Kun olet joutunut pettämään puolisoasi (syihin menemättä), miten olet käytännössä sen tehnyt? Keksinyt harrastuksia, työmatkoja vai muuta?
Kiinnostaa miten parhaiten pystyy salaa pettämään
Kommentit (7)
Olen muutenkin välillä ystävättärieni kanssa reissuissa, eikä miestäni kiinnosta menoni niin että kyselisi mistään tarkkoja tietoja.
Joten helppo oli ilmoittaa, että lähden Marjan kanssa teatteri- ja hotelliyömatkalle Helsinkiin, kun oikeasti olinkin jossain ihan muualla. Marja vielä asuu eri kaupungissa kuin minä, eikä ole mieheni kaveri missään somessa tms, niin ei ollut pelkoa jäädä kiinni.
Ja joo, lopetin kyllä hölmöilyt sitten.
Ai miten niin joutunut? Oliko pakko?
No tuli sellainen iso punatukkainen amatsoni ja repi mut hiuksista baarin vessaan ja sitoi vyöllä kiinni vessapaperitelineeseen ja ei se antanu mulle mitään mahdollisuuksia puolustautua vaan oli ihan pakko osallistua sen pervoihin dominaleikkeihin ja kyllähän siinä mielessä kävi et jos puoliso saa tietää mut ei se sit koskaan saanut ja oli mulla huono omatunto ja nyt se mesta on mun kantabaari ja siellä tapahtuu koko ajan kaikenlaista eikä mun puoliso oo vielä saanu selville totuutta miks mä siellä viihdyn ja oikeesti en siis viihdykään mut ku pakko on, siis.
Itse muotoilisin sen jotenkin näin: no tiedäthän, että on aika yleistä, että uimahallissa menee vahingossa väärään pukukoppiin, no siellä oli aika tyhjää, niin en tajunnut, sitten ajattelin käydä saunassa ennen uintia ja siellä olikin mies odottamassa, ja kompastuin siihen alalauteeseen paniikissa, ja vahingossa sitten olimme siinä sylikkäin, niin järkyttyneinä että siinä meni 10min mutta ei siis oikeasti mitään käynyt
Kukaan ei joudu ketään pettämään.
Pettäjät ovat narsisteja paskoja.
Kun olet joutunut pettämään puolisoasiKuinkahan monelle on näin käynyt, että on ihan pakko ollut pettää puolisoa. Kyllä se suurimmalle osalle on varmaan ihan vapaaehtoinen valinta.