Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin juuri 3kpl Kotipizzan pizzaa yhdellä istumalla

Vierailija
25.11.2023 |

Siis 3kpl normaalikokoista pizzaa. hetken mietin ottaisko 2 vai 3, mutta harmittaa enemmän jos liian vähän kuin jos on liikaa, joten otin 3. Helposti meni yhdellä istumalla. kyllähän siinä vatsan sai täyteen, muttei mitenkään huono olo tai vastaavaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti söit ilman haarukkaa ja veistä. Pizza kuuluu syödä Suomessa ilman noita. 

Vierailija
42/44 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Medium koon pitsa on minusta ihan sopivan kokoinen ja jaksan syödä sen kokonaan jos en ole syönyt paljon aikaisemmin. Kotipizza on kyllä hyvin kallis mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan pizzat on kalliita ja niiden taso vaihtelee rajusti riippuen, missä kaupungissa syö. Esim. Kotkassa on Suomen paskimmasta päästä ja Haminassa parhaimmat. Ovat kuitenkin naapurikaupunkeja, niin että voisivat Kotkasta tulla Haminaan opettelemaan sitä pizzan tekoa ja paistoa.

Vierailija
44/44 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla valtavaksi venynyt mahalaukku kun ajattelee noitten tilavuutta pureskeltuna. Tulee melkein puol muovikassillista. Aikamoinen pötsi.

Mahalaukku on jännän venyvä. Olen ollut anorektikko ja mulla oli silloin välillä "cheat day" eli jos olin laihtunut tavoitteeseeni ja syönyt pitkään jonkun max 500kcal päivässä niin sain vetää yhden päivän ihan mitä tahansa. Tuli vedettyä pari pizzaa + jätskiä ja limsaa päälle yhdeltä istumalta. Luulisi, että vatsalaukku olisi kutistunut rusinan kokoiseksi, mutta ehei. Hyvin mahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi