Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttava odotella kotona kutsua töihin... ja arvailla milloin ja missä seuraavan kerran.

Vierailija
03.01.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä puhelinhaastattelijaksi odotusten väliajoiksi, mutta se taitaa olla ihan paskahommaa, josta ei makseta mitään. Ehkä ihmiset ovat vain kärttyisiä kun heitä häiritään haastatteluilla eli ehkä puhelinkontaktit ovat ikäviä.

Vierailija
2/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin haastiksessa ja oisin päässyt, mutta kun palkka perustuu toteutuneisiin haastatteluihin totesin sen liian riskiksi... Itse teen opettajan sijaisuuksia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärkyn samaa ja olen alkanut inhota sijaisuuksia kun saan sellaisia vaikeita, jotka eivät kestä päivän tai pari vaan vähän enemmän. Mihinkään " tavallisiin" sijaisuuksiin mua ei jostain syystä soiteta.

Oletko ilmoittautunut Seure paikkaan. Se on Hesan sijaisuuksia välittävä kaupungin omistama välitys. Tai ehkä et edes asu pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
4/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän soittavat aamullla jos samana päivänä pitää lähteä. Kymmeneltä voi jo hyvin ryhtyä tekemään jotain muuta - lähteä kaupungille, uimahalliin, lenkille tms.

Mua ei myöskään juuri etukäteen kiinnostanut missä seuraava paikka oli. Kun soitto tuli, katsoin netistä koulun tiedot ja ajo-ohjeen ja lähdin paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi