Tyttöystävän joululahjoihin menee 500 euroa
On tää seurustelu työttömänä kallista touhua. Oon kyllä koko vuoden säästänyt rahaa ja nyt ne menee kaikki kerralla jouluna. Lisäksi veljeni lapselle pitää ostaa lahjoja ainakin satasella. Veljeni on ihan peeaa eikä osaa säästää.
Kommentit (46)
Se on kallista tavaraa tuossa metrin ja kahdenkymmen sentin välillä..
Miksi sun pitää ostaa? Ei mun työtön miesystävä ole parin vuoden aikana ostanut mitään joulu- tai synttärilahjoja edes.
Ja miksi veljen lapselle? Höpö höpö.
Saatko edes pillua vastineeks? Vai sitäkö ostat?
Mulla menee miehen lahjaan tänä vuonna 200e. Oon säästänyt pikkuhiljaa jotta sain ostettua sen mitä on pitkään jo katsellut, saa sitten synttärilahjaksi jotain pientä. On syntynyt alkukuusta joten mitään suurta summaa en saa kasaan, eikä se sitä oletakaan.
Miksi ostat 500e lahjoja? Onko tyttöystäväsi pyytänyt ne? Ei tuon hintaisia lahjoja tarvitse ostaa kenellekään. Jos tyttöystävä häipyy koska ei saa haluamiaan tavaroita, toivota vain hyvää matkaa! Yhtään kyyneltä ei hyväksikäyttäjiin kannata tuhlata.
annat tyttöystävälle sellaisen lahjan että annat hänelle nautintoa kiellelläsi ja tuo ei maksa yhtään mitään.
Ja mulla menee miesystävän joululahjoihin 2000€. Ostan matkan ja uuden kännykän.
Miksi ostat niin kalliin lahjan? Pelkäätkö että menetät tyttöystäväsi muuten?
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttöystävä ei saa kuin suonikasta kullia jouluna.
Kuha kehut! Savolainen imppa hiljaa vaa
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla menee miesystävän joululahjoihin 2000€. Ostan matkan ja uuden kännykän.
Pelkkä menolippu, kiva!
Joulu on sen verran special juhla että siihen pitää panostaa euroja. Meillä ei ainakaan joulujutuissa säästellä yhtään. Jos vaimo haluaa dimagia, vaimo saa dimangia. Jos lähdetään reissuun, niin lähdetään reissuun. Velalla jos ei muuten rahnukat tahdo riittää.
Isokalu-89
Minä sain pari vuotta sitten yhdistettynä synttäri-& tuliaislahjana Chanelin laukun joulukuun alussa. Oli hyvin hiljainen ilta. Nykyinen aviomieheni totesi illan päätteeksi, että hiljaisuuden perusteella, lahja ei onnistunut. Sovimme, että lahjat annetaan sillä ajatuksella, että kumpikin tuntee lahjaan käytetyn rahan olevan sopiva - summaksi määräytyi noin 50€. Lahjaraha on kuin sijoituksiin käytettävä raha, ei pidä käyttää enempää kuin voi menettää huoletta. Miesraukkani pääsisi paljon helpommalla käyttämällä 500 kuin 50, nyt hän joutuu vaivaamaan päätään lahjaa miettiessään.
Emme ole niin lapsellisia, että ostaisimme joululahjoja, kun se on meiltä vaan pois, jos ei olekaan mieleinen.
Otetaan kyllä vastaan ja annetaan symbolisia lahjoja sisarusten ja vanhempien kanssa.
Ei sitä voi pahoittaa toisen mieltä huonoilla lahjoilla jouluna. Hyvät lahjat maksaa niin se on.
Kuulostaa hyvin pieniltä hinnoilta, jos noin pienillä sijoituksilla irtoaa kunnon rotunaista.
Perus tavikseen en kyllä sijoittaisi sitten edes tuon vertaa, jokainen tehkööt, kuten itse parhaaksi näkee!
Seksilelut on aika kalliita joten kyllä niihin menee helposti 233-300 euroa.
Miksi ostat noin kalliin lahjan? Osta varojesi mukaan. Minä ostan miehelleni kirjan, 20e ja lisäksi sukkia ja pyjaman.
Lahjat ostetaan aina oman taloustilanteen mukaan. Jos puoliso tai seurustelukumppani ei käsitä, että taloustilanne ei salli kalliimman lahjan hankkimista tai pitää sen lahjan hintaa itseusarvona, niin kannattaa miettiä, onko kyseinen ihminen oikeasti sellainen, jonka kanssa haluaa elämänsä jakaa.
Ei ihmekään, että ihmisillä on niin paljon ongelmia taloudenpidossa ja ties mitä pikavippiä ulosotossa, jos rahankäyttöä ei osata mitenkään priorisoida.
No, voihan sitä kiintymystä ostaakki. EI OLE PAKKO! Anna olla, ei ne arvosta sua yhtään enempää!