Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänää on Black Friday! Täysi kaaos kaupassa.Jouduin jo korilla tuuppimaan muita.

Vierailija
24.11.2023 |

Niin meit oli kolme ihmistä..Tuupittiin ja yhelt valu vaan kuola kun oli niin hurjana. Oltais kyl voitu olla tuuppimattakin toisia, kun en edes ostanut mitään.. Mut jostain syystä se tapa jääny vaan päälle

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on myös Älä Osta Mitään -päivä, vietän sitä mieluummin, myös huomenna.

Vierailija
2/9 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Tokmannin mainoslehteä. Ihan täynnä huijaustarjouksia. Jyskillä on hyvä tarjouksia. Saa oikeasti edullisesti, jos jotain kodintarvikkeita tarvitsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä. Mulla on noita päiviä kuule ihan joka kuukausi ja ihan joka ikinen viikko. Tänään voin mennä hyvällä omallatunnolla ostoksille. 

Vierailija
4/9 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Tokmannin mainoslehteä. Ihan täynnä huijaustarjouksia. Jyskillä on hyvä tarjouksia. Saa oikeasti edullisesti, jos jotain kodintarvikkeita tarvitsee.  Terveisin. Tokmannin hallitus

En osta. Kaikki kikkailee hinnoilla. Ei ole oikea Black Friday. Normi hömppäalea vain.

Vierailija
5/9 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä. Mulla on noita päiviä kuule ihan joka kuukausi ja ihan joka ikinen viikko. Tänään voin mennä hyvällä omallatunnolla ostoksille. 

Ei köyhät käy 'ostoksilla'.

t, Köyhä

Vierailija
6/9 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata mennä kun voi saada koronan.

Vierailija
7/9 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei köyhät käy 'ostoksilla'.

t, Köyhä

Ehkä ostoksella, Mut ei ostoksilla. Jos on oikasti tosi köyhä ja saanut säästettyä sukanvarteen vaikka 50 euroa vuoden alusta.

Vierailija
8/9 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata mennä kun voi saada koronan.

En tienny et on Koronaa taas. Ilmankos pää kipeä ja vähän vaikea hengittää.  No täytyy laitaa valkosipulia vähä enempi ruokaan.

Vierailija
9/9 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta nykyisin eikä oikeita tarjouksia, kuten ilmiön alkuvaiheessa. Silloin oli aitoja aleja ja vain sinä yhtenä päivänä. 

Jätän väliin kun ei voi luottaa kauppiaisiin. Älä osta mitään päivä mielummin kuin feikkitarjouksia.