Turhauttava odotella kotona kutsua töihin... ja arvailla milloin ja missä seuraavan kerran.
Kommentit (4)
Kävin haastiksessa ja oisin päässyt, mutta kun palkka perustuu toteutuneisiin haastatteluihin totesin sen liian riskiksi... Itse teen opettajan sijaisuuksia.
ap
Mä kärkyn samaa ja olen alkanut inhota sijaisuuksia kun saan sellaisia vaikeita, jotka eivät kestä päivän tai pari vaan vähän enemmän. Mihinkään " tavallisiin" sijaisuuksiin mua ei jostain syystä soiteta.
Oletko ilmoittautunut Seure paikkaan. Se on Hesan sijaisuuksia välittävä kaupungin omistama välitys. Tai ehkä et edes asu pääkaupunkiseudulla.
nehän soittavat aamullla jos samana päivänä pitää lähteä. Kymmeneltä voi jo hyvin ryhtyä tekemään jotain muuta - lähteä kaupungille, uimahalliin, lenkille tms.
Mua ei myöskään juuri etukäteen kiinnostanut missä seuraava paikka oli. Kun soitto tuli, katsoin netistä koulun tiedot ja ajo-ohjeen ja lähdin paikalle.
Ajattelin mennä puhelinhaastattelijaksi odotusten väliajoiksi, mutta se taitaa olla ihan paskahommaa, josta ei makseta mitään. Ehkä ihmiset ovat vain kärttyisiä kun heitä häiritään haastatteluilla eli ehkä puhelinkontaktit ovat ikäviä.