On surullista jos parisuhteessa mies "ostaa" seksiä puolisoltaan laittamalla ruokaa tai siivoamalla
Kellää ei tee aina mieli,mutta outoa jos rakastamaansa ihmistä ei halua ikinä.
Kommentit (137)
Jos ei toinen mitään tee, niin kyllä se lakkaa haluttamasta.
Onhan se outoa jos ei omaa kotiaan huolla jollei saa seksiä palkaksi. Mitä ne tekee joilla ei ole vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei toinen mitään tee, niin kyllä se lakkaa haluttamasta.
Totta tietysti tämäkin mutta eikö sen pleikkarin ääressä jumittavan miehen, joka odottaa ruokaa kuin linnunpoika voisi silloin heivata? Ja etsiä uuden suhteen jossa KUMPIKIN on aikuinen. Ap
Mitäpä sitä laiskalla ukolla tekisi? Niinpä, ei mitään.
Onhan se toki surullistakin, mutta sanoisin että ennen kaikkea tuollainen mies on säälittävä. Jos nainen ei koe miestään haluttavaksi, se ei auta mitään että se mies imuroi ja tiskaa.
Toksisesta maskuliinisuudesta puhutaan paljon, mutta mä väitän että todellisuudessa ongelma on päinvastainen: miehet ovat nykyään ihan liian feminiinisiä. On naisena vaikeaa haluta miestä, joka ei käyttäydy kuin mies.
Minulla menisi silloin viimeistään halut,jos mies laittaisi imurin komeroon ja tulisi sen jälkeen muna esillä viereen "non ni mä imuroin,mitä saan?""Ap
No niin on. Ihan kuin ne hommat ei kuuluisi normaalisti sille miehelle mitenkään. Vai oletteko kuulleet naisesta joka siivoaa koko kämpän saadakseen mieheltä seksiä? Niin ette ole koska kaikki olettaa että se nainen siivoaa kotonaan kuten aikuisen ihmisen kuuluukin tehdä asunnossaan.
Oletko ap kuinka vanha? Tekstistäsi päätellen yli 60?
Parisuhteessa seksi tulee kaikkein kalleimmaksi.
Tulee mieleen se meemi jossa mies pullistelee supesankariviitta päällä koska vei roskat..
Nyky-nainen kostuu vasta, kun asunto on siivottu. Surullista tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap kuinka vanha? Tekstistäsi päätellen yli 60?
41. Ap
Puhutaanko tässä nyt yhteisen kodin siivoamisesta ja koko perheen ruokkimisesta, vaiko tilanteesta, jossa mies ja nainen asuvat erillään ja mies tulee naisen kotiin esiliina päällä, siivoaa, kuuraa paikat ja valmistaa aterian? Siitä palkaksi nainen antaa seksiä?
Miesvauva vinkuu kotitöistä ja vaatii niistä taskurahaa.
Mies menee ja tekee ne työt.
Aikuinen nainen ei tarvitse eikä halua miesvauvaa. Aikuinen nainen haluaa aikuisen, vastuullisen ja aloitteellisen miehen.
Tarkoitetaanko tällä nyt sitä, että kyllä miehellä pitäisi olla oikeus läheisyyteen ja kumppanin hellyyteen ilman palveluksia, vai sitä että miehen pitäisi automaattisesti tehdä osansa kotitöistä? Koska näistähän vain jälkimmäinen vaihtoehto on tosi
Vierailija kirjoitti:
Kaikki heteronaiset ovat h u o r i a. Osa ottaa maksun rahana, osa on miehen kanssa parisuhteessa ja ottavat maksun sillä, että mies joutuu tekemään kotitöitä, tuomaan naisille kukkia ja muutenkin huomioimaan naista.
Mikä pakko se on maksaa, voihan olla ilmankin. Makaa vain kotona ja odottaa että joku tulee tarjolle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla menisi silloin viimeistään halut,jos mies laittaisi imurin komeroon ja tulisi sen jälkeen muna esillä viereen "non ni mä imuroin,mitä saan?""Ap
Kieltämättä, ihan kuin joku teinipoika pyytämässä palkkaa imuroinnista. Eihän tuollainen kiinnosta ketään. Sen sijaan mies, joka kitisemättä imuroi ja tekee muutenkin osuutensa (ihan oma-aloitteisesti mieluiten) on seksikäs.
Totta, kokata ja siivota pitää ihan muista syistä kuin seksinkiilto silmissä.