Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Burn out

Vierailija
24.11.2023 |

Ylivireys, unettomuus pahana, ei oikein lääkkeet auta. Onko kohtalo tovereita, on tämä erittäin raskasta:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö muilla??

Vierailija
2/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up kellään😔😑😮

Vierailija
4/7 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän alussa tulleesta burn outista palaudun edelleen pikkuhiljaa. En ottanut lääkkeitä käyttöön, lääkäri olisi kirjoittanut kyllä, mutta suositteli ensisijaisesti meditaatiota, kevyttä liikuntaa ja joogaa. Ahdistuksen lievitykseen tarkoitetut harjoitteet, mielikuvaharjoitukset, parasympaattisen hermoston aktivointi sekä ashwagandha on auttaneet. 

Vierailija
5/7 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi kuukauden loma ja kohtuullinen liikunta (ei himoliikunta!) ja netinkäyttö ja työtietokone aivan minimiin, jolloin ei enää ollut näytössä nenä kiinni koko päivää.

Vierailija
6/7 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt menny seitsemän vuotta toipumiseen. Edelleenkään en nuku ilman lääkkeitä kuin 3-4 h yössä. Vaikea masennus kroonistui. Koko työkyvyttömyyseläkkeelle eivät päästä, joten olen tehnyt osa-aikatöitä ja niistäkin pitänyt välillä ottaa saikkua uupumuksen vuoksi. Saa nähdä toipuuko tästä koskaan täysin.

Vierailija
7/7 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, liikunta ja lepo. Yle julkaisi juuri aiheesta tutkimuksen, mutta se ryöpytti liikkeelle niin paljon miesvihaa ettei sitä voi linkittää tänne.😂