Mies jättää minut jos en tule raskaaksi
No otsikossahan se jo tulikin. Olemme yrittäneet raskautta kolmisen vuotta. Tuntuu ettei hän oikeasti minusta välitä vaikka muuta väittää. Mieli on aika matalalla enkä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella.
Kommentit (57)
Koittakaa lapsettomuushoitoja.
Monelle lapsi on se tärkein asia. Esim assi Koiviston miehelle Jari Komulaiselle. Erosivat, kun assi ei saanut lasta.
Onko teitä tutkittu missä vika?
Harva mies rakastaa oikeasti. Yleensä mies vain tyytyy johonkin ja voi vaihtaa tuosta noin vain.
Itse kirjoitatte,jos mies ei halua lasta on aika vaihtaa seuraavaan.Kai tää sama juttu.
Molemmat on tutkittu, ja hedelmällisiä ollaan paitsi ei näköjään yhdessä.
No se jättää sinut sitten jonkun muun kriisin takia tai vain siksi että lapsi vie huomion hänestä. Parempi jättää se nyt ihan omatoimisesti.
Kokeile vaihtaa miestä, ehkä se sitten onnistuu.
Onko hän sanonut että jättää? Oletteko olleet hoidoissa ja tutkimuksissa ylipäätään?
Ehkä jättääkin jos olet ikävää seuraa tuon asian takia.
Jos kyse on siitä että miehellä on niin kova tarve saada lapsi, ja syy teidän lapsettomuudelle on sinussa, niin anna mennä.
Mies ei halua käyttää hoitoja vaan yrittää ainoastaan luomuna. Molempien hedelmällisyys on selvitetty ja siinä ei pitäisi olla vikaa. Tosin minulla on ikää 41 vuotta joten tässä se lasten saaminen sitten taitaa mennä minun osaltani. En varmaan ehdi löytää ja muodostaa uutta parisuhdetta ja alkaa yrittämään.
Älä jatka suhdetta. Ihan kauhea uhkaus. Ei kukaan vähänkään kypsä tai välittävä mies uhkaile tuollaisella tai sano rumasti. Mitä muuta hän kohta vaatii, toinen lapsi lisää ettei eroa? Vai koiran, talon ja mummokahvilan. Huhhuh.
Ehkä olisi aika lopettaa niiden pillerien salaa naukkailu.
Minä jättäisin tuollaisen miehen ennen kuin ehtisin tulla raskaaski. Olisi kauheaa jos mies jättää tuommoisen syyn takia eikä tuon sijaan lähde lapettomuushoitoihin tai adoptioon.
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Kelpaisko miehelle luovutusspermalla tehty lapsi?
On sanonut suoraan että hän ei näe tulevaisuutta meillä jos lasta ei tule. Minä käsitän sen niin että valmis lähtemään suhteesta jollain aikavälilllä mikä se sitten onkaan. Mutta kuulemma haluaa että minulla on kaikki hyvin ja kovasti välittää minusta. Tuntuu etten enää ... tuntuu että menetän omat äärirajat tässä tilanteessa.. enkä osaa kuin yrittää mutta jos yrittämisestä huolimatta raskaus ei ala? En voi enää luottaa häneen tuollaisten puheiden jälkeen. Mikä häntä estää lähtemästä jonkun hameen perään jos saadaankin lapsi ja olen lapseen keskittynyt. :/
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua käyttää hoitoja vaan yrittää ainoastaan luomuna. Molempien hedelmällisyys on selvitetty ja siinä ei pitäisi olla vikaa. Tosin minulla on ikää 41 vuotta joten tässä se lasten saaminen sitten taitaa mennä minun osaltani. En varmaan ehdi löytää ja muodostaa uutta parisuhdetta ja alkaa yrittämään.
No voi hyvänen aika mikä idiootti miehesi on. Tuossa iässä ei helposti luomusti enää raskaaksi tulla. Jos haluat lapsen, niin pistä ukko pihalle ja hommaa lapsi ihan itseksesi.
Vierailija kirjoitti:
Pakasta munasoluja
En usko että hän siihen suostuisi. Mies on minua muutaman vuoden nuorempi vielä.
Mistä tiedätte että vika ei ole miehessä?