Söin juuri 3kpl Kotipizzan pizzaa yhdellä istumalla
Siis 3kpl normaalikokoista pizzaa. hetken mietin ottaisko 2 vai 3, mutta harmittaa enemmän jos liian vähän kuin jos on liikaa, joten otin 3. Helposti meni yhdellä istumalla. kyllähän siinä vatsan sai täyteen, muttei mitenkään huono olo tai vastaavaa.
Kommentit (44)
Me tilattiin just Kotipizzan normaali pizza puoliksi, kun on syömiset vähän unohtuneet tänään.
Samalla Rahalla Olis Saanu Jotai Kolkyt Atrian Roiskisläppää .
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä pitsoja ne oli?
Quattro, Special ja Tropicana. Samalla muistui mieleen miksen tykkää tonnikalasta pizzassa, Tropicana oli noista selkeästi maistuvin kun se purkkitonnikalan maku ei peittänyt muita makuja.
Nälkä pysyi hyvin poissa vielä seuraavanakin päivänä, vasta sunnuntai iltapäivällä tuli seuraavan kerran syötyä kun la illalla söin pizzat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ne oli kaikki kuponki-tarjouksessa joten jotain 6e säästi normaalihintoihin yhteensä. Ja kyllä laadullakin jotain väliä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt iski valtaisa ähky ja mahakipu. Minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?
Ap
Syö vielä yksi pizza, jos se auttais?
Oletko kuinka pahasti ylipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuinka pahasti ylipainoinen?
Ei ole ylipainoa. Mistä luulet että joka päivä söisin noin? Oli 3. kerta 2 vuoden sisällä kun hain pizzeriasta
ap
Kotipizzan pizzan kun syö, niin ei tartte ku kerran piaraasta, niin on taas näläkä.
Kehopositiivari Sonja
Silloin kun mäkkäristä sai vielä euron juustoja, niin aika usein tuli syötyä 15 euron lounas.
Tusina juustohampparia ja iso kokis.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin äsken lasten vanukkaat, anopin hyydykekakun ja vaimon iltapalakseen tekemät raikkaat voileivät. T: Mies 42v.
;)
Vierailija kirjoitti:
Ei pyöreitä roiskeläppiä ole, jos haluaa briljeerata autoaiheella niin lähinnä pitsaa vastaa autossa kytkinlevy !
Mä oon syönyt 2 kerralla joskus nuorempana (36?) Ja alipainoisena. Sitten nelikymppisenä alkoi paino kertyä ja nyt viisikymppisenä ei puhettakaan että pystyisin edes yhtä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzan vegepizza on tosi hyvää, just sopivan kokoinen ja hyvä pohja. Kävin tänään pizzalla eräässä kehutussa pizzapaikassa, joka osoittautui ihan räkäläksi, pizza oli täysin raaka, pahanmakuinen ja tehty jollekin valmispohjalle..en viitsi sanoa nimeä, mutta Itä-Helsingissä ja mainostaa megasuuria perhepizzoja..
Siilinpesä?
Samalla rahalla oli saanut raaka-aineet kaupasta koko viikon ruokiin.
Mä hain lauantaina Kotipizzan (salami-tuplajuusto) ja söin 3/4. Lapsi söi loput. Hyvin lähti nälkä, ei puhettakaan että olisin jaksanut toista tai peräti kolmatta. Mutta hyvää oli! Tilaan aina Kotipizzasta.
Minä tilaan kotipizzasta aina perhepizzan silloin harvoin kun tilaan sieltä. Ne normaalikokoiset ovat tosiaan aika pieniä ja kalliita. Yleensä tuleekin tilattua pizzat mieluummin turkkilaisten kebab-pizzerioista.
Nehän on tosi pieniä. Yksi menee jo alkupalaksi. Suureen nälkään saatan hakea perhepizzan muualta. Sitä en jaksa aivan kokonaan mutta täytettä on todella runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Paljon painat?
Paljon ja vähän päälle. Kotipizzan pitsoilla on hyvä laihduttaa. Ne ovat pieniä ja kalorimäärät selkeästi laskettu.
Niin mitä pitsoja ne oli?