Mummun käsitys miesten tamponeista
Yksi somemummo useampana päivänä vaahdonnut netissä miten kamalaa on ja mitä sairauksia siitä tulee kun miehet työntävät peräpäähänsä sellaisen. Hän varmastikin on ihan tosissaan, ei ymmärrä tuotteen olevan tarkoitettu ihan siihen mihin se on, samaan kuin naisillakin. Muutosten alla oleville henkilöille.
Kommentit (6)
Minä en ymmärrä, että eikö testosteroni tee sairaaksi, jos samaan aikaan kuukautiset jatkuvat, eli on naisen hormonit + lääkkeenä vielä mieshormonia? Uskaltaako säilyttää kohdun ja munasarjat? Onko tätä tutkittu?
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö tamponit ole sukupuolineutraaleja? Miksi transmiehille pitää olla omat tampsut?
Miehillä yleensä kaikki on ehkä vähän isompaa. Ehkä myös hotterokin?
Luulisi kuitenkin isoin koko naisten valikoimasta riittävän.
Taitaa tuon tuotteen markkinoille tuominen sisälttää jonkun julistuksellisen näkökohdan.
No joo, ei saanut kertoa että ehkä miehen vaatteissa on helpompi ostaa miesten tarvikkeista tuo tuote
Ihanaa!!! Mun mies on aina sanonut mulle menkkojen aikaan että voi kumpa hän voisi jotenkin osallistua. No nyt hän vihdoin voi, kiitos miesten tampsujen 😍
VIHDOINKIN TASA-ARVO ALKAA TOTEUTUMAAN!!!
Eivätkö tamponit ole sukupuolineutraaleja? Miksi transmiehille pitää olla omat tampsut?