Sain sähköyhtiöltäni pyynnön toimia tänään "kohtuullisesti" :D
Sähkömarkkinahan on ollut kuluttajan kannalta niin valtavan jalo ja kohtuullinen. Nyt minua pyydetään nöyrästi apuun vähentämään pelurien tappioita.
Kommentit (288)
Jo huomiseksi on luvattu nousevat kilowattihinnat, eli nämä tämän päiväiset kulutukset tullaan kyllä "perimään" takaisin. Toivon mukaan sähköä riittää, kun kansa alkaa tuhlata...
Vierailija kirjoitti:
Ei oo saunaa , iliman muuta tänään ltulisi saunottua. Kellä poreamme niin ulos naattimaan poreista.
Joo, käydään muutenkin 5-6 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on jännä, joku 5v sit en tuntenu ketää kellä on pörssisähkö ja nyt varmaa noin puolella ihmisistä on pörssisähkö. Olen myös huomannu että nykyää ihmiset jaksaa jankata jostain sähkön hinnasta koko ajan. Mikä siinä sähkön hinnassa ihmisiä niin kiinnostaa?
Minulla on pörssisähkö ollu vuodesta 2015 kun muutin nykyiseen talooni.
Noin 15% on pörssisähkö.
Vierailija kirjoitti:
Jo huomiseksi on luvattu nousevat kilowattihinnat, eli nämä tämän päiväiset kulutukset tullaan kyllä "perimään" takaisin. Toivon mukaan sähköä riittää, kun kansa alkaa tuhlata...
Kyllä sähkö on hyvin nyt varastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 647 MW!!!
12 636 MW
12 723 MW
12 653MW
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jännä, joku 5v sit en tuntenu ketää kellä on pörssisähkö ja nyt varmaa noin puolella ihmisistä on pörssisähkö. Olen myös huomannu että nykyää ihmiset jaksaa jankata jostain sähkön hinnasta koko ajan. Mikä siinä sähkön hinnassa ihmisiä niin kiinnostaa?
Noin 15% on pörssisähkö.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali lukemat huomenna. 7c kWh keskiarvo.
Pitääkö minun ajella h3lvetinkone ylös niin saadaan käyrää vähän nousemaan...
Vierailija kirjoitti:
Eipä paljon tarvi huomenna lämmitellä kun nyt jo huonelämpö 24 ja lattialaattaan ja isoon varaajaan saa varattua paljon energiaa huomiselle ja siitä vielä maksetaan. Nyt on kertynyt 5€ jo kassaan.
Mietin tässä köyhänä, että tältäköhän se tuntuu kun on rikas?
Rahhoo tulloo vaikka kuinka törsäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 647 MW!!!
12 636 MW
12 723 MW
12 653MW
Kulusta ja tuotantoa voi seurata täältä
https://www.fingrid.fi/sahkomarkkinat/sahkojarjestelman-tila/
Jahah, uusin puhelin alkaa olla jo latautunut usb-c teholaturilla, seuraavaksi ladattavat patterit lataukseen...
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä köyhänä, että tältäköhän se tuntuu kun on rikas?
Rahhoo tulloo vaikka kuinka törsäisi.
Köyhänä sä kyttäisin sähkön hintaa kun taas rikkaana sä et kyttäisi sähkön hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti, pörssisähköä myydään markkinahinnalla eikä välittäjäkään tässä takkiin ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 647 MW!!!
12 636 MW
12 723 MW
12 653MW
Tuo päivittyy koko ajan. Siksi merkkaus mitä se oli klo: x
12 620ME
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 15% on pörssisähkö.
Norjassa 90%
Vierailija kirjoitti:
Jahah, uusin puhelin alkaa olla jo latautunut usb-c teholaturilla, seuraavaksi ladattavat patterit lataukseen...
Noilla ei kyllä kauheasti sähköä kuluta
Vierailija kirjoitti:
Laitoin hiustenkuivaajat ja imurin komeroon pöhisemään euroja kun en kestä sitä mekkalaa.
Laita pihalle ne.