Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko turhasta miehelle?

Vierailija
25.11.2023 |

Olimme illanistujaisissa ja minulle iskivät todella pahat kuukautiskivut. Jouduin istumaan sohvalla koko ajan. Mies sen sijaan pyyhälsi huoneesta toiseen ja keskusteli ihmisten kanssa. Minun viereen sohvalle ei tullut kertaakaan illan aikana. Toki mies ei tiennyt kivuistani, mutta loukkaannuin silti. Hänen mielestään minun olisi pitänyt seurata häntä, eikä odottaa sohvalla, että minulle pidetään seuraa. En odottanut, että hän istuisi sohvalla koko ajan, vaan että oltaisiin vaihdettu edes muutama sana.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanon hänelle? Hän ei tunnu ymmärtävän minua ollenkaan.

Ap

Vierailija
2/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannuit turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkasena saattaa suutahtaa vähän mitättömistä asioista. Mistä mies olis voinu tietää mitä haluat 

Vierailija
4/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minä käynyt kysymässä, että miksi sinä siellä istut. Kuitenkin päävastuu omien tuntemustesi ilmaisussa oli itselläsi, joten ei ollut varaa loukkaantua.

Vierailija
5/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaanuit turhasta, koska mies ei voinnut tietää miksi istut siellä sohvalla. Pyydä anteeksi.

Vierailija
6/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun vaimoni ei oleta minun olevan ajatustenlukija.

Vierailija
7/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tuommoisia tomppeleita. Kyllä minä ainakin olisin suuttunut. Kerro nyt hänelle, että sinulle tuli menkkakivut ja olisit halunnut, että hän olisi käynyt kysymässä oletko kunnossa, kun jumituit sinne sohvalle.

Vierailija
8/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta ajatustenlukutaitoa, mutta oletan, että miehelle tulisi edes kerran illan aikana mieleen lähestyä omaa tyttöystävää. Eikö hän sitäpaitsi huomannut, että olen poissa.

Ap

Vierailija
9/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suuttumisen taustalla on edes vähän se, että toinen osapuoli ei osannut lukea ajatuksiasi niin vika on sinussa. Aikuisen ihmisen pitää osata ilmaista toivomuksensa ääneen ja pitää osata katsoa peiliin, jos toinen ei osaa noudattaa ääneen lausumattomia toivomuksia.

Toki jos olette jotain teinejä niin tilanne voi olla toinen.

Vierailija
10/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehelle voi loukkaantua turhaan. Älä murehdi

Vierailija
11/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä ihme kitisijöitä

Vierailija
12/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oleta ajatustenlukutaitoa, mutta oletan, että miehelle tulisi edes kerran illan aikana mieleen lähestyä omaa tyttöystävää. Eikö hän sitäpaitsi huomannut, että olen poissa.

Ap

Sinä et lähestynyt häntä, eikä hän sinua. Minusta tilanteesta voi puhua, mutta minusta kummallakaan ei ole sen erityisempää syytä suuttumukseen toista kohtaan. 

Vierailija
13/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta nyt tarvitse mitään hirveitä kilareita vetää, mutta kyllä minäkin loukkaantuisin jos mieheni ei edes huomaisi olemassaoloani koko iltana. 

Vierailija
14/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämähän on nyt esillä oleva asia jota nyt käsitellään. Mielestäni oikein kun syventyy tuohon tuntemukseen voi jopa huomata asian tärkeyden. Sinällänsä ei voi ohittaa tunnetta joka asiasta huokuu ja jättää ajattelemisen arvoisen kysymyksen.

Vierailija
15/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ahteriin jos pimppa vuotaa.

Vierailija
16/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ahteriin jos pimppa vuotaa.

Tai aina voi antaa suikkelin. 

Vierailija
17/34 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska olet nainen, sinulla ei ole lääkkeitä mukana, eihän? Kuka tahansa muu olisi napannut pari Buranaa ja jatkanut elämää.

Vierailija
18/34 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen - ei ne olleet kuukautiskipuja, jotka niin yllättäen iskivät. Jos olisit aikuinen nainen, tietäisit aivan  hyvin, että liikkuminen helpottaa.

Toinen juttu  on sitten se, että miehen käytöksestä muuten voi loukkaantua, jos ei mitenkään huomannut sinua koko aikana.

Vierailija
19/34 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tuommoisia tomppeleita. Kyllä minä ainakin olisin suuttunut. Kerro nyt hänelle, että sinulle tuli menkkakivut ja olisit halunnut, että hän olisi käynyt kysymässä oletko kunnossa, kun jumituit sinne sohvalle.

Olisi pitänyt sanoa *ennen* kun menee sohvalle, että on pahat menkkakivut. Toki tuo kysyminen on kohteliasta, mutta illanistujaisissa tyypillisesti seurustellaan usein paljon muiden kanssa, joten voi helposti mennä oli. 

Vierailija
20/34 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jäänyt kotiin, jos olit noin kipuinen, ettei persettä voi edes sohvasta nostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän