Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levozin

Vierailija
23.11.2023 |

Syökö kukaan levozinia unettomuuteen (vaikeaan sellaiseen)? Jos, niin onko auttanut kauan ennen kuin tulee toleranssi? Itse syönyt pian 2kk 150mg annoksella. Alkuun väsytti kovasti ja nyt jo vähemmän. Pelkään että vaikutus unettomuuteen lopahtaa pian. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 mg unettomuden hoitoon on aika suuri annos. Aloititko heti siitä, vai onko annosta nostettu vähitellen?

Vierailija
2/8 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Eikö tosiaan mikään muu auttanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä nukun ku tukki tuolla lääkkeellä ja tadapaino on poissa vielä herätessä... mutta tietysti toleranssi kasvaa, eikä noin isoja annoksia varmasti ihan lyhyellä ajalla ole nostettu. 250mg on normaalisti max annostus, mutta lääkärit kyllä joskus nostaa suositusten yli..

Vierailija
4/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun oli pienemmällä annoksella, mutta ei kunnolla auttanut. Nytkin lähinnä pitää vähän paremmin unessa, mutta ei nukahtamaan saa varsinaisesti. Onko sulla ollut millä annoksella ja onko toleranssi kasvanut? Jos on niin millä aikavälillä?

Vierailija
5/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä nukun ku tukki tuolla lääkkeellä ja tadapaino on poissa vielä herätessä... mutta tietysti toleranssi kasvaa, eikä noin isoja annoksia varmasti ihan lyhyellä ajalla ole nostettu. 250mg on normaalisti max annostus, mutta lääkärit kyllä joskus nostaa suositusten yli..

Alkuun oli pienemmällä annoksella, mutta ei kunnolla auttanut. Nytkin lähinnä pitää vähän paremmin unessa, mutta ei nukahtamaan saa varsinaisesti. Onko sulla ollut millä annoksella ja onko toleranssi kasvanut? Jos on niin millä aikavälillä?

Vierailija
6/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Eikö tosiaan mikään muu auttanut?

Kaikenlaista on kokeiltu ja tullut toleranssit. Nyt menee lisäksi vielä Tolvon 30mg ja Temesta 1mg

Vierailija
7/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappimaakarit ne täällä taas kyselee vinkkejä toisiltaan.

Vierailija
8/8 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin ja käytätkö joka yö?