80 cm sänky on liian kapea koiralle ja ihmiselle :(
Kommentit (23)
Pienempi koira?
Isompi sänky?
Siirrä patja lattialle kunnes olet päättänyt mitä tehdä.
Mulla ei ole sänkyä vaan patjat lattialla. Leveyttä juurikin se 80cm. Laitoin koiralle oman pedin siihen viereen badenbaden tuolin pehmusteesta, siihen peitto ja tyyny. Nyt me voidaan nukkua tilavammin vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vain pölvästit opettavat koiran nukkumaan samassa sängyssä.
Se on ihanaa. Koira on paljon parempi unikaveri kuin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vain pölvästit opettavat koiran nukkumaan samassa sängyssä.
Koira on parempi lämmittäjä kuin ihminen: koira ei vonkaa :)
Vierailija kirjoitti:
80 cm sänky on ihan liian kapea kenelle tahansa.
Ei ole hoikalle.
Kuinka isoja olette? En kyllä koiran kanssa suostuisi nukkumaan, mutta ihmisen kanssakin on onnistunut 80 cm sängyssä.
Eräs tuttava kertoi, että heidän 3 lasta ja bokseri tulee aina hänen sänkyynsä yöllä. Joka yö hän sitten siirtyy lapsen sänkyyn nukkumaan, koska omassa sängyssä ei ole tilaa.
🇺🇦🇮🇱
Osta leveämpi,
Meidän koira ei tosin nuku ikinä sängyssä. Vaan sen alla.spanieli, pitkäkarvainen. Varmaaan tulee liian lämmin. Ihan vaan puu - lattialla.
Ihan varmasti on, koska toisinaan 140 cm leveä sänky on liian kapea kissalle ja ihmiselle. 😸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hoikalle.
Onhan. Painan 45 kg ja nukun leveästi.
Vierailija kirjoitti:
Tuonko takia toiset haisevat niin voimakkaasti koiralle?
Entä sitten jos olisikin näin? Miten se muuttaa maailmaasi? Itselläni ei ole koiraa. Voisin sen sijaan ihmetellä, että nukkuvatko ihmiset tuhkakupissa, likapyykkikorissa tai kylpevätkö he hiessä. En kuitenkaan ihmettele.
Sinkulle koiranomistajalle suosittelen minäkin 120 cm sänkyä. Siinäkin joutuu silti välillä nukkumaan sikiöasennossa tyynynsä päällä, jos koira parkkeeraa keskelle sänkyä <3
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isoja olette? En kyllä koiran kanssa suostuisi nukkumaan, mutta ihmisen kanssakin on onnistunut 80 cm sängyssä.
160 cm ja 45kg, enkä halua nukkua edes yksin 80 cm leveässä sängyssä. Yöuni on äärimmäisen tärkeää. Toki väliaikaisesti voi nukkua vaikka seipään nokassa, mutta kotona täytyy olla tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hoikalle.
Kyllä on. Olen hoikka ja yksinelävä. Minulla on sänky 180 cm leveä. Minä, iso peitto ja kissankori mahtuu tuohon just. Mikä ilo on nukkua 80 cm sängyssä, peittokin putoo lattialle. Lapsena ja nuorena oli laverisänkyjä vaahtomuovipatjalla ja olivat kyllä kaameita ja jo lapsena liian kapeita.
OTa 120 cm