Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joskus tulee nukkumaan mennessä mieleen vähän pelottaviakin asioita.

Vierailija
24.11.2023 |

Mietin sitä, kun jokaisen elämä rajallinen ja joku päivä tulee ehkä joskus vanhana mummona hetki, kun vain yhtäkkiä lopettaa hengittämästä eikä voi sille mitään, koska on jo liian vanha ja heikko. Tuntuu tuskalliselta edes ajatella tuota, kuin joku itsestä riippumaton taho tuottaisi itselle suunnatonta kipua :( Itse yritän viimeiseen asti taistella! Olenkohan ainoa, jolle tullut tuo asia mieleen? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut lähteä oman käden kautta kun tilanne vaatii .Miten  sitä pitää suunnitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järjellinen ihminen ajattelee kuolemaa, ja usein juuri ennen nukkumaan menoa.

Itse ajattelen, että toivoisin kuolemaa, joka olisi ns. helppo, tapahtuisi esimerkiksi vaikka unessa. Armeliasta varmaan olisi sekin, jos olisi jo niin dementoitunut, ettei muistaisi kuolevansa.

Jos olen kuolemansairas ja koen kipuja, tuskaa ja ahdistusta, pyydän jo etukäteen saada niin väkevät lääkkeet, että olen loppuajan täysin pöllyssä.

Vierailija
4/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut lähteä oman käden kautta kun tilanne vaatii .Miten  sitä pitää suunnitella.

Olen pahoillani jos sinulla ollut vaikeita aikoja. Toivottavasti saat jostain apua että jaksat paremmin. 

Vierailija
5/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tulee. Tai tuli ennen. Nyt käytän vahvoja unilääkkeitä, Nembutalia ja Sombutalia. Ei ehdi ikäviä ajatuksia tulla mieleen, kun olen jo nukahtanut.

Vierailija
6/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko ajatuksella iltarukouksen? Minulle opetettiin lapsena se Levolle lasken Luojani ja isompana Isä meidän. Nuo auttoivat jo silloin pelkotiloihin lapsena, nuorena, aikuisena ja nyt vanhana. Voit myös rukoilla omin sanoin, kaikki rukoukset kuullaan. Pelkotilat lähtevät pois eivätkä palaa. Jeesus pitää omistaan huolen.

Vierailija
7/7 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tyyliin 5-vuotiaana jo ajatellut noi ajatukset. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.