Loukkaannuinko turhasta miehelle?
Olimme illanistujaisissa ja minulle iskivät todella pahat kuukautiskivut. Jouduin istumaan sohvalla koko ajan. Mies sen sijaan pyyhälsi huoneesta toiseen ja keskusteli ihmisten kanssa. Minun viereen sohvalle ei tullut kertaakaan illan aikana. Toki mies ei tiennyt kivuistani, mutta loukkaannuin silti. Hänen mielestään minun olisi pitänyt seurata häntä, eikä odottaa sohvalla, että minulle pidetään seuraa. En odottanut, että hän istuisi sohvalla koko ajan, vaan että oltaisiin vaihdettu edes muutama sana.
Kommentit (34)
Helpottiko ne kivut istumalla koko ilta odottaen että se prinssi saapuu valkealla ratsullaan pelastamaan?
Vierailija kirjoitti:
En oleta ajatustenlukutaitoa, mutta oletan, että miehelle tulisi edes kerran illan aikana mieleen lähestyä omaa tyttöystävää. Eikö hän sitäpaitsi huomannut, että olen poissa.
Ap
Oletan, että kumppani on jo iso tyttö joka osaa tulla kertomaan, jos hänellä on joku hätänä. Muuten oletan että hän pärjää, eikä tarvitse lapsenvahtia.
Tunnustan. Illanistujaisissa kadottaa sen ajantajun kun tapaa joitakin ystäviä pitkästä aikaa. Mieheni osaa tulla kertomaan, jos hän haluaa esim lähteä kotiin.
On myös pakko kysyä eikö ap:lla ollut lääkettä kipuihinsa? Tai jos kipu on niin vahva jättää juhlat vain väliin?
Sinänsä hassua, että jos juhlat olivat jonkun kotona kuvittelisin edes juhlan järjestäjän tai järjestäjien huomioineen ap:n yksin sohvalla. Sekin kuuluisi hyviin tapoihin tarkistaa voiko vieras hyvin ja tarvitseeko jotakin.
Ap olisi voinut käydä sanomassa miehelleen/vilkuttaa, että tuus mun seuraan vähäksi aikaa. Tosin mies olisi siitä joka tapauksessa pompannut jatkamaan juhlia, että mikä olisi lopputulemaa katsoen parasta ap:lle?
Minä ihmettelen suuresti, että henkilö, joka kärsii kovista kivuista ei kanna lääkkeitä mukanaan.
toisekseen sen oma suu sopii avata ja sanoa sille miehelle, että tulisitko seuraan hetkeksi.
sinun mielestäsi ilmeisesti miehellä ei saa olla kivaa kun ei sinullakaan ole.
Se kuuluisa peiliin katsomisen paikka on tässä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen suuresti, että henkilö, joka kärsii kovista kivuista ei kanna lääkkeitä mukanaan.
toisekseen sen oma suu sopii avata ja sanoa sille miehelle, että tulisitko seuraan hetkeksi.
sinun mielestäsi ilmeisesti miehellä ei saa olla kivaa kun ei sinullakaan ole.
Se kuuluisa peiliin katsomisen paikka on tässä nyt.
Really? Isukki tuu puhaltaa kun mami on nyt vähän piti. Jos se kipu haittaa omaa kivan pitoa lähdetään kotiin.
Istuit koko illan eikä KETÄÄN kiinnittänyt sinuun mitään huomioita?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tuommoisia tomppeleita. Kyllä minä ainakin olisin suuttunut. Kerro nyt hänelle, että sinulle tuli menkkakivut ja olisit halunnut, että hän olisi käynyt kysymässä oletko kunnossa, kun jumituit sinne sohvalle.
T. ap
Provolta vaikuttaa.
Ei kai kukaan ole noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta nyt tarvitse mitään hirveitä kilareita vetää, mutta kyllä minäkin loukkaantuisin jos mieheni ei edes huomaisi olemassaoloani koko iltana.
Sinä voit istua koko illan sohvalla huomioimatta miestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Surullista, ap istuu koko illan YKSIN siinä sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, ap istuu koko illan YKSIN siinä sohvalla?
Tuskin. Jos tämä tarina olisi tosi sohvalla olisi ollut muitakin ja kuka tahansa olisi voinut luulla, että tällä porukalla oli juttu kesken eikä olisi mennyt siihen väliin häiritsemään.
Vaikuttaa yhden provomiehen tekstiltä. Se kehittää aina kertomuksia muka-naisen elämästään, jossa häntä ei ymmärretä, vaikka hän tekee kaikkea älytöntä.
Minä olisi käynyt kertomassa miehelle missä mennään ja lähtenyt kotiin toivottaen hänelle kivaa iltaa.