Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun en vaan jaksa enää tätä samaa, piristäkää mua jotenkin
02.01.2007 |
joka ilta tätä samaa, tylsää aaagghh!
Mies vituttaa ja lapsi kiljuu =(
Piristävää mun iltaa edes vähän jotenkin huoh
Kommentit (2)
onko se vaan tämä ilta vaan vai kaikki illat?
Pakottautukaa uimaan, kävelylle, kylään tai pyytäkää teille joku. Sitten on taas mukava olla kotona seuraavana iltana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
suomi24 treffeihin, kirjoitteluseuran merkeissä. Saat taatusti piristystä elämääsi. nimim kokeiltu on