Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko julkisella puolella vaatia naislääkäriä

Vierailija
24.11.2023 |

Auttakaa tietäjät.

Olen menossa lääkärille alapään vaivan takia. Jos tarvitaan toimenpide, en suostu missään tapauksessa mieslääkärin hoidettavaksi, koska minulla on hyväksikäyttötausta.

Saanko halutessani naislääkärin, vai onko homma jätettävä tekemättä?

En ole muutamaan yöhön saanut nukuttua tämän asian takia, kertokaa jotka tiedätte.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua. Mutta haluan myös kertoa että kaksi parhaimmista lääkäreistä mitä on olleet, oli mieslääkäreitä. 

En mä yhtään epäile.

Mutta kun en voi. En voi. Ajatus ahdistaa ihan hirveästi. Mieleen tulee kaikki vanhat kokemukset. Jo ihan vain ajatteleminen vie unet. Ei kai sitä ymmärrä jos ei ole kokenut.

Jään mieluummin sitten hoitamatta, se on pienempi paha. Mutta katsotaan nyt jos ymmärtäisivät.

Ap

Jos nyt menisit pääsi kanssa terapiaan. Ai niin mutta mitäs joa onkin mies..

Itse asiassa tein juuri näin. Sen vaivan hoidin yksityisellä vaikka maksoi.

Ap

Vierailija
62/63 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Ap on ehkä kuolemassa. Pitäis saada valita lääkäri. Mieluummin kuolee jos ei saa valita lääkäriä. Ei ole varaa käydä yksityisellä vaikka olisi kuolemassa. Jokin tässä ei nyt täsmää. Vaikuttaa trollilta. Jos ei ole trolli niin herran jestas millaisia ihmisiä täällä pyörii.

Naurattaa miten naiset itsekin syrjii omaa sukunimeä, alistuu miehille, kehuu avaavansa jalat aina ukon käskystä, abortoitte tytöt pois väestöstä ja sitten olette aivan hiilenä kun joku ei halua palvoa miehiä.

Miehet ja akathan huorittelee kilpaa rai*kauksen uhreja. Eipä teitä silloin näe paikalla hulluttelemassa. En ikinä antaisi miehen koskea kehooni missään maailman tilanteessa. En myöskään yhdistelmänimisen naisen, huivipään tai muunkaan ukon ylivallan kannattajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua miten jotkut ei kestä sitä että me kaikki naiset emme suosi miehiä! En halua olla miesten kanssa missään tekemisissä. Niitä juttuja on pilvin pimein missä mieslääkäri on kourinut, ehdotellut jne. Omassa kaupunginosassani suurimmalla osalla kadullamme/korttelissa asuvilla oli sama tk-omalääkäri. Mies, jonka ahdistelutaipumukset oli yleisesti tiedossa. Sana kiiri pienessä kaupunginosassa vikkelään.

Miehethän myös kannattaa seksuaalimallia jossa nainen avaa aina jalkansa miehelle. En ikinä antaisi miehen koskea kehooni. Vikisevä heteroakka ei asialle mitään mahda.