Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~* Ensikot tiistaina 3.1 *~*~*

03.01.2007 |

Huomenta vaan kaikille :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin taas ollut täältä jonkin aikaa poissa, työt ja loma ovat pitäneet tältä palstalta erossa. Arkeen paluu uutena vuotena tapahtui eilen, tosin tänään jäin jo kotiin flunssan takia. Pitää yrittää parannella itseäni, ettei äidy liian pahaksi (nyt jo keuhkoissa ikävästi tuntuu). Ja omaan ).( - uuden vuoden aattona alkoivat ensimmäiset kaavinnan jälkeiset menkat 5,5 viikon odottelun jälkeen. Ihan mukava olo, nyt olis taas kroppa back to normal. Ja ei kun uuteen yritykseen. Eipä tässäkään kierrossa mitenkään ehkäisyä tarvinnut käyttää, mutta tuo jälkivuoto taisi ajaa asian ihan yhtä hyvin. Sorry, että kerron näin paljon detaljeja. :-/

Asuntogalluppiin, tilasta tykkäävä Rouvavauva asuu miehensä kanssa 155 m2 kokoisessa talossa. Kyllä tänne tilan (ja rakkauden) puolesta kolmaskin ihminen mahtuisi.

Lupausgalluppiin, mitään lupausta en tehnyt, tosin sellaisen lupauksen voisin jälkikäteen heittää, että tänä vuonna yritetään saada alulle vauvaa. ;D

Maitikka: Sinä onnellinen olet nähnyt luntakin. :) Ja ovis bongattu, peukuttelen. bd

bubus: Sinä oletkin täällä mulle uusi tuttavuus, tosin oon käynyt niin vähän täällä, että voit olla jo " vanha" palstailija.

Hätähousu: Onnea sinulle tähän kiertoon! :)

-marge-: Taisi arjen aloittaminen olla monelle muullekin rankkaa. _O/ Minäpä toivonkin, että täti ei tulisi ollenkaan, eikä sinun tarvitsisi clomeja aloittaa. bd Mutta nyt täti ei ilmeisesti kuitenkaan olisikaan niin kauhea juttu.

Peipposka80: Mielellään tulisin pian takaisin odotuspuolelle, kerran siellä jo kävinkin. Musta enskat siellä puolella oli toisaalta kiva juttu (lähinnä taustailin), mutta enemmän sitä kaipasi tietoa samassa vaiheessa olevilta. Kesäkuisissa itse enemmän palstailin.

Sara-Maria: Oot ollut ahkera lomapäivänä! :) Kotiahkeruutta muhun voisi plussapölyjen lisäksi tartuttaa.

-KaTa: Heips! Sinäkin olet uusi tuttavuus tai sitten vaan aiemmin mennyt multa ohi.

Aurora@79: Heippa odottajalle!

hannah: Sun kehittämä lupaukses oli samaa luokkaa kuin mun. ;D

-:saikku:-: Mun sympatiat ovat puolellasi. Ei ole varmasti kivaa kuunnella toisten hehkutusta, kun oma syli on tyhjä. Mä en mielelläni kovinkaan monelle yrityksestä kanssa kerro, mutta toisaalta, mitä haittaakaan siitä lopulta on, jos joku tietää. Valehteleminen olisi varmasti tuntunut kurjalta. Onnea tähän kiertoon! bd

Repuli80: Teille onkin tulossa mukavan kokoinen koti.

hannah: Onnittelut plussasta, vai olinkohan jo onnitellut. Oikein paljon onnea raskauteen.

Buuffa: Odotuspuolella onkin tosiaan se ongelma, että mihin ketjuun sitä kirjoittelisi/mitä seuraisi. Itse voisin melkein luvata kirjoittavani vaikka kaikkiin, jos vaan taas pääsisin sinne. :) Ja mieluusti ihan loppuun asti tällä kertaa.

desejo: Minä muistan sinut. :D Tosiaan toivotaan, että tämä vuosi olisi onnen vuosi.

pariisitar: No onpa harmi tilanne teillä, kun mies ei vielä uskalla yrittää. :-/ Toivottavasti saat miehen pään kääntymään.

Juliaana-82: Moikka sullekin! :)

Rouvavauva Kp 4/27-29, mitenhän näitä yrityskiertoja laskisin, siis toinen virallinen kai voisi nyt lähteä käyntiin.

Vierailija
2/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin jo vähän yrittää mukana olla olo on kyllä aika haikee mut jospa se siitä korjaantus:/

On jo kerennyt niin paljon tulla juttuja ettei osaa kyllä kaikille vastailla mut ihan ensiksi kaikille kiitos kun lohdutitte apua siitä oli kyllä ja tänne onkin mukava sit palata kun tietää et saa ymmärrystä:)

Oli muutama galluppi niin niihin vois vaikka vastata.

Elikkäs ensteks asunto kysymys me asumme omakotitalossa huoneita on viisi joten kyl tänne pieni taapero meijän lisäks mahtus hyvin:) Piha aluekkin on suhkot iso joten leikki tilaa olisi.

Sitten oli kyselty uudenvuoden lupauksia. Minulla on niistä sen verran huonoja kokemuksia kun ne ei oikeen ikinä pidä niin oon päättänyt olla tekemättä:)

Mut empä nyt oikeen osaa muuta kirjoitella kun en oo oikeen tarkkaan lukenut noita viime kertaisia palstoja.

Omasta navasta vois tietty sen verta sanoo et vuoto alkaa jo loppumaan tai ainaskin näyttäis siltä ja sit kahdeksas päivä olis se kontrolli niin jospa sitä sit ehkä pääsis normaaliin rytmiin. Tosin en kyllä tiedä milloin isäntä antaa luvan taas jatkaa yritystä tais olla sen verta iso järkytys:( Mut eipä mulla muuta!

T:Dizku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulla oli inhot kokemukset töistä: voin vain kuvitella tunnettasi, argh! Ei paljon lohduta ajatella, että kyllä mekin täältä perästä tullaan, kuin toisilla on se, mitä itse eniten maailmassa haluaisi. Tosiaan itsellä jo vauvamasujen näkeminen kaupungilla nostaa katkeruuden pintaan, niin saatikka sitten töissä..onneksi työpaikassani ei ison masun kanssa voi työskennellä, joten toivottavasti onnistun missaamaan kaikkien odotusuutiset, ennen kuin he siirtyvät toisiin tehtäviin...voi, että sitä on ihminen joskus heikko. Niin, ja mitä tulee tuttaville yrityksestä kertomiseen, meinaatko, että tämä tyyppi, jolle kerroit, voisi asiaa viedä eteenpäin vai miten? Toivottavasti hän oli sellaisessa pienessä sievässä, että on unhoittanut koko jutun, ja Siun ei tarttisi sitä enää murehtia. Voimahali!

Maitikalla oli ollut todellinen irtiotto joulupukin maassa, ihanaa:) Nyt jaksaa taasen ahertaa. *Peukutuksia lähetän myös.*

Hätähousulle jaksuja, aattele nyt, että olette sentään edennyt ihan uuteen vaiheeseen; nyt saa pikku ihminen saada alkunsa:) Aattele, kuinka olet tätä odottanut:) Tsempiä:)

Margelle voimia paluussa arkeen. Toiv. saisitte kuiteskin plussan ilman clomeja jo, se olisi ihana ylläri. *PLUSSATUULIA*

Bubus: Jorviin ajattelin mennä synnyttämään, olen niin huolehtija tyyppi, että tahdon yliopistosrlaan. Ja Jorvilla on hyvä maine synnärinsä puolesta, ja onhan tuo tullut tutuksi opintojen aikana muutenkin. Jorviin ei ole paljon Lohjaa pidempi matkakaan. Kun nyt joskus sinne asti pääsisi..:)

Hannnahilla ja Buuffalla vain masuasukit kasvaa, ihanaa:) Onnellisia odotushetkiä teitille:)

Kiitos kaikille, jotka jaksoitte kommentoida miesdilemmaani, siis miehen vakuuttelua yritysajankohtaa koskien. Miun okelmana on ollut just se, että alan vouhkata liikaa vauvoista- ja miespolo ahdistuu, kun joka toisessa lauseessa esiintyy vauva...Eilen melkein itkuraivarin seurauksena saatiin puhuttua, että kyllä se yritys vieläa alkaa, mutta etten nyt ahdistaisi miestä niin paljon. Haluaa perheen kanssani, kirjakaupassa esitteli meidän pienokaiselle sopivia kirjoakin:) Siis annan miehen nyt vielä hetken kasvaa ajatukseen..kiirehän tässä ei ole...paitsi miulla..yhteinen projektihan tämä kuiteskin on, eikä vain omani. Niin, ja miehelle on kyllä tullut tolkutettua, että yritys voi olla hiukan pidempikin juttu, eli melkeinpä kaikkea on yritetty. Aika saa siis tehdä tehtävänsä. Voi olla, että pidän nyt hiukan matalampaa profiilia tovin, että saisin ajatuksia hiukan muualle (I doubt). Mutta luultavasti en täältä kuitenkaan poissa pysty kauhiasti olemaan...olette niin mukavaa seuraa:) <3

Nyt ulkoilemaan, ja illalla töihin (blaah). Kaunista keskiviikkoa:)

rakkaudella, pariisitar

Vierailija
4/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on taas? Melkein oltiin jo pudottu toiselle sivulle?

Tänne ei kai kummempia, mietin että joko pitäisi pian ottaa yhteyttä neuvolaan ja varailla ekaa aikaa? Vai olenkohan liian hätäinen? Kun eihän sitä ikinä tiedä kuinka tässä vielä käy?

Sitten tuli pohdiskeltua monen moista päivällä... Yks kaveri, joka on vihjannu mulle heidän yrityksestään kertoili juuri, ettei tärpännyt tässäkään kierrossa. Toisaalta olisi ollut niin kiva päästä kertomaan omasta plussasta. Toisaalta haluaisin vielä jonkin aikaa odotella ja varmistella että tämä todella olisi pysyvä olotila, vaikka eihän sitä kai missään vaiheessa varmaksi tiedä, mut mut onhan se aina todennäköisempää mitä pidemmälle päästään. Ja toisaalta ei ollut siinäkään mielessä kiva kertoa, että tiedän kaverinkin kovasti haluavan vauvaa, vaikkeivat vielä montaa kuukautta ole ehtineet yrittääkään. Siitä tulikin mieleeni, että kuinkahan sitä aikanaan saan yhdelle kaverille asiasta kerrottua, vai pitäisikö pyytää jotain kaveria toimimaan välikätenä/viestinviejänä. Yks kaveri/tuttu on tosiaan ravannu jo useemman vuoden kaikenmaailman hoidoissa, eikä heille ole vauvaa suotu (ainakaan vielä). Jotenkin tuntuu niin pahalta kertoa asiasta juuri hänelle. Vaikka eihän se millään lailla minun syyni ole että itsellä tärppäsi näin pian/helposti. vaikeita asioita....

hannnah rv 7+0

Vierailija
5/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas vaan pyörahtämään ja oli pakko vastata hannahille.

Jos oot jo kerran raskausviikolla 7 niin soita jo ihmeessä sinne neuvolaan. Mä soitin jo viikolla 5 kun en oikeen tienny koska ne ottaa sinne ekan kerran. Täälä ainakin ekan kerran sinne mennään viikolla 8 jollon jo otetaan kaikkia verikokeita yms. Sit lähettivät jo kotiin kaikkia lappusia täytettäväks mitkä pitää olla sillon mukana. Meillä on täälä ainakin niin vilkasta että vaikka olin noinkin aikasin liikeellä niin kaikki aamuajat oli jo menny. Käskivät muuten ottaa mielellään isukinkin jo heti alussa mukaan jos vaan mahdollista,varsinkin kun on ekasta kysymys,joten tiedusteleppa miekkosen aikataulua ennen kun soitat aikaa. Ekaan käyntiin varataan kuulemma tunti aikaa, joten kaippa sieltä on aika tietopläjäys tulossa.

T:Buuffa

Vierailija
6/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan buuffalle... ehdinkin äsken jo laittaa neuvolan hoitsulle sähköpostia, joten eiköhän se huomenna vastaile. täällä meillä " landella" tosin noita aikoja kai saa helpommin. näin ainakin oletan, kun sillon edellisen kierron jälkeen kyselin vaan et millon pitäis huolestua kun kierrot venyy ja heti antoivat ajan seuraavalle viikolle, juuri sellaiseen aikaan kun minulle itselleni parhaiten sopi. huomenna ollaan viisaampia, varmaankin...

hannnah

Vierailija
7/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollut tänään..

Ditzkulle unohtui sanomani Jaksuja ja Voimahaleja!! Toivottavasti mies on yrityksen suhteen kanssasi samoilla linjoilla. Anna itsellesi ja miehellesi hetki aikaa toipuilla ja käydä asia läpi. Mies voi olla jo ensi vkolla aivan eri linjoilla, kun olet känyt tarkastuksessakin. Pian olette varmasti jo taasen yrityspuuhissa.

Uuden vuoden lupausgalluppiinkin unohtui vastata: Siis en lupauksia tehnyt, paitsi näin jälkikäteen, että koetan rajata itseäni tässä vauvatouhuilussa (joka onnistuu näin hyvin, että olen taas täällä palstailemassa). Ja olishan se kiva parannella tuota ruokavaliopuolta terveellisemmäksi...ja liikkua enempi...ja kiinteytyä...varsinaista paino-okelmaa ei kyllä ole, kaipa sitä söisi terveellisemmin, jos olisi, tiiä sitten...nyt, kun saa pistellä naamaan sitä, mitä mieli tekee, ja paino pysyy aina samana. Eli nämä samat dietti-lupaukset kuin 90%:lla Suomenmaan naisista:)

Nyt töiden pariin.

Sulosia Unia ja Plussatuulia kaikille Enskattarille:)

halein,

pariisitar