Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutko tekemään tutuille palveluksia ammattiisi liittyen?

Vierailija
24.11.2023 |

Siis jos olet vaikka lääkäri, niin "voithan sä äkkiä kattoo onko korvatulehdus."

Tai jos olet vaikka sähkömies, niin "äkkiäkös sä kytket tän."

Tai jos olet vaikka leipuri, niin "kyllähän sä nyt yhden synttärikakun teet."

Jne jne. Vaaditaanko sinulta palveluksia ammattisi takia? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä tarvii tehä. Ei kukaan voi pakottaa😁

Vierailija
22/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun kerran olet lukion matematiikanopettaja, niin varmaan voit opettaa meidän Petrille vähän matskua ennen kirjoituksia, kun sillä ei ole oikein ollut motivaatiota koko kouluaikana."

Loukkaantuvat, kun kehotan heitä olemaan yhteydessä esim. Tutor-houseen, jossa yksittäiset oppitunnit maksavat 69,90€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia auttaa läheisiä.

Sanoo, joku aspa, jolta kukaan ei voi pyytää mitään palveluksia. Itse varmaan juuri näiden pyytäjien joukossa.

Vierailija
24/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arkkitehti ja aika säännöllisin väliajoin ihmiset tulee kysymään ihan laidasta laitaan. Tyyliin minkäväriset verhot pitäis valita, millaiset tyynyt (huom. vain tyynyt!!!) muuttaa koko olohuoneen 90-luvulta nykypäivään pienellä budjetilla, voinko antaa mielipiteen remonttijuttuihin, tehdä jotain piirustuksia esim. uuteen keittiöön jne.

Valikoivasti teen kyllä palveluksia, jos kysymyksistä ei ole vaivaa tai jos kysyjän palvelukset eivät ole aina vain yksipuolisia. Mitään paria tuntia isompaa, lupapiirustuksia tai muuta syvemmin ammatillista en ala tekemään muuten kuin firman kautta.

Vierailija
25/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin tuntemattomat tulee röyhkeästi iholle ja kuvittelee saavansa ilmaiseksi minun palveluja. Aina olen maksun ottanut. Olen ammatiltani gigolo.

Vierailija
26/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki. Aina oletetaan että on ruokaa pöydässä... Mutta en tuo töitä kotiin KROOH RÄÄH. 

Vierailija
27/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen farmaseutti, niin ne palvelukset on sellaisia hyvin nopeita "saako lääkkeitä x ja y käyttää yhdessä?". Sellaisissa auttaa mielellään.

Veikkaan, että kampaajille tulee ne pahimmat kyselyt

Vierailija
28/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kampaaja, en nyt työssä, leikkaan  äidin, tädin ja parin kaverin hiukset pientä korvausta vasten. Omat pojat ilmaiseksi saavat lelkkaukset. 

Vierailija
29/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkina työskennellessä oletettiin, että minä olen aina se, joka laittaa sapuskat juhlaan kuin juhlaan. Kysely loppui, kun aloin antamaan tarjouksen, millä hinnalla voisin tehdä ja varmistin aina, että tarjous on isompi kuin paikallisen pitopalvelun vastaava. Tuolla taktiikalla ei tarvinnut tehdä serkun kummin kaiman häitä, he olivat ajatelleet, että tekisin kaiken lahjana morsiamelle, jonka viimeksi näin vaippaikäisenä.

Vierailija
30/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen niin että ammattityö kannattaa aina ostaa mahdolliselta oman lähipiirin osaajalta. Ensisijaisesti käteismaksulla niin, että molemmat osapuolet hyötyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi