Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun kanssa halutaan olla tekemisissä, vaikka itse

Vierailija
02.01.2007 |

en ota koskaan juuri yhteyttä kavereihini, mutta he ottavat kerta toisensa jälkeen. Olen empaattinen, jaksan kuunnella, en höpötä itsestäni juurikaan, olen sataprosenttisen luotettava. Mutta, minulle ei olisi niin väliä vaikka en tapaisikaan ketään kodin ulkopuolista ihmistä kaverina, taidan olla hullu. Ihmettelen vain, miksi minuun halutaan ottaa yhteyttä vaikka se ei ole vastavuoroista juurikaan? Onko nykyään kuuntelijat harvassa, vai mitä se on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan taatusti kuuntelijat ovat tänä päivänä harvassa. Kaikki haluavat vain höpöttää itsestään, kuten useimmiten minäkin..., ei sais aina olla äänessä, tiedän.

Vierailija
2/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan yksi niistä mun ystävistä jotka eivät koskaa ota itse yhteyttä ja se ärsyttää kun itse koittaa pitää yhteyttä!!!

minä kuuntelen vuoroin myös ystäviäni.

joskus toivottavasti tajuat mitä menetät!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mielelläni näen ja kuuntelen ystäviäni ja tietty joskus puhun minäkin,mutta aina heillä on enemmän murhetta ja valittamista. Minä en jaksa kaikkea pientä alkaa jauhamaan. Ongelma on se, että mulla on yli kymmenen hyvää ystävää joita en ehdi nähdä tarpeeksi. Tunnen syyllisyyttä siitä, kun heillä tuntuu aikaa löytyvän paljon paremmin ja soittelevat tiivisti koska nähdään ja miksei mulla aikaa tahdo löytyy. Osalla lapsia ja osalla ei. Meillä myös monta lasta ja olen aika perhekeskeinen ihminen,monesti mielelläni valitsisin koti-illan perheen kanssa kun kyläilyä ja naisten urputusta..ei pahalla..

Vierailija
4/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olet varmaan yksi niistä mun ystävistä jotka eivät koskaa ota itse yhteyttä ja se ärsyttää kun itse koittaa pitää yhteyttä!!!

minä kuuntelen vuoroin myös ystäviäni.

joskus toivottavasti tajuat mitä menetät!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi