On surullista jos parisuhteessa mies "ostaa" seksiä puolisoltaan laittamalla ruokaa tai siivoamalla
Kellää ei tee aina mieli,mutta outoa jos rakastamaansa ihmistä ei halua ikinä.
Kommentit (137)
Muijaa en tarvitse tekemään kotitöitä. Minulla oli hänet naidessani aivan muut asiat mielessä. Asia puhuttiin selväksi jo ennen liittoa. Toki puhdas ja siisti koti on rikkaus ja itsestään selvyys molemmille.
Aloittaja on varmaan jalat ristissä kiristämässä osallistumista kodin askareisiin. Onko ihan narsku joka manipuloi miestään? Ei varmaan ymmärrä liiton ihanuutta parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä seksi on naiselle vain kaupanteko keino millä kiristetään tai lahjotaan mieheltä etuja itselle
Tässäpä aivan esimerkkikommentti huonolta rakastajalta. Suurin osa naisista kyllä sitä seksiä haluaa jos se on nautinnollista. Jos seksi on surkeaa niin sitten siitä haluaa jotain vastapalveluksia. Ja lopulta se surkea seksi loppuu kokonaan koska mikään palvelus ei ole sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehenä olen jo tottunut siihen että parina päivänä seksin jälkeen hoidan imuroinnit ja muut kotityöt kun muija ei yleensä kävele kahteen päivään suoraan vaan lähinnä kuin ankka.
Jos jollain tuollainen fantasia on niin olkoot kunhan ei toteuta, mutta että vielä jonnekin foorumille kehtaa sillä pröystäillä niin huh. Todella erikoista ajatella että naiselle olisi mukavaa kun paikat hajoaa, se tarkoittaa että on käynyt kipeää. Olisi todennäköisesti ollut raiskaus jossa nainen on vain hyytynyt sanattomaksi eikä ole uskaltanut sanoa vastaan.
Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se toki surullistakin, mutta sanoisin että ennen kaikkea tuollainen mies on säälittävä. Jos nainen ei koe miestään haluttavaksi, se ei auta mitään että se mies imuroi ja tiskaa.
Toksisesta maskuliinisuudesta puhutaan paljon, mutta mä väitän että todellisuudessa ongelma on päinvastainen: miehet ovat nykyään ihan liian feminiinisiä. On naisena vaikeaa haluta miestä, joka ei käyttäydy kuin mies.
AAMEN!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, yhtä surullista on että naiset maksattavat asumisensa sillä että menevät yhteen jonkun miehen kanssa ja välillä antavat palveluksiaan. Vaihtokauppaa koko elämä.
Kertokaa nyt mulle, missä nää piilottelee nää maksukykyiset miehet? Joilla on siis varaa elättää tekemätön nainen, kunhan se nainen välillä antaa. Kun ei niitä näy katukuvassa, Prismapariskunnat eivät selkeästi koostu näistä, mutta täällä palstalla niistä on paljon puhetta. Onks ne naamioituneet röntväsiksi, ettei me hyväkskäyttäjätekemättömät naiset niitä löydettäis ja pakotettais elättää meitä?
Höpsö. Tarkoitan ihan niitä satoja tuhansia avio- tai avoliiton solmineita naisia. Maksaisiko miehesi jonkun naapurin naisen asuntolainaa? Ei. Mutta sinun maksaa. Eikä se siinä vaan ilokseen pyöri vaan pöksyihisi tahtoo, ja sallit sen. Eli sinä annat palveluksiasi jotta saat asua halvemmalla. Et pärjää omillasi. Ei se ole ollenkaan niin vieras ilmiö kuin esität.
En minä kyllä millään imurointipalkalla alkaisi seksiä myymään. Ennemmin imuroin itse tai palkkaan siivoojan kuin harrastan huonoa vastentahtoista seksiä. Toisaalta koko kysymys on onneksi kohdallani teoreettinen, mieheni ei ole mikään vätys vaan osaa hommansa sekä kodin ja lasten hoidossa että sängyssä. Kyllähän sitä silloin mieluusti sekstailee vaikka kuinka usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, yhtä surullista on että naiset maksattavat asumisensa sillä että menevät yhteen jonkun miehen kanssa ja välillä antavat palveluksiaan. Vaihtokauppaa koko elämä.
Kertokaa nyt mulle, missä nää piilottelee nää maksukykyiset miehet? Joilla on siis varaa elättää tekemätön nainen, kunhan se nainen välillä antaa. Kun ei niitä näy katukuvassa, Prismapariskunnat eivät selkeästi koostu näistä, mutta täällä palstalla niistä on paljon puhetta. Onks ne naamioituneet röntväsiksi, ettei me hyväkskäyttäjätekemättömät naiset niitä löydettäis ja pakotettais elättää meitä?
Höpsö. Tarkoitan ihan niitä satoja tuhansia avio- tai avoliiton solmineita naisia. Maksaisiko miehesi jonkun naapurin naisen asuntolainaa? Ei. Mutta sinun maksaa. Eikä se siinä vaan ilokseen pyöri vaan pöksyihisi tahtoo
Mun 40+ -ikäluokan naiset käyvät töissä, maksavat oman osuutensa asuntolainasta ja omistavat asunnosta/talosta 50%. Meille aikanaan opetettiin, ettei toisen omistamaan muuteta ikinä. En tiedä, missä piireissä liikut, ei kuulosta tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö. Tarkoitan ihan niitä satoja tuhansia avio- tai avoliiton solmineita naisia. Maksaisiko miehesi jonkun naapurin naisen asuntolainaa? Ei. Mutta sinun maksaa. Eikä se siinä vaan ilokseen pyöri vaan pöksyihisi tahtoo
Niin mies maksaa asuntolainaa ja tahtoo minun pöksyihin, ja minä maksan miehen asuntolainaa ja tahdon sen pöksyihin. Kumpikin pärjäisi omillaan mutta pienemmällä elintasolla, omakotitalo vaihtuisi johonkin rivarikolmioon ja seksi pitäisi etsiä jostain tinderistä eikä laadusta olisi takeita. Sen lisäksi toki välitetään toisistamme eikä vaikka tilapäinen seksittömyys suhdetta lopettaisi. Tämä on se normaali tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Miesvauva vinkuu kotitöistä ja vaatii niistä taskurahaa.
Mies menee ja tekee ne työt.
Aikuinen nainen ei tarvitse eikä halua miesvauvaa. Aikuinen nainen haluaa aikuisen, vastuullisen ja aloitteellisen miehen.
Oikeasti aikuinen nainen ei istu täällä hehtoperse homeessa piereskellen klo 7-23 ja ruikuttamassa miehistä, vaan pitää asunnon siistinä ja miehen tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostattaminen ja kiristys on melko puisevaa pidemmän päälle. Monella tuntuu olevan asenne, ettei saa edes haluta, ellei puoliso tee ihan niin kuin sanotaan ja juuri oikealla tavalla. Sitten vedetään kilarit, kun alamainen ei ole laittanut kaikkia astioita oikeille paikoilleen tiskikoneessa tai pyykkejä oikeaan järjestykseen narulle.
Miksi kukaan mies viitsii olla tuommoisessa parisuhteessa? Kyllä ois varmasti molempien kannalta parempi lähteä jos tilanne on tuo. Rakkautta tuossa ei ole eikä arvostusta ja mahdollisille lapsillekin näytetään vain huonon parisuhteen mallia.
Yleensä tuollaiset naiset ovat tehneet jo lapsensa kahden edellisen miehensä kanssa.
Eihän mikään taho pakota miehiä menemään yhteen tuollaisen naisen kanssa. Parisuhteet on ihan vapaaehtoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menisi silloin viimeistään halut,jos mies laittaisi imurin komeroon ja tulisi sen jälkeen muna esillä viereen "non ni mä imuroin,mitä saan?""Ap
Kieltämättä, ihan kuin joku teinipoika pyytämässä palkkaa imuroinnista. Eihän tuollainen kiinnosta ketään. Sen sijaan mies, joka kitisemättä imuroi ja tekee muutenkin osuutensa (ihan oma-aloitteisesti mieluiten) on seksikäs.
Siitä huolimatta on tutkittua faktaa, että niissä perheissä joissa mies tekee puolet kotitöistä, peitto ei oikein heilu.
Mun tuntemilla suurituloisilla "korkean tason miehillä" on myös korkean tason vaimo jolla on omakin ura ja hyvä palkka.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hitsi, teinpä tyhmästi, kun en maksattanut omaa osuuttani asuntolainasta miehellä vaan maksoin sen itse.
Voi nainenkin sitä seksiä joutua ostamaan noin, onko se enemmän oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menisi silloin viimeistään halut,jos mies laittaisi imurin komeroon ja tulisi sen jälkeen muna esillä viereen "non ni mä imuroin,mitä saan?""Ap
Kieltämättä, ihan kuin joku teinipoika pyytämässä palkkaa imuroinnista. Eihän tuollainen kiinnosta ketään. Sen sijaan mies, joka kitisemättä imuroi ja tekee muutenkin osuutensa (ihan oma-aloitteisesti mieluiten) on seksikäs.
Siitä huolimatta on tutkittua faktaa, että niissä perheissä joissa mies tekee puolet kotitöistä, peitto ei oikein heilu.
Laiatpa linkki tuollaiseen, Suomessa tehtyyn ja suomalaisia koskevaan tutkimukseen.
Mun vaimo kanssa aina käyttää pimperoa kauppatavarana ja ihoaa, kuinka vaan makaan sohvalla ja hän tekee kotityöt. Harn kuitenkin lapset päikystä ja koulusta, rakensin meille talon ilman apua, oleilen töissä yli 50h viikossa ja silti en tee tarpeeksi. Elämänlaatu parani just sillä kohtaa, kun aloin paneen yhtä työkaveria. On vaimooki jaksanu paremmin. Työkaveri käyttää ilman mun ehdotusta seksikkäitä alusvaatteita ja on aktiivinen pedissä. Ainoa varjo on, että se haluis enemmän kuin seksiä, niin pakko katsoo joku muu rakastajatar kohta.
Mutta älkää hyvät miehet antako niiden huonojen vaimojen syödä teiltä elämää, ottakaa rakastaja. Se on ihan ok, jos vaino ei halua läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä. Se on vähän kuin sanaton lupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpöhöpö taas :D
Vaimo laittoi vastaukseksi pelkän itkuemojin.
-Itkeekö onnesta?