Lapset mukaan töihin -päivä?
Mitä mieltä? Puolesta vai vastaan? Häiritseekö työntekoa, kun ainakin osa työntekijöistä tuo lapsensa sinne touhuamaan jotain höpöjuttuja ja kiertelemään ympäriinsä?
Minulle aika sama, kun ei tarvitse näitä lapsia viihdyttää sen kummemmin, tai edes kertoa omista työtehtävistä mitään. En tiedä onko tästä lapsille yhtään mitään todellista hyötyä. Se, että lasten "työpäivästä" tehdään lapsenomainen ei kerro lapselle paljon mitään siitä, mitä työnteko oikeasti on. Taitaa palvella enemmän joitain aikuisia, jotka elävät harhaluulossa, että nyt on lasten oikeuksia toteutettu, kun yhtenä päivänä vuodessa järjestetään jotain erityistä työpaikalla.
t. kyynikko
Kommentit (45)
Lapsi töihin-päivänä ainakin omalla työpaikalla tarkoittaa päätetyötä tekevien lapsia, jotka sitten tulevat ihmettelemään meidän duunarien työntekoa. Työnkuva kun ei mahdollista ottaa lasta siihen mukaan.
Vähän hassu fiilishän siitä tulee.
8-, 12- ja 4- vuotiaat lapset oli töissä. Varmaan vaikea keksiä ohjelmaa heille. Kahden vanhimman lapsen vanhempi teki töitä, kaipa viihdyttivät lapset sillä aikaa itseään.
En tulisi työpaikalle lainkaan jos on rääkyviä lapsia ja levotonta. Olen kai herkkä autisti. Haluan elää hiljaisessa luonnossa.
Mun mielestä typerä idea.Ensinnäkin laittaa lapset eriarvoiseen asemaan ( pettymyksiä pitää sietää joo,mutta ei näin/tämmöinen päivä saattaa aiheuttaa koulukiusaamista ).Toiseksi työpaikalla voi olla työntekijöitä,jotka eivät pidä lapsista/kärsivät lapsettomuudesta yms.
Mulla on 3 lasta ja töissä oli lasten päivä.
En tod tuo lapsiani sinne.