Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko naisia, joiden mielesta vieraiden miesten jokainen katse, hymy tai huomionosoitus on merkki siita, etta on kiinnostunut, flirttailee tms...?

Vierailija
03.01.2007 |

Ja varsinkin kun näin ei ole, vaan kyse NORMAALISTA käyttäytymisestä, kohtelisuudesta... Tunnen yhden tapauksen, joka on saanut muutaman lähestymiskiellon roikkumisesta, kun ymmärtänyt " signaalin" persiilleen. Pelottavaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävää on se, miten katsoo ja käyttäytyy ja missä tilanteessa. Ja vaikka katseissa tms. olisi sitä jotain, ei se silti tarkoita, että olisi varsinaisesti kiinnostunut. Luultavasti se on vain sitä, että toinen viehättää jollain tasolla.

Oletko sinä ap niitä ihmisiä, joiden mielestä on vain kaksi ääripäätä - korviaan myöten rakastunut tai ei yhtään millään tavalla toista huomaava??

Vierailija
2/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan olemassa kahta ääripäätä. Mutta on olemassa ihmisiä, jotka ovat siinä mielessä itse ääripäätä, että kokevat, että em. eleet ovat AINA huomionosoituksia vahvimmassa merkityksessä. Ja kysyin, tuntevatko muut tämmöisiä ihmisiä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä muistaa myös se, että flirtti on aina kahden kauppa. Esim. silmäpeliä on vähän vaikea pelata yksin. Jos toinen katsoo sillä lailla, niin toinenkin usein katsoo... ja jossain muussa tilanteessa samat henkilöt voivat olla toisilleen vain platonisen kohteliaita. Sopivassa tilanteessa ja tunnelmassa tulee flirttailtua, eikä se mitään oikeaa ihastumista ole.

Vierailija
4/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että heillä on teini-ikä jäänyt päälle. Yksi on lähes nelikymppinen naimisissa oleva äiti, ihan jees näköinen, mutta jotenkin huvittava kun aivan normaaleissa tilanteissa kaupoissa yms. alkaa supattamaan: Huomasitko kun tuo mies katseli minua jne. Jo nuoresta asti hän on ollut sellainen, että pelkästään naisten seurassa hän on jotenkin vaisu, ihan ystävällinen mutta jotenkin poissaoleva. Kun joku mies tulee paikalle, ihan sama minkäikäinen tai -näköinen, niin ryhti kohenee, katse kirkastuu ja hän jotenkin herää eloon. Hänellä onkin jo neljäs avioliitto menossa, kun ilmeisesti aina on ruoho vihreämpää aidan takana.

Vierailija
5/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkäkauppiaan, serkkunsa yms. edessä....

ap

Vierailija
6/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle varsinkin varatun miehen huomio on ikäänkuin voitto... ja mieluummin varattu mies, kun siinä häviäjä ei ole hän, vaan puoliso. Auts. Noh, ehkä tällaista kirjoitan täällä, koska ei enää kuulu ihan lähipiiriin tempauksiensa vuoksi.

ap, taas.. nyt lopetan

Vierailija
7/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelee keskenään niin puhutaan ihan normaalisti, mutta kun siihen porukkaan tuleekin mukaan vaikka yksi miespuolinen henkilö niin alkaa hirveä kaakatus ja käkätys, kyllä silloin ihmetyttää.. vaikka ei tää nyt asiaan niinkään liittynyt..

Vierailija
8/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen oli komean julkkismiehen luennolla. Väitti, että mies oli pelannut silmäpeliä hänen kanssaan koko ajan. Niin ja aina konserteissa mieslaulajat iskee silmänsä häneen! :D Hän on asiakaspalvelussa ja kuvittelee, että jokainen miesasiakas ihastuu häneen...Ihana tyyppi!

Vierailija
9/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on myös toinenkin versio, eli joku kuvittelee koko ajan että ympärillä olevat miehet ovat kiinnostuneita hänen ystävistään. Ja tarkoitan siis hyväntahtoisesti, yrittää saada ystävät huomaamaan että " kato toi katto sua" . Työkaverinani on yksi tuollainen ja se on aika rasittavaa. Jokainen lähetti, postinkantaja, tietokoneen korjaaja tai ilmastoinnin säätäjä ei iske silmää tai yritä flirttailla. Tämä työkaveri kuitenkin näkee sitä koko ajan ympärillään ja yrittää parittaa muita näiden paikalla pyörähtävien miesten kanssa.

Vierailija
10/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella on ihan selvä itsetunto-ongelma, jota sitten yrittää pönkittää miesten huomiolla (todellisella ja kuvitellulla). Oiskohan tämä tapaus lapsena jäänyt vaille isän huomiota ja rakkautta, kun nyt käyttäytyy keikistelevän pikkutytön tavoin?

Vierailija
11/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sievästi katsoivat silmiin. Totta puhuen miehet olivat ensihoitajia ja tilanne oli vähintäinkin ikävä. Itse ajattelin, että katsoivat minua rohkaisevasti ajatellen, että elämä jatkuu kaikesta huolimatta.

Vierailija
12/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten niin sitä nelikymppistä ei oo joku " vilkassu" kaupassa?

Mitä sitten? Sattuuko jos sua ei huomata?

-Outoa on jos jokasesta vilkasusta tarttee kommentoida kaverille.. Ellei tee toista mustasukkaseksi tai itseluottamus on niin huono että tarttee toisille kommentoida miten muut katselee?

Itse rakastan flirttiä. Siis en vinkkaile silmillä, mutta katson ja hymyilen. En tuntemattomille bussissa, mutta puolitutuille!! :D Itse pidän sitä vaan hauskana asiana, joka ei johda mihinkään. Piristää vaan päivää!

Mulle moni hymyilee takasin ja on muutama raaskinu sanoa että olen mielenkiintosen olonen.. :)

Joskus sitä tulee ajatelleeksi katseen jälkeen kaikenlaista, mutta en oleta että vastapuoli katsoo " se mielessä" , mutta varmasti joku saattaa ajatella että se on kiinnostunut -varsinkin jos harvemmin joku katsoo suhun?

Seksi taas on ihan normaalia ja flirttihän on tavallaan vinkkailua ja kiusottelua.. Iskemistä se ei silti ole. Mutta voi taas johtaa siihen.

Iskemisen ja flirtin raja voi olla aika kapea ja joskus mielikuvitus tekee tepposia. Varsinkin nuorena nolasin itteeni jokuseen kertaan kun luulin jonkun olevan kiinnostunu kun " katseli" ..

Meistä kun on NIIN moneksi. Mitä sää ajattelet jos joku flirttaa sulle? Ehkä sulla on vaan parempi tilanneluku ja äkkäät milloin sulle flirtataan huumorimielessä ja milloin kiinnostuksesta?

Vierailija
13/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Outoa on jos jokasesta vilkasusta tarttee kommentoida kaverille.. Ellei tee toista mustasukkaseksi tai itseluottamus on niin huono että tarttee toisille kommentoida miten muut katselee?

Itse rakastan flirttiä. Siis en vinkkaile silmillä, mutta katson ja hymyilen. En tuntemattomille bussissa, mutta puolitutuille!! :D Itse pidän sitä vaan hauskana asiana, joka ei johda mihinkään. Piristää vaan päivää!

Mulle moni hymyilee takasin ja on muutama raaskinu sanoa että olen mielenkiintosen olonen.. :)

Joskus sitä tulee ajatelleeksi katseen jälkeen kaikenlaista, mutta en oleta että vastapuoli katsoo " se mielessä" , mutta varmasti joku saattaa ajatella että se on kiinnostunut -varsinkin jos harvemmin joku katsoo suhun?

Seksi taas on ihan normaalia ja flirttihän on tavallaan vinkkailua ja kiusottelua.. Iskemistä se ei silti ole. Mutta voi taas johtaa siihen.

Iskemisen ja flirtin raja voi olla aika kapea ja joskus mielikuvitus tekee tepposia. Varsinkin nuorena nolasin itteeni jokuseen kertaan kun luulin jonkun olevan kiinnostunu kun " katseli" ..

Meistä kun on NIIN moneksi. Mitä sää ajattelet jos joku flirttaa sulle? Ehkä sulla on vaan parempi tilanneluku ja äkkäät milloin sulle flirtataan huumorimielessä ja milloin kiinnostuksesta?

Vierailija
14/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone kettuilee ja tuli kopioitua kopioimisen ilosta! :D

Terv. 18, 19 ja 20

Vierailija
16/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sitten ruokakaupassa samaan aikaan, eräs mies piti meille ovea auki (minulla mukana rattaissa istuva lapsi), ei sen enempää vilkuillut tms, ja tuttu sanoi sisällä kaupassa että kauheeta kun ei voi ruokaostoksillakaan käydä rauhassa, kun miehet heti yrittää iskeä.

Tää tuttu on muutenkin sangen outo tyyppi...valittaa, että ei saa hetken rauhaa miehiltä, ja silti kävi kesällä Tallinnassa laittamassa silikonit :D Eikä ole mikään missi, ei tosiaankaan. Päässä viiraa.

Vierailija
17/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen sellainen nainen, joka " luulee" monien miesten katsovan sillä silmällä. Luulo ei toki ole tiedon väärti, mutta tuskin kovin pahasti erehdynkään. Tiedän olevani hyvännäköinen, ja monet muutkin (sekä miehet että naiset) ovat kehuneet ulkonäköäni.

En silti kuvittele, että nämä miehet olisivat minuun ihastuneita sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja älkää vahingossakaan luulko, että huutelen tästä asiasta muille ihmisille. Ei, en huutele, myhäilen vain sisään päin ja nautin huomiosta... :)

Vierailija
18/18 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri on just tämmönen. Ikisinkku, yli 30v. vanhapiika joka ' tietää' olevansa upea ja kaunis ja mukava... Kaikki miehet viihtyy hänen seurassaan mutta pitävät häntä niin seksikkäänä ja näyttävänä että eivät uskaltaudu suhteeseen *huokaus*

Useimmiten vielä vikittelee ukkomiehiä ja sit aina päivittelee, että kun sekin ja se ja se taas niin flirttaili ja ihan selvästi haluaa häntä, mutta ei sitten kuitenkaan tee aloitetta. Juujuu...