Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumiukon katsojat ovat samoja, jotka katsovat vain elämää ja ttk

Vierailija
24.11.2023 |

Niin se vain on.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ttk? Katson Lumiukon vuosittain, jos vaan muistan. Muuten en katso telkkaria juurikaan, enkä varsinkaan mitään viihdeohjelmia (jep, olen niin h*lvetin tylsä, ja kyllä, on kivi p*rseessä). 

Vierailija
22/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukko on klassikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso TTK enkä Vain elämää, mutta Lumiukko on kiva.

Myös jouluklassikko Ihmeellinen on elämä on suosikkini.

Vierailija
24/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoohan ihan pienet lapset Lumiukkoa, mutta tuskinpa ovat realityohjelmista kiinnostuneita.

Lumiukko kasvattaa lapset automaattisesti siihen, että myöhemmin pitävät vain reality-ohjelmista.

Vierailija
25/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole niin paljoa lunta että saisi lumiukon tehtyä. 

Ja vaikka saisi hienonkin lumiukon tehtyä, niin ei sitä lumiukkoa kovin kauan jaksa yhtäjaksoisesti katsella.

Vilkaisen joskus ikkunasta, että onko se pysynyt pystyssä.

Vierailija
26/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ttk? Katson Lumiukon vuosittain, jos vaan muistan. Muuten en katso telkkaria juurikaan, enkä varsinkaan mitään viihdeohjelmia (jep, olen niin h*lvetin tylsä, ja kyllä, on kivi p*rseessä). 

TTK = Tanssii turhakkeiden kanssa.

Vierailija
27/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Miesystäväni perhe katsonut Lumiukon joka vuosi ja just näitä joilla on tekokukkia ja telkkari aina auki. Että näkee ttkt ja Vainelämäät ja muut.

Ite en ees tienny koko hvetin lumiukosta enmenku tavattiin. Itse oonkin lääkäri/pappissuvusta

Myönnän sinulle av-mammojen puolesta provoilun kunniamaininnan. Tuollainen kommentti ei takuulla ole syntynyt ensi kertaa provoilevan näppikseltä. :D 

Vierailija
28/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän viestin pointti on?

Vierailija
29/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on? Onko siis olemassa myös Lumiukko-live? Mikä osoite?

Vierailija
30/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoohan ihan pienet lapset Lumiukkoa, mutta tuskinpa ovat realityohjelmista kiinnostuneita.

Lumiukko kasvattaa lapset automaattisesti siihen, että myöhemmin pitävät vain reality-ohjelmista.

Älä puhu paskaa.

Vierailija
31/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa.

No en puhu, tämä on palsta johon kirjoitetaan. Ei täällä kukaan mitään puhu. Ja muutenkin vain trollailen huvikseni. 

Vierailija
32/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumiukko on joulun klassikko, nuo paskaa. Ei todellakaan verrattavissa.

Ruma piirrosjälki ja huono kappale. Ap

Nykyajan tietokone-3D:täkö pitäisi olla?

Vierailija
33/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso ikinä telkkaria, en edes omista sellaista. Vihaan kaikkia suomalaisia ääliöohjelmia ja varsinkin mainoksia. Lumiukko minulla on dvd:llä, kun sain sen lahjaksi pikkusiskolta :)

Vierailija
34/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lumiukon piirtäjän toinen opus "minne tuli kuljettaa" on mahtihuippu!

Vierailija
35/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan perheen kanssa Lumiukko joka vuosi, mutta ikinä ei ole kukaan meistä katsonut ttk:ta. Vain elämää oon katsonut 2-3 jaksoa, kun on ollut kiinnostava artisti. 

Ei sitten liikunnallisuus kiinnosta ?

Vierailija
36/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap:lla tarjota tähän jokin venäläinen klassikko. Vaikka jokin vaha-animaatio?

Vierailija
37/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nollarilla syntyneet lapset, muttei katsota lumiukkoa. Olen vasta oppinut, että se on joku juttu. Mulle Bruce Willis Nakatomi-pklvenpiirtäjässä tuo jouluisan tunnelman ;)

Suomalaisia realityjä en katso, pidän brittiläisistä. Niissä on eri ikäisiä tavallisia ihmisiä: sewing bee ja pottery throw down erityisesti. Noissa on aina myös 60+ v ikäisiä eikä pelkkiä teinibimboja. Kutoskauden ompelukisassa voitti keuhkolääkäri, joka tykkäsi pukeutua 40-l tyyliin. Ihania tyyppejä.

Vierailija
38/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukon katsovat ne, jotka eivät tiedä mikä on Samu-Sirkan joulutervehdys.

Vierailija
39/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään palstalaiset eivät katso ollenkan tv:tä, vaan lukevat vain klassikkokirjallisuutta samalla kun kuntoilevat ja kehittävät matemaattista ymmärrystään.

Vierailija
40/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut kerran huippusovituksen kappaleesta. Koulun joulukonsertissa kaksi rokkaripoikaa veti sen sähkökitaroilla. Vieläkin nousee iho kananlihalle, kun ajattelen, vaikka siitä on jo varmaan 20 vuotta.