tai -haalari. Tämä talvi näillä. Kesäkampetta tarvitsee niin paljon vähemmän etten käytä siihen suunnittelua mutta harvoin ostan sesongista muuta kuin ruokaa. Laskin, enkä olisi säästänyt tulevasta eläinkauppatilauksesta juurikaan tilaamalla nyt, eikä vielä ole tarvis ottaa. Emme harrasta sisustamista tai kodin elektroniikkaa tietokoneitamme lukuunotamatta juurikaan, joten sillekään ei ollut tarvis. Mieleisiäni matkoja ei sivustoilta löydy eikä lentotarjouksetkaan nyt olleet ajankohtaisia meille vanhemman läheisen sairastuttua.

Vierailija
88/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli muuta, mukavampaa tekemistä.

Vierailija
89/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahaa ostaa eikä kiinnostusta. Jos olis rahaa, laittaisin sen säästöön.

Vierailija
90/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ekaa kertaa jotain, koska satuin tarvitsemaan takkia. Se alehinta on tosin lähellä tuotteen normaalihintaa useimmissa verkkokaupoissa, mutta ostin siltä varalta nyt, että Intersport taas nostaa hintojaan. 

Vierailija
91/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu ostaa muka-tarjouksista mitään? Niitähän monet näistä mustapäivä tarjouksista on. Ja jos taas ei tarvitse mitään, miksi pitäisi ostaa oli sitten kuinka halpaa tahansa, jos tarjous on validi?

Vierailija
92/92 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mulla on jo kaikki tarvitsemani.